Het valt me op dat er mensen op dit tijdstip op de zaterdagavond rondstruinen op OSW.
Is het niet beter in het kader van voorbereiding op de zondag om in een luie stoel verzonken te lezen in een pennevrucht van een oudvader?
uiteraard stel ik mijzelf deze vraag ook.
Zaterdagavond: voorbereiding zondag?
Wie moet dan de dwalingen op dit forum in de gaten houden?Oorspronkelijk gepost door Majorca
Het valt me op dat er mensen op dit tijdstip op de zaterdagavond rondstruinen op OSW.
Is het niet beter in het kader van voorbereiding op de zondag om in een luie stoel verzonken te lezen in een pennevrucht van een oudvader?
Het was dan wel geen oudvader, maar ik zat wel in mijn stoel verzonken te lezen in een mooie pennevrucht! Valt weer niet tegen he?!Oorspronkelijk gepost door Majorca
Terecht punt hoor Orckie, ik probeer bewust afstand van de PC te nemen op zaterdagavond.
Volgens mij zei ik juist dat het geen oudvader was.Oorspronkelijk gepost door RhodéJaja, daarom post je nog effe voor de zondag dat je in ene oudvader zat te snuffelen...:sneOorspronkelijk gepost door PimHet was dan wel geen oudvader, maar ik zat wel in mijn stoel verzonken te lezen in een mooie pennevrucht! Valt weer niet tegen he?!Oorspronkelijk gepost door Majorca
Terecht punt hoor Orckie, ik probeer bewust afstand van de PC te nemen op zaterdagavond.
Voordat we naar bed gaan moet die PC toch uit. En dan check ik OSW nog ff. Geen gewetensbezwaren moet ik zeggen.
We hebben een zondag. Die begint om 0:00 uur. Wat valt daar aan voor te bereiden? De Joden hadden er ook 615 wetten bijegmaakt. Wij hebben het sabbathsgebod. En daar komt niet in voor: bereid de sabbath voor. Je kunt iedere avond toch oudvaders lezen?
Waarmee ik niet wil zeggen dat dat zgn 'voorbereiden' een slechte gewoonte is.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ik denk dat je bij een goede za-avond besteding 'gaande' gemaakt kan worden. Feitelijk wordt de aarde dan toebereid, zodat het zaad van de prediking wortel kan schieten!Oorspronkelijk gepost door refo
We hebben een zondag. Die begint om 0:00 uur. Wat valt daar aan voor te bereiden? De Joden hadden er ook 615 wetten bijegmaakt. Wij hebben het sabbathsgebod. En daar komt niet in voor: bereid de sabbath voor. Je kunt iedere avond toch oudvaders lezen?
O ja hebben wij dat gebod nog?Oorspronkelijk gepost door refo
Wij hebben het sabbathsgebod. En daar komt niet in voor: bereid de sabbath voor. Je kunt iedere avond toch oudvaders lezen?
Gal 3,13
Christus heeft ons vrijgekocht van de vloek der wet door voor ons een vloek te worden; want er staat geschreven: Vervloekt is een ieder, die aan het hout hangt.
Groet Rene
Ik begin altijd op maandag om me voor tebereiden op de zondag.
Waarom alleen op zaterdagavond?
Ik ga liever naar een concert, of bijbelstudie, of j.v.avond. etc. dan dat ik "verplicht" met een boek in de stoel moet zitten!!!! Of ik zit gezellig met vrienden bij elkaar.
Ik zie zelf niet echt nut om met een boek op zaterdagavond in de stoel te gaan zitten.
Waarom alleen op zaterdagavond?
Ik ga liever naar een concert, of bijbelstudie, of j.v.avond. etc. dan dat ik "verplicht" met een boek in de stoel moet zitten!!!! Of ik zit gezellig met vrienden bij elkaar.
Ik zie zelf niet echt nut om met een boek op zaterdagavond in de stoel te gaan zitten.