Beter ook van nietDesiree schreef:Ik heb niet het genoegen u/jou te kennen, denk ik.

Beter ook van nietDesiree schreef:Ik heb niet het genoegen u/jou te kennen, denk ik.
Fijne en hopelijk droge dag gewenst!Mistig schreef:Vandaag Capelse Rommelmarkt in het centrum van Capelle aan den IJssel. Dit wordt georganiseerd door leden uit de Elimkerk (GG). Er zijn vandaag zo’n 140 vrijwilligers actief. Opbrengst is voor het Bouwfonds en de Capelse Voedselbank.
Het is nu prachtig weer hier! Dankjewel!Stof schreef:Fijne en hopelijk droge dag gewenst!Mistig schreef:Vandaag Capelse Rommelmarkt in het centrum van Capelle aan den IJssel. Dit wordt georganiseerd door leden uit de Elimkerk (GG). Er zijn vandaag zo’n 140 vrijwilligers actief. Opbrengst is voor het Bouwfonds en de Capelse Voedselbank.
Werd te gek. Nu peertjes schillen. Ik hou wel van de herfstBertiel schreef:Natregenen op de kwade hoek
Daar zijn we (intussen wat jaartjes geleden) ook eens geweest. Ik neem aan dat het om de Evangelisatie daar gaat. Intussen is er een ander pand betrokken.Ad Anker schreef:Vandaag in Merksem een kijkje nemen.
Klopt open dag. Even een blik geworpen. En een rondje wijk gedaan. Echt buitenland daar. Leuk om een beeld te hebben. Meer ook niet. Een echte indruk van zo'n evangelisatiepost krijg je denk alleen maar als je er op een doordeweekse morgen langs gaat. Ik heb wel weer ontdekt dat ik geen open-dag-mens ben.-DIA- schreef:Daar zijn we (intussen wat jaartjes geleden) ook eens geweest. Ik neem aan dat het om de Evangelisatie daar gaat. Intussen is er een ander pand betrokken.Ad Anker schreef:Vandaag in Merksem een kijkje nemen.
Overigens kan ik Merksem niet anders duiden dan een voorstad ofwel een wijk van Antwerpen.
Komen er veel Belgen op af ?Ad Anker schreef:Klopt open dag. Even een blik geworpen. En een rondje wijk gedaan. Echt buitenland daar. Leuk om een beeld te hebben. Meer ook niet. Een echte indruk van zo'n evangelisatiepost krijg je denk alleen maar als je er op een doordeweekse morgen langs gaat. Ik heb wel weer ontdekt dat ik geen open-dag-mens ben.-DIA- schreef:Daar zijn we (intussen wat jaartjes geleden) ook eens geweest. Ik neem aan dat het om de Evangelisatie daar gaat. Intussen is er een ander pand betrokken.Ad Anker schreef:Vandaag in Merksem een kijkje nemen.
Overigens kan ik Merksem niet anders duiden dan een voorstad ofwel een wijk van Antwerpen.