Mabel Wisse Smit

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik heb heel graag dat dit plaatje eruit wordt gehaald. Dit verwijst naar een site, waar de blote borsten je om de oren vliegen als je ernaar toe surft :$:$:$
Het ging mij natuurlijk alleen maar om het plaatje van Charlie an sich.

Zoals het hier op OSW door mij geplaatst is is er niks mis mee.

Kijk, dat jullie als ondeugende jongens de eigenschappen van het plaatje achterhalen en vervolgens op die site terechtkomen, da's jullie pakkie-an...........

Nogmaals, mij ging het alleen maar om de authentieke foto van Charlie.

P.S. Ik haal mijn betreffend plaatje weg om niemand in verleiding te brengen.

Een 'breekje' van Breekijzertje
Het probleem was dat de ene keer als het plaatje opvroeg die vent werd getoond en de volgende keer de link naar die site.
Jij kon dat ook niet weten.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door LecramHet probleem was dat de ene keer als het plaatje opvroeg die vent werd getoond en de volgende keer de link naar die site.
Jij kon dat ook niet weten.
En ik was zo blij............ 't Was namelijk de eerste keer dat ik een plaatje plaatste en het lukte nog in één keer ook.................dacht ik................ :i

Dat internet af en toe ook........ :t

Lecram

Bericht door Lecram »

Dan mag jij nu een ander plaatje plaatsen, goed?
:,
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

De dame waar het allemaal om te doen is:

Afbeelding

Billy

Bericht door Billy »

en de heer waar ze wel eens kwam.....

http://gangstersinc.tripod.com/KlaasBruinsma.html

[Aangepast op 3/10/03 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Cornelius

Bericht door Cornelius »

Een leuk wederweetje.

Mebel Wisse Smit is directeur van de OpenSociety in Brussel. van de Amerikaanse miljardair George Soros.
Diezelfde Soros sponsort de Website Arab Media Intrenet Network hier staan allerlei antisemitische afbeeldingen en cartoons op !!

Zulk volk komt in onze koninklijke familie !!!

[Aangepast op 3/10/03 door Cornelius]

[Aangepast op 3/10/03 door Cornelius]
nursje

Bericht door nursje »

Even een vraagje.........
Zijn jullie nu zo boos of wind je je ernu zo over op omdat ze in ons koningshuis wil of omdat ze zoveel verkeerde dingen gedaan heeft?
En de opmerking dat onze koningin al zoveel voor de kieen heeft gehad ben ik het maar ten dele mee eens.
alles is natuurlijk betrekkelijk relatief.
Beatrix heeft veel adviseurs maar voor haar geestelijk welbevingen is zij lleen maar verantwoordelijk. Maar denk eens aan de moeders van kinderen die aan drugs verslaafd zijn die op straat zwerven en ik kan nog tig voorbeelden noemen.
Die liggen denk ik meer wakker dan onze ueen want die hebben zeer zeker niet de financiele middelen om in te grijpen.
Beklag met onze queen heb ik zeer zeker niet. Ken mensen die eht vele malen slechter hebben (en jullie merken het ik ben helemaal niet zo koningsgezind).
Van mij mogen ze het hele koningshuis afschaffen dat had ons nu een boel gespeculeer en trammelant gescheeld.Ennuhh is nog een flinke kostenbesparing ook!!!!
Cornelius

Bericht door Cornelius »

nursje,

Afschaffen dat koningshuis?
Wat wil je dan een dictatuur?
nursje

Bericht door nursje »

Dat lijkt me wel weer het andere uiterste he.
Gewoon een gekozen premier die eht land geregeerd en dat heeft niets met een dictatuur te maken.
Van mij mag het koningshuis ook best blijven bestaan maar dan wel in een andere vorm als heden.
Ik vind dat onze vorst dan daadwerkelijk mee moet regeren en niet meer een sociale taak nmoet zijn. Dan moeten de leden van het koningshuis ook maar eens hard aan de slag voor hun geld. Dat is in alle takken van onze samenleveing zo dus dat kan daar ook best.
Maar eht liefst zou ik gewoon een president of premier hebben (die dus ook gemotiveerd is om dat werk te doen ) en dan wel met de huidige indeling van het parlement!
Billy

Bericht door Billy »

Geen toestemmingswet voor huwelijk
Friso en Mabel

Geplaatst: 10-10-2003 | 13:34

DEN HAAG (ANP) - het kabinet zal geen voorstel voor een toestemmingswet indienen voor het huwelijk van prins Johan Friso en Mabel Wisse Smit. Dat hebben ingewijden vrijdag bevestigd.
.
Als Friso met Mabel trouwt zonder toestemming van de Verenigde Vergadering der Staten-Generaal, vervalt zijn recht op troonsopvolging. Het kan ook zijn dat de verloving verbroken wordt. In dat geval blijft Friso derde in de lijn, na kroonprins Willem-Alexander en de baby van Alexander en Màxima, die volgens de Grondwet nu al meetelt.
.
De premier zal aan het begin van de middag een persconferentie geven, die slechts over één onderwerp zal gaan. De Rijksvoorlichtingsdienst kon over de inhoud niets meedelen, maar het is zo goed als zeker dat de persconferentie in elk geval over het Koninklijk Huis gaat.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Daphne

Bericht door Daphne »

DEN HAAG - Oud-premier Kok heeft in 2001 al van contacten tussen Mabel en Bruinsma gehoord, maar toen geen aanleiding gezien tot nadere actie. Dat heeft hij vrijdag via de Rijksvoorlichtingsdienst laten weten.

"In augustus 2001, toen er sprake was van een beginnende vriendschap tussen prins Friso en mevrouw Wisse Smit, heeft mij vanuit de AIVD via ambtelijk Algemene Zaken de mededeling bereikt dat zij in het verleden enige oppervlakkige zeilcontacten heeft gehad met de heer Bruinsma.

SCHANDE
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik blijf toch vinden dat we als reformatorische mensen niet voorop moeten lopen als er ergens maar roddels zijn. Wacht eerst eensaf wat er uit een onderzoek komt en dan kan men alsnog zijn mening geven. Maar we moeten niet gelijk op de eerste de beste roddel reageren.

Het blijft natuurlijk toch een zeer domme zet van deze beiden personen om iedereeneerst op het verkeerde been te zetten.
Bepaalde spreekwoorden zijn kennelijk bij hen niet bekend, zoals: Al gaat de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald haar wel.

En dat hebben we al menigmaal gemerkt, om b.v. Clinton maar eens te noemen en nog meer personen.
Blijkbaak denken zeer knappe of hooggeplaatste mensen dat hun leugens niet uitkomen en telkens weer zie je dat ze in het openbaar schuld moeten belijden, een afgang van jewelste.

Jammer dat dit nu ook weer hier in Nederland moet gebeuren. Zeker een opsteker voor hen die het koninklijkhuis toch al niet zo meer zagen zitten.

(Billy!!! het waren dan wel geen roddels maar de aarheid die we hoorden jammer genoeg)
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Jammer dat dit nu ook weer hier in Nederland moet gebeuren. Zeker een opsteker voor hen die het koninklijkhuis toch al niet zo meer zagen zitten.
dank je, te veel eer. :)
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik blijf toch vinden dat we als reformatorische mensen niet voorop moeten lopen als er ergens maar roddels zijn. Wacht eerst eensaf wat er uit een onderzoek komt en dan kan men alsnog zijn mening geven. Maar we moeten niet gelijk op de eerste de beste roddel reageren.
Mee eens!! En zeker niet ingaan op rondels over gangsterliefjes!! ;)

Deze machtsg..... mevrouw gaat moeilijke koninginnedagen krijgen denk ik. ;-) Ze zal niet het meest populaire lid van het koninklijk huis worden!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Deze machtsg..... mevrouw gaat moeilijke koninginnedagen krijgen denk ik.

Hoezo, mag zij op koninginnedag mee dan. Volgens mij niet.
Plaats reactie