Mabel Wisse Smit

Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Bijna 1,8 miljoen kijkers naar het programma over Mabel gisteravond.

Je zou dus kunnen stellen dat het leeft............... :D

Een 'breekje' van Breekijzertje
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Dat Daphne een plaatjesfreak is :,
:$
Afbeelding

WIE IK?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Bijna 1,8 miljoen kijkers naar het programma over Mabel gisteravond.

Je zou dus kunnen stellen dat het leeft............... :D

:t denk je.... :!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jelle

Bericht door Jelle »

Het is gewoon misselijk makend zoals het nederlandse publiek en de pers weer op dergelijk nieuws duikt.
Het spijt me maar dan kan je zien hoe ons nederlandse volk verloederd is dat men met zoveel miljoen mensen ineens achter de buis zit omdat er nog meer roddels bekend gemaakt gaan worden.
Ik vind dergelijk zaken beneden alle peil, men zou ook eens kunnen proberen om dergelijke zaken eens in stilte op te lossen. Maar men leeft alleen maar als men de koninklijke familie naar beneden kan halen. een walgelijk gebeuren zoals men op dit nieuws springt.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Het is gewoon misselijk makend zoals het nederlandse publiek en de pers weer op dergelijk nieuws duikt.
Het spijt me maar dan kan je zien hoe ons nederlandse volk verloederd is dat men met zoveel miljoen mensen ineens achter de buis zit omdat er nog meer roddels bekend gemaakt gaan worden.
Ik vind dergelijk zaken beneden alle peil, men zou ook eens kunnen proberen om dergelijke zaken eens in stilte op te lossen. Maar men leeft alleen maar als men de koninklijke familie naar beneden kan halen. een walgelijk gebeuren zoals men op dit nieuws springt.
:! Jah ben ik eigenlijk ook wel mee eens...
maar waarom zou dan de afaire met Maxima WEL moeten kunnen en met Mabel NIET? Mabel is de fout in gegaan toen. Ik geloof die "zo genaamde roddels" wel. Zou t niet shocking zijn als deze pas boven tafel komen als WIE WEET mabel en Friso op de troon komen?
Is dat nou niet t zelfde als met Hakon en Mette Marit? Was daar ook geen rel over?

Ik denk dat het wel goed is dat men het nu uit pluist. Maar het schaadt niet de troon vind ik. Maxima en Willem Alexander zijn de troonopvolgers (als eerst dan).
Ik denk dat t koningshuis niet naar beneden wordt gehaald met deze uitpluizing van Peter R de Vries (misdaadverslaggever is een beetje krom gezegd!)

Ik denk dat Mabel het HEUS wel aan Friso en Mama "Trix" heeft verteld... OF niet....
Maargoed ze zoeken t maar uit!!

Daphne
Breekijzertje

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Wat vind jij nu dat dit is?

Nieuws of roddel?

Je spreekt jezelf in je posting behoorlijk tegen.

Als we zulke belangrijke zaken "in stilte op moeten lossen" kunnen we de media wel afschaffen..............

Billy

Bericht door Billy »

heb nog ff een extra topic geopend:%:P:%:P

krijgen de mods het wat drukker:sm:t:t

Overigens vind ik deze zaak wel geruchtmakender en betrouwbaarder van aard dan de hele Margaritha affaire. Want dat was echt stoken en kwaad spreken van haar familieleden.

Volgens mij werd die affaire ook op OSW forum besproken en bediscussieerd
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Kom op Breekie. Laten we prberen serieus over deze zaak te praten.

Ik vind het van wezenlijk belang dat dit tot op de bodem uitgezogd moet worden.

Laat ik eens een absurde stelling erin gooien. Mischien probeert MWS wel via een huwelijk schade aan te richten in het koningshuis.
Breekijzertje

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Kom op Breekie. Laten we prberen serieus over deze zaak te praten.

Ik vind het van wezenlijk belang dat dit tot op de bodem uitgezogd moet worden.

Laat ik eens een absurde stelling erin gooien. Mischien probeert MWS wel via een huwelijk schade aan te richten in het koningshuis.
'Serieus' zei je hè.........................

By the way, die foto van die ex-lijfwacht is authentiek hoor! Geen nep! 'k Heb dit ook in die uitzending gezien!!!!!!

Billy

Bericht door Billy »

Dit is 'm . die Charlie da Silvo

snap het plaatje van breekje niet helemaal misschien bedoelje dit plaatje daphne?

by the way:

da Silvo schijnt trouwens ook niet vies te zijn van een moordje meer of minder duss............

laten we ons verder beperken tot serieuze opmerkingen met een laag roddelgehalte.

dat komt de levensduur van dit vtopic alleen maar ten goede.

Afbeelding

[Aangepast op 3/10/03 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Lecram

Bericht door Lecram »

Ex-lijfwacht van Klaas Bruinsma, Charlie da Silva, in het programma van gisteravond:

Plaatje.................

[Aangepast op 3/10/03 door Breekijzertje]
Ik heb heel graag dat dit plaatje eruit wordt gehaald. Dit verwijst naar een site, waar de blote borsten je om de oren vliegen als je ernaar toe surft :$:$:$
Billy

Bericht door Billy »

Ex-lijfwacht van Klaas Bruinsma, Charlie da Silva, in het programma van gisteravond:

Plaatje.................

[Aangepast op 3/10/03 door Breekijzertje]
Ik heb heel graag dat dit plaatje eruit wordt gehaald. Dit verwijst naar een site, waar de blote borsten je om de oren vliegen als je ernaar toe surft :$:$:$

het plaatje klopt niet van breekijzertje

idd Lecram betreffende die site:$:$:$:$

heb ik filternet kom ik nog blote borsten tegen.
ik ga die site gelijk doormailen naar filternet.

intussen heb ik de goede foto geplaatst die breek waarschijnlijk bedoelde

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Dat bedoelde ik met mijn opmerking
Breekijzertje

Het ging mij natuurlijk alleen maar om het plaatje van Charlie an sich.

Zoals het hier op OSW door mij geplaatst is is er niks mis mee.

Kijk, dat jullie als ondeugende jongens de eigenschappen van het plaatje achterhalen en vervolgens op die site terechtkomen, da's jullie pakkie-an...........

Nogmaals, mij ging het alleen maar om de authentieke foto van Charlie.

P.S. Ik haal mijn betreffend plaatje weg om niemand in verleiding te brengen.

Breekijzertje

Aaaaah.....

Een (over- ? ) ijverige moderator heeft hem al weggehaald zie ik. :D

En ik heb mijn bericht weggehaald om misverstanden te voorkomen.

Opgelost.

Plaats reactie