Malle Mabel W. Smit, zit tot over haar oren in de shit!
Wel zielig voor Bea allemaal........
"Onderzoek naar contact Mabel met wapenhandelaren"
Uitgegeven: 22 oktober 2003 00:50
Laatst gewijzigd: 22 oktober 2003 08:20
DEN HAAG - Mabel Wisse Smit is mogelijk indirect betrokken geweest bij wapenhandel. Dat suggereerde het RTL Nieuws dinsdagavond op basis van bronnen in Den Haag. Er wordt op dit moment onderzoek gedaan naar eventuele lobby-activiteiten van de aanstaande van prins Johan Friso, waarbij een connectie met Egypte speciale aandacht zou krijgen.
Ook zouden volgens RTL Nieuws de contacten van Wisse Smit met Bosnische leiders op hoog niveau veel breder zijn geweest dan alleen de omstreden diplomaat Sacirbey, met wie ze een relatie heeft gehad. Het ministerie van Buitenlandse Zaken zou hier van op de hoogte zijn geweest via publicaties in de Bosnische media.
Wisse Smit was voor haar gesprekken met premier Balkenende, in juni dit jaar vlak voor de verloving, precies op de hoogte van de informatie uit haar AIVD-dossier. Ze vertelde de premier niet meer dan hij op basis van dat dossier kon weten.
Een 'breekje' van Breekijzertje
P.S.
Mabel,
Ik zoek nog een leuk waterpistool voor m'n broertje.......
Mabel Wisse Smit
Stel??????????? Er gaan nu heeeel veel geruchten. Denk niet dat ze allemaal waar zijn, maar wat alsssss ze waar zijn. Denk niet dat Friso dan nog zoveel zin heeft om te trouwen.
Nu dit weer:
'Dossier Mabel verdwenen uit archief'
DEN HAAG - Het dossier-Mabel Wisse Smit is verdwenen uit het archief van het ministerie van Buitenlandse Zaken. De vermissing werd vorige week ontdekt. Het is nog onduidelijk of het dossier is ontvreemd. Dat schrijft de Volkskrant donderdag. De veiligheidsdienst van het ministerie stelt een onderzoek in.
Voor het ministerie is het een raadsel hoe en waarom het dossier is verdwenen. De vermissing werd ontdekt toen iemand bemerkte dat in de rij archiefdozen een doos op z'n kop stond en uit de rij stak. In die doos was tot schrik van de departementsleiding alleen een leeg mapje-Mabel Wisse Smit aanwezig.
Het dossier dateert van 1992. Vermoedelijk zat er niet meer in dat het cv van de verloofde van prins Johan Friso en haar aanvraag dossiers in te zien vanwege een studie over de oprichting van de Verenigde Naties.
Naar verwachting moet daarbij ook het antwoord van het ministerie hebben gezeten. Aanwijzingen dat er ook andere dan slechts onschuldige informatie in het mapje zat, heeft het ministerie niet.
Nu dit weer:
'Dossier Mabel verdwenen uit archief'
DEN HAAG - Het dossier-Mabel Wisse Smit is verdwenen uit het archief van het ministerie van Buitenlandse Zaken. De vermissing werd vorige week ontdekt. Het is nog onduidelijk of het dossier is ontvreemd. Dat schrijft de Volkskrant donderdag. De veiligheidsdienst van het ministerie stelt een onderzoek in.
Voor het ministerie is het een raadsel hoe en waarom het dossier is verdwenen. De vermissing werd ontdekt toen iemand bemerkte dat in de rij archiefdozen een doos op z'n kop stond en uit de rij stak. In die doos was tot schrik van de departementsleiding alleen een leeg mapje-Mabel Wisse Smit aanwezig.
Het dossier dateert van 1992. Vermoedelijk zat er niet meer in dat het cv van de verloofde van prins Johan Friso en haar aanvraag dossiers in te zien vanwege een studie over de oprichting van de Verenigde Naties.
Naar verwachting moet daarbij ook het antwoord van het ministerie hebben gezeten. Aanwijzingen dat er ook andere dan slechts onschuldige informatie in het mapje zat, heeft het ministerie niet.
Jij denkt dat hij niet van haar activiteiten in het verleden op de hoogte is...........?Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Stel??????????? Er gaan nu heeeel veel geruchten. Denk niet dat ze allemaal waar zijn, maar wat alsssss ze waar zijn. Denk niet dat Friso dan nog zoveel zin heeft om te trouwen.
Let op mijn woorden, hij weet alles ( denk ik...

Een 'breekje' van Breekijzertje
Uit het aanvullende onderzoek naar de achtergronden van Mabel Wisse Smit zijn geen bijzonderheden naar voren gekomen die een beletsel kunnen vormen voor de omgang met koningin Beatrix na haar huwelijk met prins Johan Friso.
Ik hoop voor Friso dattie toch nog gelukkig word met haar....

:in:in:in:in:in

:bu:bu:bu:bu:bu
Ik hoop voor Friso dattie toch nog gelukkig word met haar....
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter