VS gaan oorlog verliezen (UNSCOM-topman Scott Ritter)

Riks

Bericht door Riks »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ik denk wel dat naarmate de oorlog langer gaat duren en er meer amerikaanse slachtoffers gaan vallen, de steun wel gaat afbrokkelen.
Ja, dat is wel een risico. Daarom doen ze ook zo voorzichting rond die verzetshaarden, ze willen geen kannonnevlees aan de Irakezen voeren. Groot gelijk hebben ze.
Maar dan moet het thuisfront wel even geduld hebben (overigens zijn de geallieerden op dit moment de buitenwijken van Bagdad al genaderd).
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Hoorde dat ze zelfs het vliegveld van Bagdad al in handen hebben. Weet niet of het waar is, want dat weet je nooit.
Kena

Bericht door Kena »

Wat er ook gebeurd, wie er ook wint, chaos komt! Zeker als het zout der aarde door Yeshua weggehaald wordt.

Als Saddam wint zal dat vreselijk zijn, maar de VS niet minder. menselijke vrede is valse vrede. Dus laten we niet blindstaren hoe goed die coalitie is, want dat is onterecht!

Het is geen ontkomen aan en laten we lekker afwachten.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

laten we lekker afwachten
Ben blij dat niet iedreen zo denkt. Zou het een mooie chaos zijn.

Als Saddam wint zal dat vreselijk zijn, maar de VS niet minder. menselijke vrede is valse vrede. Dus laten we niet blindstaren hoe goed die coalitie is, want dat is onterecht!
Sorry hoor, maar wat wil je dan???? Saddam lekker laten zitten.????? En maar toestaan wat ie doet????? Geef eens een goed alternatief dan.

tukkertje
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Geef eens een alternatief. Hoe had het volgens jou moeten gebeuren. Kan me best voorstellen dat we de meningen niet delen, maar geef dan wel een redelijk alternatief.
Kena

Bericht door Kena »

Geschiedenislesje:

Wat ik pijnlijk vind is dat de VS de leiding wilt hebben over de heropbouwing van Irak. M.i. moet dat onder de VN. Ik vertrouw ze nl voor geen stuiver. Ze hebben veel belangen, hoor. Saddam hebben ze (de VS) nl zelf in het zadel geholpen, maar daar horen wij jou niet over!!!!
Ze hebben Koeweit geholpen om de olieprijzen te laten dalen, waardoor Irak economisch in de problemen kwam. Onterecht heeft Sadam toen Koeweit aangevallen (Desertstorm). Toen stond de VS direct klaar om onder de vlag van de VN binnen te vallen. De VN heeft ze uiteindelijk, net voordat ze Bagdad binnenstormden, teruggefloten. Papa Bush moest wel. Zoontje lief maakt het af. M.a.w dit is al jaren geleden een vooropgezet plan geweest van de ´Galieerden´.

Ze zijn echt machtsbelust daar, over de Atlantische Oceaan en ben blij dat Europa, hoe verdeeld het ook is, niet klakkeloos achter Bushje wagelt. Nu Nederland nog over de streep die graag als satellietstaatje onder de VS wilt varen.

Zeker afwachten, Tuk, luister toch wat Yeshua zei: dat onze vrese V.A.L.S.E. vrede is! Je moet echt leren de zaken goed te onderzoeken en vooral met die Bijbel van je in de hand!

Alternatief? VS zal moeten buigen voor de VN en dat zal tzt ook gebeuren. Onder de vlag van de VN kan Saddam uit het zadel gewipt worden ZONDER slag of stoot! Daarbij Tuk, maakt de VS nu ZOVEEL onnodige slachtoffers en blunders, dat het nu een SCHANDE is. Maar ach, het zijn ´maar´ Irakezen, waar zou ik Kena me toch druk om maken... of mag ik dat wel doen, omdat Yeshua van hen houdt?

Nogmaals: het alternatief is de VN. Die bestaat niet voor niets! VS heeft scheit aan de VN. De VS heeft scheit aan het Hoge Gerechtshof, VN heeft scheit aan Amnesty Int. VS heeft scheit aan Europa. VS zal hierdoor veel vijanden creeëren en daar ben ik niet rouwig om. Wellicht zal het hun leren een beetje normaal te doen dan vermeende machtsvertoon en ondertussen preseteren zij 0,0. Zowel economisch als politiek. Ik lach hen echt uit.

Kena
Kena

Bericht door Kena »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Geef eens een alternatief. Hoe had het volgens jou moeten gebeuren. Kan me best voorstellen dat we de meningen niet delen, maar geef dan wel een redelijk alternatief.
Beetje dimmen jij. Ik was nog niet klaar :mad:

[Aangepast op 4/4/03 door Kena]
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Hoezo gefrustreerd :,:,:,:,
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Onder de vlag van de VN kan Saddam uit het zadel gewipt worden ZONDER slag of stoot!
mag jij mij vertellen hoe ze dat willen gaan doen. Saddam lapt alle resoluties aan zijn laars. hij doet wat ie zelf wil. Zo'n man is maar op een manier tot stilstand te brengen. En dat is opruimen. Hij en zijn regime, zodat de bevolking van Irak straks weer in vrede en welvaard kan leven.
Kena

Bericht door Kena »

Tuk, doe es ff normaal. Je doet echt idioot om mij gefrusteerd te noemen. Ik neem je dit zeer kwalijk en zal niet meer op jou in deze thread ingaan. Sterker, ik denk dat ik een te moeilijke geschiedenislesje voor je gekalkt hebt die jij niet helemaal vat.

Je doet normaal en anders kan je me de pot op.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Vertel mij eens hoe de VN het had moeten doen dan.???
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door KenaVS zal hierdoor veel vijanden creeëren en daar ben ik niet rouwig om. Wellicht zal het hun leren een beetje normaal te doen dan vermeende machtsvertoon en ondertussen preseteren zij 0,0. Zowel economisch als politiek. Ik lach hen echt uit.

Kena
Dát zal hen leren.........:,

Een 'breekje' van Breekijzertje

[Aangepast op 4/4/03 door Breekijzertje]
Kena

Bericht door Kena »

Geef je nog antwoord op mijn aanmerking over Yeshua of telt Hij niet meer mee?

SH kan opgepakt worden. Ooit van commando-eenheden en de geheime diensten gehoord? De Moessad is instaat binnen enkele dagen SH op te pakken en te doden. Denk aan de daders van de aanslag tijdens de Olympische Spelen op de Joodse atleten!

Ik wacht nog steeds dat jij dat gescheld terugneemt, Tuk, want ik vond je erg onbeschoft en onopgevoed.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Eerder gepost door Riks

Dit zijn de Vn resoluResolutie 660 van 2 augustus 1990 veroordeelt de invasie in Koeweit van Irak en vraagt om onmiddellijke terugtrekking van het Iraakse leger.

Resolutie 661 van 6 augustus 1990 legt Irak een internationaal handelsembargo op. Voedsel en geneesmiddelen vallen er niet onder. De sancties zijn bedoeld om 'de autoriteit van de wettige regering van Koeweit' te herstellen.

Resolutie 687 van 3 april 1991 draagt Irak op nucleaire, chemische en biologische wapens te vernietigen onder internationaal toezicht en toe te zeggen geen nucleaire wapens of materiaal daarvoor te verwerven.

Resolutie 688 van 5 april 1991 eist het einde van de onderdrukking van Koerden en shi'ieten door Irak en directe toegang voor internationale hulporganisaties, nadat deze groeperingen in opstand zijn gekomen. De opstand wordt bloedig onderdrukt.

Resolutie 707 van 15 augustus 1991 veroordeelt Irak voor ernstige schending van resolutie 687. Irak moet onvoorwaardelijk wapen inspecteurs toelaten en ophouden massavernietigingswapens en daartoe bestemd materiaal te verbergen of te verplaatsen.

Resolutie 986 van 14 april 1995 is het begin van het olie-voor-voedselprogramma. Irak mag onder toezicht van de VN olie exporteren voor herstelbetalingen en het betalen van voedsel en medicijnen.

Resolutie 1205 van 5 november 1998 veroordeelt de weigering van Irak om VN-wapeninspecteurs toe te laten tot strategische locaties en eist onmiddellijke, complete en onvoorwaardelijke samenwerking met de inspecteurs.

Resolutie 1284 van 17 december 1999 draagt Irak op VN-wapeninspecteurs onmiddellijke, onvoorwaardelijke en onbelemmerde toegang te geven. De resolutie stelt de ontwapeningscommissie Unmovic in, de VN-commissie voor toezicht, verificatie en inspectie. Irak verwerpt dit en weigert verdere wapeninspecties.

Resolutie 1441: De Veiligheidsraad neemt op 8 november 2002 met algemene stemmen een krachtige resolutie aan waarin Irak een 'laatste kans' krijgt zich te ontwapenen. Weigering om mee te werken zal volgens de resolutie 'ernstige gevolgen' hebben voor Irakties:

Moeten we dan nog 20 resoluties uitschrijven?? Saddam doet er niets op uit. Eens is de maat vol.
Kena

Bericht door Kena »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door KenaVS zal hierdoor veel vijanden creeëren en daar ben ik niet rouwig om. Wellicht zal het hun leren een beetje normaal te doen dan vermeende machtsvertoon en ondertussen preseteren zij 0,0. Zowel economisch als politiek. Ik lach hen echt uit.

Kena
Dát zal ze leren.........:,

Een 'breekje' van Breekijzertje
Ten minste 1 die haar nek durft uit steken en als dat nu meer zouden doen, dan zal hun ..........:, snel vergaan.

Begin met jezelf!
Plaats reactie