Kletskousen topic
-
Kletskousen topic
Naar aanleiding van dit topic
https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 53&t=13924
Brand los over van alles en nog wat!
Alleen positieve bijdragen toegestaan
https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 53&t=13924
Brand los over van alles en nog wat!
Alleen positieve bijdragen toegestaan
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Re: Kletskousen topic
Wat voor kousen? Donkerblauw? Vleeskleurig? 15 denier? 40 denier? Met of zonder voetjes?
-
Ik heb werkelijk geen idee
Vermoedelijk zwarte kousen
Vermoedelijk zwarte kousen
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
-
Ik las vandaag op het nieuws dat er veel mensen zijn die melatonine gebruiken als slaapmiddel. Zijn er hier ook mensen die het gebruiken?
Ik kan overigens overal lekker slapen. Het lijkt me echt verschrikkelijk als je iedere dag met slaapproblemen kampt.
Ik kan overigens overal lekker slapen. Het lijkt me echt verschrikkelijk als je iedere dag met slaapproblemen kampt.
- Johann Gottfried Walther
Nee, dat gebruik ik niet. Maar ik wil er wel het naadje van de kous van weten.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- J.C. Philpot
Ik gebruik het af en toe, samen met valeriaan. De melatonine niet te vaak want dan gaat het minder goed werken.HersteldHervormd schreef:Ik las vandaag op het nieuws dat er veel mensen zijn die melatonine gebruiken als slaapmiddel. Zijn er hier ook mensen die het gebruiken?
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 20 aug 2019, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- J.C. Philpot
Dit ga ik denk ik vragen aan mijn baas. Lijkt me heerlijk werken.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Het forum is saai, op dit tijdstip althans.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Re: RE: Re: Kletskousen topic
Jantje schreef:Het forum is saai, op dit tijdstip althans.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Re: RE: Re: Kletskousen topic
Nu niet meer hoor.Orchidee schreef:Jantje schreef:Het forum is saai, op dit tijdstip althans.
Grappig ook dat je precies een uur later reageert.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ga dan gewoon slapen man!Jantje schreef:Het forum is saai, op dit tijdstip althans.
-
Het valt wel op dat de mannen het meest vertegenwoordigd zijn,
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-
Nee hoor. Jij telt voor 10.samanthi schreef:Het valt wel op dat de mannen het meest vertegenwoordigd zijn,
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Oh dat zei mijn moeder vroeger ook alJantje schreef:Nee hoor. Jij telt voor 10.samanthi schreef:Het valt wel op dat de mannen het meest vertegenwoordigd zijn,
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?