POLL: Vrouwen en het kerkelijk ambt

Stemt u vóór of tégen openstelling van de kerkelijke ambten voor vrouwen?

Peiling eindigde op 10 okt 2019, 16:29

Tegen. (Ik ben belijdend lid GG)
29
28%
Voor. (Ik ben belijdend lid GG)
18
17%
Tegen. (Ik ben dooplid GG)
0
Geen stemmen
Voor. (Ik ben dooplid GG)
1
1%
Tegen. (Ik ben lid van een ánder kerkgenootschap dan de GG)
43
41%
Voor. (Ik ben lid van een ánder kerkgenootschap dan de GG)
5
5%
Tegen. (Ik ben géén lid van een kerkgenootschap)
3
3%
Voor. (Ik ben géén lid van een kerkgenootschap)
0
Geen stemmen
Ik onthoud mij van stemming of stem blanco.
6
6%

Totaal aantal stemmen: 105

DDD

Re: POLL: Vrouwen en het kerkelijk ambt

Bericht door DDD »

Bezorgd schreef:Er zijn mensen die nemen dit soort POLL's niet serieus, en zie hier het resultaat.
:modo
Dat is een volstrekt onbewezen stelling. Als je zelf een nep-stem hebt uitgebracht, dan kun je die alsnog wijzigen. Maar ik geloof er niets van dat mensen dit niet serieus behandelen. Als dat wel zo is, dan hebben ze wellicht therapie nodig. Of ik natuurlijk;-)
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Welke therapie raad je aan?
- Niet meer zo actief -
DDD

Bericht door DDD »

Geen idee. Dat is niet mijn vak. Maar misschien iets om volwassen te worden en andere mensen serieus te nemen? In ieder geval blijft de verhouding vrij constant, wat ook een indicatie is dat de stemming helemaal niet zo'n heel onbetrouwbaar beeld geeft, tenzij natuurlijk iemand doelbewust fraudeert om op een evenwichtig aantal te komen. Dat kan echter niet, getuige de opmerkingen van de moderatoren en dus hoef ik met die mogelijkheid geen rekening te houden.
Tom

Bericht door Tom »

Volwassen of niet: ik ga mijn stem nu wel willekeurig veranderen door jouw gedram om gelijk te krijgen.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

DDD schreef:Geen idee. Dat is niet mijn vak. Maar misschien iets om volwassen te worden en andere mensen serieus te nemen? In ieder geval blijft de verhouding vrij constant, wat ook een indicatie is dat de stemming helemaal niet zo'n heel onbetrouwbaar beeld geeft, tenzij natuurlijk iemand doelbewust fraudeert om op een evenwichtig aantal te komen. Dat kan echter niet, getuige de opmerkingen van de moderatoren en dus hoef ik met die mogelijkheid geen rekening te houden.
Serieuze polls van serieuze mensen probeer ik serieus te nemen. Polls met een knipoog met een knipoog.

Verder kun je uit de poll concluderen dat, mits ieder hem naar waarheid heeft ingevuld, ongeveer eenderde van de GG-ers die de poll heeft ingevuld voor een vrouw in het ambt is en dat dit gedeelte bij de niet GG-ers kleiner is.
- Niet meer zo actief -
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Iedereen die deze poll niet naar waarheid heeft ingevuld, pleegt overtreding tegen het 9de gebod.

Beseffen wij dat???
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
DDD

Bericht door DDD »

@Tom:
Een 'slimme' manier om een onwelgevallige uitkomst te neutraliseren.

Discussie over de betrouwbaarheid van een poll is mij niet eerder opgevallen, dus ik zie toch een verband met de ongewenste uitkomsten. En ik ga er maar van uit dat mijn vermeende gedram eerder een stem tegen dan een stem vóór oplevert. :lock
mcgk

Bericht door mcgk »

Als deze poll klopt eet ik mijn schoenzool op. Al met al is het mijn hoop dat in de CGK het niet gedoogd gaat worden en dat de samenwerkingsgemeenten een keuze moeten gaan maken.
samanthi

Bericht door samanthi »

mcgk schreef:Als deze poll klopt eet ik mijn schoenzool op. Al met al is het mijn hoop dat in de CGK het niet gedoogd gaat worden en dat de samenwerkingsgemeenten een keuze moeten gaan maken.
Das errug taai hoor.
Ik vraag me ook af of het klopt.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Valcke

Bericht door Valcke »

Jantje schreef:Iedereen die deze poll niet naar waarheid heeft ingevuld, pleegt overtreding tegen het 9de gebod.

Beseffen wij dat???
Er is nu duidelijk een complot. Ik dacht eerst nog dat het klopte, maar je ziet nu dat er ergens een oproep is gedaan om de uitslag te beïnvloeden. Alleen de score belijdend GG - vóór de vrouw in het ambt is opgelopen van 9 naar 17. Het aantal tégen is gelijk gebleven. Dat is onmogelijk.
Laatst gewijzigd door Valcke op 11 sep 2019, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Valcke schreef:
Jantje schreef:Iedereen die deze poll niet naar waarheid heeft ingevuld, pleegt overtreding tegen het 9de gebod.

Beseffen wij dat???
Er is nu duidelijk een complot. Ik dacht eerst nog dat het klopte, maar je ziet nu dat er ergens een oproep is gedaan om de uitslag te beïnvloeden.
Ik vind dat heel erg.
Kunnen de moderators ingrijpen? Dit druist in tegen Gods heilzame geboden!!!
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Valcke

Bericht door Valcke »

Jantje schreef:
Valcke schreef:

Beseffen wij dat???
Er is nu duidelijk een complot. Ik dacht eerst nog dat het klopte, maar je ziet nu dat er ergens een oproep is gedaan om de uitslag te beïnvloeden.
Ik vind dat heel erg.
Kunnen de moderators ingrijpen? Dit druist in tegen Gods heilzame geboden!!!
Laat het toch gebeuren... dat is voor ieders eigen rekening. Jij hebt gewaarschuwd en daarmee is het klaar.
Laatst gewijzigd door Valcke op 11 sep 2019, 21:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Nee!
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
ejvl

Re: RE: Re: POLL: Vrouwen en het kerkelijk ambt

Bericht door ejvl »

Valcke schreef:

Beseffen wij dat???
Er is nu duidelijk een complot. Ik dacht eerst nog dat het klopte, maar je ziet nu dat er ergens een oproep is gedaan om de uitslag te beïnvloeden. Alleen de score belijdend GG - vóór de vrouw in het ambt is opgelopen van 9 naar 17. Het aantal tégen is gelijk gebleven. Dat is onmogelijk.
Is het überhaupt mogelijk te stemmen zonder lid te zijn van dit forum dan?
@Tiberius kan vast zeggen of er vandaag plotseling een aantal accounts zijn aangemaakt.
Dodo

Bericht door Dodo »

Drie nieuwe leden deze maand, dus dat is het niet.
Plaats reactie