Je zou dus kunnen stellen dat het leeft...............

Een 'breekje' van Breekijzertje
:t denk je.... :!Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Bijna 1,8 miljoen kijkers naar het programma over Mabel gisteravond.
Je zou dus kunnen stellen dat het leeft...............
:! Jah ben ik eigenlijk ook wel mee eens...Oorspronkelijk gepost door Jelle
Het is gewoon misselijk makend zoals het nederlandse publiek en de pers weer op dergelijk nieuws duikt.
Het spijt me maar dan kan je zien hoe ons nederlandse volk verloederd is dat men met zoveel miljoen mensen ineens achter de buis zit omdat er nog meer roddels bekend gemaakt gaan worden.
Ik vind dergelijk zaken beneden alle peil, men zou ook eens kunnen proberen om dergelijke zaken eens in stilte op te lossen. Maar men leeft alleen maar als men de koninklijke familie naar beneden kan halen. een walgelijk gebeuren zoals men op dit nieuws springt.
Wat vind jij nu dat dit is?Oorspronkelijk gepost door Jelle
Het is gewoon misselijk makend zoals het nederlandse publiek en de pers weer op dergelijk nieuws duikt.
Het spijt me maar dan kan je zien hoe ons nederlandse volk verloederd is dat men met zoveel miljoen mensen ineens achter de buis zit omdat er nog meer roddels bekend gemaakt gaan worden.
Ik vind dergelijk zaken beneden alle peil, men zou ook eens kunnen proberen om dergelijke zaken eens in stilte op te lossen. Maar men leeft alleen maar als men de koninklijke familie naar beneden kan halen. een walgelijk gebeuren zoals men op dit nieuws springt.
'Serieus' zei je hè.........................Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Kom op Breekie. Laten we prberen serieus over deze zaak te praten.
Ik vind het van wezenlijk belang dat dit tot op de bodem uitgezogd moet worden.
Laat ik eens een absurde stelling erin gooien. Mischien probeert MWS wel via een huwelijk schade aan te richten in het koningshuis.
Ik heb heel graag dat dit plaatje eruit wordt gehaald. Dit verwijst naar een site, waar de blote borsten je om de oren vliegen als je ernaar toe surft :$:$:$Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Ex-lijfwacht van Klaas Bruinsma, Charlie da Silva, in het programma van gisteravond:
Plaatje.................
[Aangepast op 3/10/03 door Breekijzertje]
Oorspronkelijk gepost door LecramIk heb heel graag dat dit plaatje eruit wordt gehaald. Dit verwijst naar een site, waar de blote borsten je om de oren vliegen als je ernaar toe surft :$:$:$Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Ex-lijfwacht van Klaas Bruinsma, Charlie da Silva, in het programma van gisteravond:
Plaatje.................
[Aangepast op 3/10/03 door Breekijzertje]
Het ging mij natuurlijk alleen maar om het plaatje van Charlie an sich.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik heb heel graag dat dit plaatje eruit wordt gehaald. Dit verwijst naar een site, waar de blote borsten je om de oren vliegen als je ernaar toe surft :$:$:$