Wist je dat...

J.C. Philpot

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door J.C. Philpot »

Dodo schreef:Refoforum nu ook wordt genoemd op AD.nl... Ik zal de link naar het artikel maar niet plaatsen, om platgetreden discussies te vermijden. Maar we worden gelezen!
Bijzonder citaat ook, met dat fruit in de oren.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Terri

Bericht door Terri »

Dodo schreef:Refoforum nu ook wordt genoemd op AD.nl... Ik zal de link naar het artikel maar niet plaatsen, om platgetreden discussies te vermijden. Maar we worden gelezen!
Voor zover ik op de hoogte ben van e.e.a. lijkt me het heel fatsoenlijk en feitelijk beschreven. Valt me mee. Vaak is het een klok-klepel verhaal. Lijkt me van iemand die niet helemaal vreemd is in 'kerkelijk Jeruzalem' :)
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Ik denk het ook. En er is ook terdege onderzoek gedaan, gelet op de sprekers die aan bod komen. Dat speelt ook een rol.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Mara

Bericht door Mara »

Jantje schreef:Ik denk het ook. En er is ook terdege onderzoek gedaan, gelet op de sprekers die aan bod komen. Dat speelt ook een rol.
En dat door het wereldse AD Jantje :D
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Geytenbeekje

Bericht door Geytenbeekje »

In het artikel zag ik nergens refoforum staan.
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Mara schreef:
Jantje schreef:Ik denk het ook. En er is ook terdege onderzoek gedaan, gelet op de sprekers die aan bod komen. Dat speelt ook een rol.
En dat door het wereldse AD Jantje :D
Ik heb wel eens begrepen dat zulke kranten nog meer bronnenonderzoek doen, dan ons degelijk RD.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Dodo

Bericht door Dodo »

Geytenbeekje schreef:In het artikel zag ik nergens refoforum staan.
AD:
Het debat is fel gevoerd, ook online. Voor- en tegenstanders leken alleen maar verder uit elkaar gedreven te worden. ‘Mensen blijven luisteren met Chiquita’s in de oren en lezen met de ogen dicht’, verzuchtte een deelnemer op refoforum.nl met gevoel voor dramatiek.
parsifal

Bericht door parsifal »

Het nieuwe opperhoofd van de Europese Commissie zeven kinderen heeft.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

parsifal schreef:Het nieuwe opperhoofd van de Europese Commissie zeven kinderen heeft.
Het zou goed zijn als ze dat promoot aan alle getrouwde inwoners van de EU.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Mara

Bericht door Mara »

parsifal schreef:Het nieuwe opperhoofd van de Europese Commissie zeven kinderen heeft.
Ik zag een foto van haar gezin.
Ze is niet echt een bekend gezicht, minister van Defensie.
Toch een duwtje gekregen van mevrouw Merkel?
Bijzonder dat het een vrouw wordt. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Valcke

Bericht door Valcke »

Ja best bijzonder. En dan een vrouw die dus ook nog deze kinderen heeft moeten krijgen en hopelijk ook veel tijd besteed heeft aan de zorg van haar gezin.
Ik denk dat het weinigen gegeven is dit te combineren met een maatschappelijke carrière, en al helemaal niet op dit niveau.
Lilian197

Re: RE: Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Lilian197 »

Valcke schreef:
Ja best bijzonder. En dan een vrouw die dus ook nog deze kinderen heeft moeten krijgen en hopelijk ook veel tijd besteed heeft aan de zorg van haar gezin.
Ik denk dat het weinigen gegeven is dit te combineren met een maatschappelijke carrière, en al helemaal niet op dit niveau.
Moeten of mogen?
Als minister van Gezinszaken voerde zij het vaderschapsverlof in. Ook streed zij voor vrouwenquotum in de raden van bestuur van grote ondernemingen. In beide gevallen zette Von der Leyen haar voorstellen door en trotseerde zij het verzet van de conservatieven in haar partij, de christendemocratische CDU, 

Een rasechte feminist? En voldoende tijd en aandacht voor die moederrol en omhoog kunnen klimmen in die functies?

Ik zou spontaan in een depressie schieten als zij dan ook nog haar moedertaak in het gezin heeft kunnen vervullen naast de functies die zij had...en kan mij dus ook niet voorstellen dat zij daar veel tijd en aandacht aan kon geven, maar het eerder uitbestede. Anders kom je niet op deze functie.

Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik geen feminist ben.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
DDD

Bericht door DDD »

Dat denk ik ook. Ik denk dat als er een of twee voltijd medewerkers in het gezin zijn om de dagelijkse gang van zaken te regelen en de minister regelmatig thuis werkt, de kinderen haar regelmatig zullen zien.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

..er in het Catarijne Convent een tentoonstelling over de bible belt is?

https://www.catharijneconvent.nl/tentoo ... biblebelt/

Misschien ga ik in de vakantie even kijken (ik heb een museumkaart).
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Adje

Bericht door Adje »

Valcke schreef:
Ik snap niet hoe ze dat allemaal voor elkaar gekregen heeft. Moet er niet aan denken.
Plaats reactie