Welterusten!

Jij kent me dus jij kan het wetensamanthi schreef:Het begint bij je te dagen!Orchidee schreef:Maar het is mij helemaal duidelijk:
Ik spoor niet
grapje
Orchidee schreef:Jij kent me dus jij kan het wetensamanthi schreef:Het begint bij je te dagen!Orchidee schreef:Maar het is mij helemaal duidelijk:
Ik spoor niet
grapje
Pyjama's draag ik wel, maar joggingbroeken nooit. Een fleece vest alleen 's avonds op de camping. De rest van het jaar ligt het in de kast.Orchidee schreef:Ik gooi deze er dan ook nog maar even in:
Dragen jullie dames ook geen pyama???
Ik vind het bijvoorbeeld ook heerlijk om op een regenachtige koude dag in de winter als ik de deur niet uit hoeft, een warme joggingbroek met een fleecevest te dragen in huis.
Heerlijk cozy,
Je gaat niet op wintersport, omdat je dan een broek tegen de kou zou moeten dragen?CvdW schreef:Ik begrijp niet zo goed wat er allemaal geschreven wordt.
Schaatsen in een rok gaat prima, werken tussen de planten gaat prima met een rok. Fietsen met een rok gaat prima.
Wel is het jammer dat wintersport niet gaat in een rok. Voor ons heel eenvoudig: We gaan niet op wintersport.
De meeste redenen die aangedragen worden om een broek te dragen door dames is onzin. Het is gewoon meedoen met de wereld.
Dat niet alleen. Ik vind het ook in strijd met het 6de gebod.Zeeuw schreef:Je gaat niet op wintersport, omdat je dan een broek tegen de kou zou moeten dragen?
Dan kun je toch ook met de auto of het openbaar vervoer?Augustinus schreef:En ook geen regenbroek bij regen??
Het 6e gebod?Jantje schreef:Dat niet alleen. Ik vind het ook in strijd met het 6de gebod.Zeeuw schreef:Je gaat niet op wintersport, omdat je dan een broek tegen de kou zou moeten dragen?
Maar meestal is het zediger voor de dames om met een broek te schaatsen, in de tuin te werken of aan een klimrek te hangen.CvdW schreef:Ik begrijp niet zo goed wat er allemaal geschreven wordt.
Schaatsen in een rok gaat prima, werken tussen de planten gaat prima met een rok. Fietsen met een rok gaat prima.
Wel is het jammer dat wintersport niet gaat in een rok. Voor ons heel eenvoudig: We gaan niet op wintersport.
De meeste redenen die aangedragen worden om een broek te dragen door dames is onzin. Het is gewoon meedoen met de wereld.
O. Ik dacht dat het ging om de 'skibroek' die in strijd zou zijn met het 6e gebod.Mannetje schreef:Spelen met je leven?
Auto of OV is vaak niet mogelijk of niet praktisch. En duur.Jantje schreef:Dat niet alleen. Ik vind het ook in strijd met het 6de gebod.Zeeuw schreef:Je gaat niet op wintersport, omdat je dan een broek tegen de kou zou moeten dragen?Dan kun je toch ook met de auto of het openbaar vervoer?Augustinus schreef:En ook geen regenbroek bij regen??
Vast ook niet spelen met je leven. Je kunt het zo spannend maken als je wilt. Van een indoorbaan in Zoetermeer tot een zwarte piste in Oostenrijk.Hollander schreef:O. Ik dacht dat het ging om de 'skibroek' die in strijd zou zijn met het 6e gebod.Mannetje schreef:Spelen met je leven?
Is de regenrok een optieAugustinus schreef:En ook geen regenbroek bij regen??