Dat heeft niets met jarloers te maken. Ik zou pas zo'n auto kopen als ik me ook nog een chauffeur kon veroorloven.
En dat is precies het probleem. Je rijdt echt wel 100-teveel, terwijl je denkt dat je 120 gaat. Zie je dan niet dat dat al hartstikke fout is?
Voorkant RD 25 augustus
Welnee geen chauffeur! Zelf rijden is veel mooier in zulke auto's....Oorspronkelijk gepost door refo
Dat heeft niets met jarloers te maken. Ik zou pas zo'n auto kopen als ik me ook nog een chauffeur kon veroorloven.
En dat is precies het probleem. Je rijdt echt wel 100-teveel, terwijl je denkt dat je 120 gaat. Zie je dan niet dat dat al hartstikke fout is?
Ik had het over de deutsche autobahn refo. Daar doen ze niet moeilijk over snelheid. (LET OP: IK GA NIET WEER MET IEMAND IN DISCUSSIE OVER HARD RIJDEN. LEES DAN TOPIC FLITSPAAL MAAR FF)
Enne zo'n auto kun je afstellen dat je niet harder dan 120 kan. Dan kun je het gaspedaal intrappen wat je wil, maar je kan niet harder dan 120, maar ff een druk op de knop en je kan weer 2-----------precies ja, zo hard;)
Dus best wel veilig. Enne je hebt cruise-control he. Zeer veilige auto's!!!
Liever Turks dan Paaps
Nou ja, laten we het daar eens over hebben. Je hebt ook mensen die 450 euro uitgeven voor een bijbeltje. Od 750 euro om een bijbel als afgod op een standaard te zetten. Er zijn er ook voor 25 euro. Kun je 400 of 700 aan bijbelverspreiding overmaken.
Jaren geleden stond in Terdege: voor de één is een oude Kadett al verspilling (want eigenlijk te duur0, voor de ander is een Rolls Royce een verantwoorde zakelijke uitgaaf.
Jaren geleden stond in Terdege: voor de één is een oude Kadett al verspilling (want eigenlijk te duur0, voor de ander is een Rolls Royce een verantwoorde zakelijke uitgaaf.
Die man met die Rolls ken ik wel. Hij heeft nu een Maybach (besteld)....Oorspronkelijk gepost door refo
Ik kan het niet met die stelling eens zijn, maar dat is een discussie die we eerder gevoerd hebben. Triest dat iemand anders (ook een Christen!) niet eens een auto kan kopen en de ander zit in het pluche!!
We staan wel in de wereld, maar we zijn niet van de wereld. Draag maar eens uit dat we alles eens achter moeten laten!!
Pim.