Oorspronkelijk gepost door limosa
Zou je als kind van God geen topsport mogen beoefenen?
NEE, NATUURLIJK NIET, moet het allemaal nog weer een keer uitgelegd worden??
Als je een kind van God ben kun je je in de wereld van de topsport niet thuisvoelen, die zal je ontvluchten! Topsport heeft alleen de sporters, de commercie en weet ik veel wat nog meer maar zeker niet God en Zijn eer in het oog. Mocht je je zonder twijfels daarover in de topsportwereld thuisvoelen dan is er inderdaad iets verschikkelijk mis met je geloof, om niet te zeggen: dan geloof je gewoon niet, dan denk je het hooguit.
Nou je hebt je oordelen wel keurig op een rijtje! Ik zou het niet graag op mijn geweten willen hebben om zulke uitspraken te doen. Zullen we het maar een God overlaten WIE Zijn kinderen zijn?
5.5 miljoen mensen gekeken, en dus 5,5 miljoen mensen GEEN kinderen van God?
Overigens, als topsport en het "kind van God zijn" niet samengaat, weet je dan nog meer voorbeelden? TV kijken? Internetten? Doe jij de hele dag alle dingen "tot Gods eer"? Ik niet hoor....
De ophef over het woord "godenzonen" vind ik erg overdreven. Op deze manier kun je overal wel iets achter zoeken. Doet me denken aan de predikant van een of andere vrije hervormde gemeente, die het EU symbool met de sterren iets van de duivel vindt. En een of andere evangelist strijdt tegen de Euro, een teken van de eindtijd. Zo kunnen we wel aan de gang blijven:)