'T zijn net mannenMara schreef:Ik ga met jullie i.i.g. nooit naar een fotomuseum.

'T zijn net mannenMara schreef:Ik ga met jullie i.i.g. nooit naar een fotomuseum.
Gaaf!Mara schreef:Ontroerd, toen ik deze bijzondere foto zag, gemaakt door Dick van Duijn.
De foto is door een man gemaakt Terri.Terri schreef:'T zijn net mannenMara schreef:Ik ga met jullie i.i.g. nooit naar een fotomuseum.ja ja ik weet het, dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen
Ik kan er uren naar kijken. Het snoetje van dat beestjeMannetje schreef:Gaaf!
Ja maar het verwoorden van wat zoiets bij je oproept is meestal anders.Mara schreef:De foto is door een man gemaakt Terri.Terri schreef:'T zijn net mannenMara schreef:Ik ga met jullie i.i.g. nooit naar een fotomuseum.ja ja ik weet het, dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen
![]()
Je schrijft dat het moet. Dat betekent dat het iets gaat opleveren. Wat gaat het opleveren, denk je?Mara schreef: Dit gaat bureaucratische rompslomp opleveren, heel veel energie, maar het moet echt gebeuren.
Wij als familie willen allleen dat de arts weet dat vanwege haar nalatigheid iemand bijna overleden is.Ad Anker schreef:Je schrijft dat het moet. Dat betekent dat het iets gaat opleveren. Wat gaat het opleveren, denk je?Mara schreef: Dit gaat bureaucratische rompslomp opleveren, heel veel energie, maar het moet echt gebeuren.
Het is al meer dan een week geleden. Ik heb bewust afgewacht hoe het verder ging.Tiberius schreef:Wacht een week, en kijk dan of het nog steeds moet.
Sterkte hopelijk mag de behandeling slagen.Bertiel schreef:Licht nerveus
Erg he? Zo vervelend, als je wat met je gebit hebt.samanthi schreef:Super nerveus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt niet leuk, de hele vakantie op pijnstillers geleefd, door de kuur minderde se pijn en de l maar zaterdag begon het opnieuw.Dodo schreef:Erg he? Zo vervelend, als je wat met je gebit hebt.samanthi schreef:Super nerveus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()