Marrokaanse demonstratie tegen politiegeweld!!??

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Op zich goed om hierover na te denken, maar kan 1 van de admin's de titel van deze topic niet wijzigen (het stukje tussen haakjes)? Ik vind 'm niet zo christelijk......

Pim.

[Aangepast op 18/8/03 door Pim]
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Heel goed! Thanx. :u

Pim.
Oorspronkelijk gepost door empee
In orde zo?? ;)
Oorspronkelijk gepost door Pim
Op zich goed om hierover na te denken, maar kan 1 van de admin's de titel van deze topic niet wijzigen (het stukje tussen haakjes)? Ik vind 'm niet zo christelijk......

Pim.

[Aangepast op 18/8/03 door Pim]
Hartelijke groet,

Pim.

Billy

Bericht door Billy »

zat er op te wachten natuurlijk!

mijn titel klopt niet ( is niet christelijk) en ik stigmatiseer en generaliseer.

OK dat zal dan wel weer....

heb het al eerder op dit forum gelanceert:

1. 70 % van de gevangemnissen in NL zit vol met buitenlanders ( waarvan 40 % marrokaan of Antilliaan)

2. voor mijn werk werk ik veel samen met Politie Rotterdam Rijnmond en Zuid Holland Zuid. Ga eens met deze manenn op pad en vraag hun waar ze de meeste meldingen/problemen mee hebben...!!

juist ja vul het antwoord nu zelf maar in.

Tuurlijk zijn er ook goeie, welwillende en geintegreerd buitenlanders; maar daar hebben we het hier toch niet over????

IEDEREEN die met deze demonstratie heeft meegelopen ( al dan niet met een strafblad) moet gewoon het land uit ; want conformeert zich niet met een streng en harde politieaanpak.

WE tolereren veeeeeeeeeeeeelll te veeeeeeeeeeeeeell in dit landje.

erg flauw om weer zo te reageren door de Mods om titel aan te pakken e.d.

:?:?:?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Lecram

Bericht door Lecram »

Kijk uit voor je hart, Billy, je bent nog zo jong ;)

Het land uitzetten wordt een probleem. Iemand heeft toentertijd in oneindige wijsheid besloten dat ze allemaal gewoon de Nederlandse nationaliteit moesten krijgen.
parsifal

Bericht door parsifal »

Kijk dat je het niet met die lui die meeliepen bij de demonstratie eens bent, oke, ben ik ook niet. Maar om ze alleen vanwege het meelopen het land uit te willen zetten is ook weer wat overdreven. Zolang mensen zich aan de wet houden (protesteren mag nog steeds in Nederland) moeten wij mensen met een ander kleurtje, maar met een Nederlands paspoort gewoon als Nederlanders behandelen (ook als ze zich niet aan de wet houden trouwens).
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Kijk uit voor je hart, Billy, je bent nog zo jong ;)

Het land uitzetten wordt een probleem. Iemand heeft toentertijd in oneindige wijsheid besloten dat ze allemaal gewoon de Nederlandse nationaliteit moesten krijgen.

die "iemand" heeft deze ellende toen zeker weten nog niet voorzien..................................

en wat betreft mijn hart Lecram........ Ach die kan wel wat hebben hoor;);)
Oorspronkelijk gepost door Lebaoth

O nee he Billy, vooral niet zeggen dat je als christen niet mag discrimineren. Vooral lekker blijven stigmatiseren. Vooral fijn dat bord voor je kop blijven houden.
Probeer er dan zelf ook wat aan te doen, aan die problematiek met buitenlanders, in plaats van altijd alleen maar te schelden. Tuurlijk is dit wat nu gebeurd is heel erg fout. En allochtonen zijn inderdaad vaak bij criminaliteit betrokken. Maar ga zelf eens van je luie stoel af om mee te doen met een taalcursus, of wat. Of spreek buitenlanders er persoonlijk op aan dat ze zich asociaal gedragen.
1. ik discrimineer niet, dus verwijt me dat dan ook niet. IK LEG DE FEITEN NEER ZOALS ZE ZIJN!

2. Stigmatiseren doe ik wel; kortom alle demonstranten PRO deze demonstratie deugen niet! heb je je ook wel eens verdiepot in een organisatie als de AEL ( grote promotor van deze demonstratie????) Ik brandmerk ( stigmatiseer) dus idd al deze marrokanen tot ...... nou ja laat maar.

3. BORD voor m'n KOP? denk eerder dat jullie dat hebben. om zo soft te reageren. jaja in NL mag je nou eenmaal je mening ventileren en op straat brenegen. of je nou AEL Marrokaan, Nazi of weet ik wat voor of achter je naam zet.
moet toch kunnen?........

weet je wel dat AEL en vele,vele moslims en marrokanen met hen vernietiging willen van alles wat christelijk is ???
( dat die dreiging veel geweldadiger zal zijn dan die 8 jaar paars die we hebben gehad??!!)

zelf wat aan doen????

weet je hoeveel marrokanenprojecten in A'dam , Gouda, Rotterdam en Den Haag al mislukt zijn? miljoenen aan subsidies er ingepompt resultaat nihil.
Vraag het maar eens na bij Politie/Justitie/gemeenten.

Marrokanen die ECHT willen integreren KUNNEN dat ook!!! Doe nou niet alsof er een gebrek ligt aan de kant van gemeenten/overheid wat betreft bevordering van integratie.
Marrokanen van 2e en 3e generatie WILLEN niet integreren!!!

afijn ik stop maar weer met discusieeren

ik zie wel dat het hier allemaal weer wat linkser is geworden op dit forum.

NL heeft HARDE hand/ Aanpak nodig Geen polderpraat Cultuur.

Niet integreren/ geen NL spreken/ moeite met Politiebeleid ( wat eindelijk na jaren weer eens wat voor de hardere aanpak gaat onder CDA/VVD)?? Moven dan
BACK TO MAROC!!!

NB
Nogmaal svoor de duidelijkheid heb ik het hier niet over politiek/religieuze asielzoekers uit landen als Irak, Iran, Afghanistan etc.)

Voordat ik nogmaals over me heen krijg dat ik toch wel discrimineer..........................................................................................................................................................................................

:sne:sne:sne:sne:sne:sne:sne:sne:sne
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

parsifal

Bericht door parsifal »

Billy

Even over Marokko, weet je dat dat een land is waar men verbaasd was over een aanslag op Joodse doelen in het land. Weet je dat je in dat Islamitische land, goed Christen kunt zijn. Het zijn de beroerdsten niet die daar zitten, wat betreft Godsdienstvrijheid.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je toch wat problemen hebt met Marokkanen omdat het Marokkanen zijn. Zeker je oorspronkelijke titel van dit onderwerp deed dat vermoeden. Misschien moeten we daar een beetje voorzichtig mee zijn.

Voorzover het om buitenlanders gaat moeten we ze misschien ook een beetje behandelen als de vreemdeling in onze poorten. De Bijbel zegt daar eigenlijk best veel over.

Hard optreden tegen boeven oke? Hard optreden tegen marokkanen, heb ik wat meer moeite mee. De Marokkaanse boef is Marokkaan maar hij wordt gestraft omdat hij boef is.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door parsifal
Billy

Even over Marokko, weet je dat dat een land is waar men verbaasd was over een aanslag op Joodse doelen in het land. Weet je dat je in dat Islamitische land, goed Christen kunt zijn. Het zijn de beroerdsten niet die daar zitten, wat betreft Godsdienstvrijheid.
.

laatste keer dan..... ZUCHT......

vandaar dat met name MARROKAANSE jongeren in m.n. MARROKAANSE Moskeen worden gerekruteerd om te vechten voor de Jihad!!!!!!???!!!

( denk aan de jongens dit voorjaar uit Eindhoven)

Wie heeft er in de steden ( Gouda,A'dam, den Haag) GEEN last met marrokanen????

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Billy,

Jij wijst de mens af in plaats van hun zonde af te wijzen. Dat is precies dezelfde fout als die extremistische moslims doen met hun Jihad!! Als je jezelf kent zou je misschien wat terughoudender zijn.......... Wilde je die buitenlanders terugsturen naar hun Islamitische land, of vragen of ze mee willen gaan met je naar de kerk?

Pim.
Hartelijke groet,

Pim.

Billy

Bericht door Billy »

Billy,

Jij wijst de mens af in plaats van hun zonde af te wijzen. Dat is precies dezelfde fout als die extremistische moslims doen met hun Jihad!! Als je jezelf kent zou je misschien wat terughoudender zijn.......... Wilde je die buitenlanders terugsturen naar hun Islamitische land, of vragen of ze mee willen gaan met je naar de kerk?

Pim.

dat zijn jouw woorden. dat ik de mens afwijst en niet alleen hun zonden.

We gaan toch ook niet alle criminelen als mens niet meer in de gevangenis zetten omdat we ze als mensen niet moeten STRAFFEN om bepaalde daden die ze gedaan hebben.

Onrechtvaardigheid moet gestraft worden ; en dat is 100% voluit!! Bijbels.

ik kies trouwens voor je eerste optie: alle ( niet geintegreerde en extremistische) moslims terug naar land van herkomst. En ga daar dan maar evangeliseren.
We kunnen slechts de hele mosliomwereld naar Holland halen om ze proberen mee te krijgenm naar de kerk.

Dit klinkt wat kort door de bocht want ik sta wel achter evnagelisatie onder asielzoekers die hier om politieke/religieuze gronden zijn. Dus let wel: ik doel op de 2e en 3e generatie marrokanen en Antillianen.

Pim en Parsifal, Man Man wat kunnen jullie met jullie commentaren om de problemen en moeilijkheden heen praten.

Spreek mij nou eens niet aan op mijn ( naar jullie oordeel) onchristelijke mening maar erken nou die problemen met deze mensne eens en draag relevante oplossingen aan.

( er zijn er al velen geweest , Nordholdt/Bolkestein/Zalm/Fortuyn die deze problemen al eerlijk erkende. Maar nee hoor onder een christelijk sausje je kop in het zand steken en ja... die marrokanen zijn eigenlijk wel erg zielig!!!:#:# kunnen we eens niet met ze praten.....??

NEE NEE NEE de tijd van praten is voorbij. Er moet opgetreden worden. latten eroverheen, pistolen getrokken. ZERO Tolerant!!!!

( zinloos geweld van politie??????? en al die kapotte etalageruiten dan afgelopen zaterdag?????

het blijkt wel weer: Normen en Waarden en RESPECT voor overheid hebben ze niet! (Pas op Billy: ze zijn niet allemaal zo.......... OK das waar,)

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Billy , ik ben het volkomen met je eens. Hun hebben het over respect. Dan begin ik te lachen. Als het iemand aan respect ontbreekt dan zijn dat die Marokaanse jongeren wel.
Ik weet waar ik over praat. Heb 4 jaar in Utrecht gewoond, en daar veel gezien. Als je daar 's avonds terug kwam ergens vandaan, dan kon je nog geen 300 m lopen of je had al weer een marokaan naast je staan die je wit of bruin spul wilden verkopen.

Mensen wordt toch aub eens wakker. Probeer niet recht te praten wat krom is. Erken het probleem en neem geen softe maatregelen. Er is maar een groep die daar om lacht hoor, en dat zijn die criminele buitenlanders. Die lachen zich het apezuur hoe er met hun wordt omgesprongen.

Als ik vragen mag aan PIm en Lecram. WIe zien jullie als de grote anti-christ, zoals die in de bijbel omschreven staat. Ik ben van mening dat dat de ISLAM is. En daar zit je nu al een heel stuk onder.

tukker
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Billy

Pim (..), Man Man wat kunnen jullie met jullie commentaren om de problemen en moeilijkheden heen praten.
Billy,

Inhoudelijk ben ik hier helemaal niet op ingegaan, omdat ik helemaal geen zin in deze discussie heb. Ik ben alleen op jouw manier van posten ingegaan en ik erger me er aan als ik het forum open en dan zie ik een topic "(.....) jajajja die marokkanen weer". Dergelijke taal vind ik dom generalistisch en bovenal niet christelijk. Jij denkt dat je met de bijbel (incl. gelijkenis van Barmhartige Samaritaan) Pim Fortuyn etc. na kunt lopen.........?

Pim.
Hartelijke groet,

Pim.

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje

Als ik vragen mag aan PIm en Lecram. WIe zien jullie als de grote anti-christ, zoals die in de bijbel omschreven staat. Ik ben van mening dat dat de ISLAM is. En daar zit je nu al een heel stuk onder.

tukker
Dat is een heel andere en daarnaast enorm moeilijke discussie.

1. Als je Openbaring leest dan zijn de huidige tijden (in ieder geval in NL) nog erg vriendelijk in vergelijking met de tijden onder de Antichrist.

2. Onze voorvaderen hebben de RKK (met hun paus) altijd als de Antichrist gezien, waarom zou dat nu ineens anders zijn?

3. Is de Antichrist een persoon of juist niet?

4. De Antichrist zal moeilijk te herkennen zijn. De openlijke vijandschap (die de Antichrist pas in een latere fase zal uiten) van de Islam komt op mij niet over als de schijnbare vriendelijkheid die de Antichrist ten toon zal spreiden.

Dit zijn slechts een paar aandachtspunten. Het vergt een enorme studie om daar een idee over te vormen. Overigens uitermate interessant!

Pim.
Hartelijke groet,

Pim.

Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Billy

Pim (..), Man Man wat kunnen jullie met jullie commentaren om de problemen en moeilijkheden heen praten.
Billy,

Inhoudelijk ben ik hier helemaal niet op ingegaan, omdat ik helemaal geen zin in deze discussie heb. Ik ben alleen op jouw manier van posten ingegaan en ik erger me er aan als ik het forum open en dan zie ik een topic "(.....) jajajja die marokkanen weer". Dergelijke taal vind ik dom generalistisch en bovenal niet christelijk. Jij denkt dat je met de bijbel (incl. gelijkenis van Barmhartige Samaritaan) Pim Fortuyn etc. na kunt lopen.........?

Pim.
Als niemand in NL hier inhoudelijk niet op in gaat ( zoals jij) omdat ze geen zin in deze discussie hebben voorspel ik dat onze kindreen over b.l.e.w. 50 jaar met een hoofddoek om zich verplicht richting Moskee kunnen bewegen.

verder lees je mijn berichten niet goed. deze topic gaat over marrokanen ( en antillianen) en niet over politieke en religieuze ASIELzoekers, waar je idd je moet opstellen als een barmhartige samaritaan.

Maar die marrokanen zijn niet zulke asielzoekers.

verder loop ik niet met de bijbel onder m'n arm Pim Fortuyn na; dat krijg je van links georienteerde mensen altijd gelijk te horen als je de problemen open en bloot op tafel legt die er zijn met marrokanen, erg flauw. Waarom noem je trouwens Fortuyn en niet de tevens geciteerde personen door mij als Nordholt of Bolkestein. Dez mensen kan je toch niet dom noemen?
alleen in het politieke klimaat waar zij toen in zaten overleefden ze het niet.

als nu zalm/v.d. staaij of balkenende voor HARDE aanpak pleit kan het wel waarom? idd. ja door de (ondanks ook alle negatieve punten van Fortuyn) positieve werking die zijn optreden te werkstelde in Politiek Nederland.

Pim, je bent eena ardige vent maar voel je niet geroepen als een soort zedenmeester hier op het forum om iedereen op zijn of haar christelijk gedrag te wijzen wat jij niet vind kloppen ( in deze discussie mij op mijn , naar jou visie,dicriminerend gedrag en eerder in postings betreffende de , naar jou visie, onchristelijke rijstijl van Matthijs en Lecram)

word ik beetje flauw van.

[Aangepast op 19/8/03 door Billy]

Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Gelukkig is er in dit land de vrijheid om te demonstreren!!!

Wees daar nu eens blij om!!!

In Marokko word je direct opgepakt als je überhaupt alleen maar op straat een grote mond opzet!!!!

Een 'breekje' van Breekijzertje
Plaats reactie