VS gaan oorlog verliezen (UNSCOM-topman Scott Ritter)
ALs je goed gelezen hebt, ben ik vooral opin gegaan, alleen missen sommige mensen hier respect en dan ben ik idd de verstandigste om te kappen.Oorspronkelijk gepost door De waarheidsvriend
Kena, een zeer makkelijke reactie om een discussie te beeindigen. Zelf ga je ook niet altijd in op argumenten van de tegenpartij. Ik neem alleen de topic dierproeven maar als voorbeeld.
Met goed lezen kom je ver, Waarheidsvriend. Mbt dierenproeven, ik heb wel gereageerd. Alleen hebben jullie ws meer tijd dan ik om direct uitgebreid te reageren. Ik heb die tijd en energie helaas niet.
Overigens gaat Tuk ook amper in op mijn postings, dus misschien is het beter als je je hier niet in mengt en dit tussen mij en Tuk houdt.:%
[Aangepast op 4/4/03 door Kena]
En ik speel nu even de advocaat van Kena.
Voor zover ik haar van fora ken, reageert zij in de regel fair en respectvol op anderen en maak ik uit haar reacties op dat zij van veel zaken studie maakt alvorens zij reageert.
Dat waardeer ik zeer in haar.
Kena, we love you!!!:in
Een 'breekje' van Breekijzertje
Voor zover ik haar van fora ken, reageert zij in de regel fair en respectvol op anderen en maak ik uit haar reacties op dat zij van veel zaken studie maakt alvorens zij reageert.
Tnx lieve Breekijzer :#Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
En ik speel nu even de advocaat van Kena.
Ik doe alleen maar mijn best.
Love u2 :in
Kena
Tukkie, d'r zijn best alternatieven en dat weet jij ook wel. Kena noemde er ook al één, maar je luistert niet.
Saddam heeft de geheime diensten van de USA gewoon 12 jaar lang getart. Ze hebben geen moment geweten waar hij uithing. Clinton vond dat allemaal niet zo erg, maar Bush had een rekeningetje van pa liggen, die hij nog moest innen. Voor de veiligheid van USA heeft Iraq nul-komma-nul waarde.
Tot nu toe is de oorlog volledig illegaal. Nog geen massavernietigingswapens, nog geen chemisch goedje gezien. Ook geen raketten.
Dat Amerika deze oorlog zou winnen, leed geen twijfel. Als was het alleen maar omdat Iraq geen aanvoer heeft van nieuwe wapens. Op een gegeven ogenblik is het gewoon op.
Amerika is nu gewoon gevaar nummer één van de wereld. Ze zijn oppermachtig. Ze hebben massavernietigingswapens en gebruiken ze ook. Ze hebben nucaleaire, chemische en biologische wapens. Ze hebben een president die machtswellusteling is. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben. Wanneer gaan we de USA ontwapenen? Ze willen ook al niet meedoen met de rechtbank voor oorlogsmisdaden. Dat geeft toch te denken! Stel je voor zeg, een Amerikaan in de beklaagdenbank!
En de christenen van de wereld laten zich verblinden doordat hij af en toe een gebedje doet in een kerk: wie dat doet, móét toch wel een good guy zijn?
Saddam heeft de geheime diensten van de USA gewoon 12 jaar lang getart. Ze hebben geen moment geweten waar hij uithing. Clinton vond dat allemaal niet zo erg, maar Bush had een rekeningetje van pa liggen, die hij nog moest innen. Voor de veiligheid van USA heeft Iraq nul-komma-nul waarde.
Tot nu toe is de oorlog volledig illegaal. Nog geen massavernietigingswapens, nog geen chemisch goedje gezien. Ook geen raketten.
Dat Amerika deze oorlog zou winnen, leed geen twijfel. Als was het alleen maar omdat Iraq geen aanvoer heeft van nieuwe wapens. Op een gegeven ogenblik is het gewoon op.
Amerika is nu gewoon gevaar nummer één van de wereld. Ze zijn oppermachtig. Ze hebben massavernietigingswapens en gebruiken ze ook. Ze hebben nucaleaire, chemische en biologische wapens. Ze hebben een president die machtswellusteling is. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben. Wanneer gaan we de USA ontwapenen? Ze willen ook al niet meedoen met de rechtbank voor oorlogsmisdaden. Dat geeft toch te denken! Stel je voor zeg, een Amerikaan in de beklaagdenbank!
En de christenen van de wereld laten zich verblinden doordat hij af en toe een gebedje doet in een kerk: wie dat doet, móét toch wel een good guy zijn?
Ze hebben SH op die manier proberen te doden. Een aantal dubbelgangers hebben op die manier al het loodje gelegd. Zo heel makkelijk gaat dat kennelijk ook weer niet.Oorspronkelijk gepost door Kena
SH kan opgepakt worden. Ooit van commando-eenheden en de geheime diensten gehoord? De Moessad is instaat binnen enkele dagen SH op te pakken en te doden. Denk aan de daders van de aanslag tijdens de Olympische Spelen op de Joodse atleten!