Is je zoon al gedoopt, Parsifal?
Ja dat was 2 weken geleden. Daar zijn we erg dankbaar voor.Pioenroosje schreef:Mooi! Klein voorschot op hoe het later zal zijn
Is je zoon al gedoopt, Parsifal?
Ze mogen niet klagen hoor (en dat doen ze dan ook niet). Ik neem nooit prullen mee, en nooit speelgoed dat lawaai maakt of op batterijen werkt. Meestal duplo of boeken.Tiberius schreef:Fijn altijd, zulke cadeaus van familieleden!
Dat begrijp ik heel goed. Ik ging vorige week op een avond nog even naar de kerk om orgel te spelen. Toen ik iets over tienen langs de kerk liep, zat er hoog boven mij op het kerkdak ook een merel op die stille avond te zingen.Mannetje schreef:Gisteravond zat er een zingende merel op het dak van de buren.
Wat zingt zo'n beestje mooi, ter ere van zijn Schepper.
Daar word ik stil, blij en een beetje emotioneel van.
Misschien was het wel dezelfde...eilander schreef:Dat begrijp ik heel goed. Ik ging vorige week op een avond nog even naar de kerk om orgel te spelen. Toen ik iets over tienen langs de kerk liep, zat er hoog boven mij op het kerkdak ook een merel op die stille avond te zingen.Mannetje schreef:Gisteravond zat er een zingende merel op het dak van de buren.
Wat zingt zo'n beestje mooi, ter ere van zijn Schepper.
Daar word ik stil, blij en een beetje emotioneel van.
Mara schreef:Een dagje gemariekondood.
Het begon met wat oude kleding, schoenen, overjarige winterlaarzen en gaandeweg nam ik op zn marie's afscheid van veel overbodige spullen.
Does it spark joy? No? Maar toch nog goed? Dan naar de kringloop.
De rest wat kapot, versleten, overjarig, muf, kortom, klikorijp was, weggegooid.
He, lucht op.
Het werkwoord dat Mara hier gebruikt, verwijst naar de opruimmethode van Marie Kondo:Desiree schreef:Nog nooit van gehoord.. gemariekondood..