Bezorgd schreef:Vermoedelijk is daar wel over nagedachtMannetje schreef:Kunnen de heren curatoren lekker zitten tijdens een proefpreek.

Bezorgd schreef:Vermoedelijk is daar wel over nagedachtMannetje schreef:Kunnen de heren curatoren lekker zitten tijdens een proefpreek.
De preekstoel komt uit het oude kerkgebouw en is in die zin wel een leuk 'detail'.Jantje schreef:Ik vind het een bij elkaar geraapt interieur. De preekstoel vind ik veel te groot voor zo'n kleine ruimte. En verder vind ik de kerk erg donker overkomen.
Het kan mij niet bekoren in elk geval.
Wel goed om te beseffen dat hier zelden nog een jong gezin zit met veel kinderen.Pioenroosje schreef:Ik vind ook wel wat van de stoelen, en hoe ver die bij elkaar vandaan staan. Als ik hier in mijn eentje met vier of vijf kinderen zou zitten, dan zit het verste kind echt meters bij me vandaan. En als de jongste een beetje moe is, en lekker tegen me aan wil zitten? Kan niet. Ik zou echt wel een beetje ongelukkig worden van zo'n kerkzaal. Het ziet er zo afgepast en individualistisch uit...
Jouw invloed is groter dan je had gedacht...Bezorgd schreef:Er wordt toch meegelezen hierBezorgd schreef:Ik zocht even naar een goede topic voor mijn vraag omdat de vraag niet echt een nieuw topic waard is, maar desalniettemin wel interessant is.
In collegezalen of bioscopen zit je vaak op lekkere stoelen, terwijl een kerkbank niet de meest ideale zit mogelijkheid is.
Waarom hebben de meeste kerken banken ipv lekkere stoelen?
Als ik een kerk moest ontwerpen tekende ik er van die mooie, zachte bioscoopstoelen in voor de optimale luisterhouding.
Keurige stoelen neergezet in de nieuwe kerkzaal aan de Boezemsingel!
Geen idee. Waarom wil je dat weten?DDD schreef:Wie is de architect?
RoosRosDDD schreef:Wie is de architect?
Erg lekker! Neem dat maar van mij aan!aggieoudje schreef:Straks na de renovatie zijn de zitgedeeltes van de banken in onze Sionskerk ook bekleed met kussentjes. Ben benieuwd hoe dat zit!
100% mee eens.Jantje schreef:Ik vind het een bij elkaar geraapt interieur. De preekstoel vind ik veel te groot voor zo'n kleine ruimte. En verder vind ik de kerk erg donker overkomen.
Het kan mij niet bekoren in elk geval.
Omdat ik het een mooi gebouw vind, afgezien van het rare glas achterin en de preekstoel. Ik snap niet hoe zoiets er in komt. En dan vooral zo. Als je dan al zoiets wonderlijks opneemt, zou ik dat linksboven of rechtsonder doen of andersom, maar niet op deze plek. Het misstaat nogal, vind ik zelf.Jantje schreef:Geen idee. Waarom wil je dat weten?DDD schreef:Wie is de architect?
Ik vind het wel een mooi gebouw, voor zover ik kan zien, afgezien van de preekstoel en het rozetraam.J.C. Philpot schreef:Zo te lezen vind niemand de nieuwe bezemsingelkerk mooi. Ik vraag me dan af waarom ze toch het besluit voor dit ontwerp hebben gekozen.
Ik denk dat je het vooral moet zien als preekzaal. Voor de studenten voor hun proefpreken.J.C. Philpot schreef:Zo te lezen vind niemand de nieuwe bezemsingelkerk mooi. Ik vraag me dan af waarom ze toch het besluit voor dit ontwerp hebben gekozen.
Das niet netjes, pleuritus is nl een ernstige ziekte.Erskinees schreef:Alles is zo goedkoop mogelijk gedaan, zover ik weet. Maar om dan een mega-preekstoel in een klein gebouwtje te "pleuren" (op z'n Rotterdams gezegd) maakt het niet tot een mooi kerkgebouw, inderdaad zou het ook een kantoor kunnen zijn.