Zelf draag ik (zachte) lenzen sinds 3 jaar. Het bevalt me prima eigenlijk

Ik ben benieuwd of jullie ook brillen of lenzen hebben, of gewoon goede ogen uiteraard

Wil je er op deze manier achter komen hoeveel dominees actief zijn op refoforum?Wijk schreef:Vaak word er gezegd dat dominees bijna altijd een bril dragen. Ik heb er zo is op gelet, en het klopt dat best wel wat dominees een bril dragen. Maar niet allemaal natuurlijk.
Ik ben benieuwd of jullie ook brillen of lenzen hebben, of gewoon goede ogen uiteraardEn ik bedoel echt permanent een bril, niet een leesbrilletje ofzoiets.
Nee hoorKlavart schreef:Wil je er op deze manier achter komen hoeveel dominees actief zijn op refoforum?Wijk schreef:Vaak word er gezegd dat dominees bijna altijd een bril dragen. Ik heb er zo is op gelet, en het klopt dat best wel wat dominees een bril dragen. Maar niet allemaal natuurlijk.
Ik ben benieuwd of jullie ook brillen of lenzen hebben, of gewoon goede ogen uiteraardEn ik bedoel echt permanent een bril, niet een leesbrilletje ofzoiets.
Polletje aangemaakt:Wijk schreef:Nee hoorKlavart schreef:Wil je er op deze manier achter komen hoeveel dominees actief zijn op refoforum?Wijk schreef:Vaak word er gezegd dat dominees bijna altijd een bril dragen. Ik heb er zo is op gelet, en het klopt dat best wel wat dominees een bril dragen. Maar niet allemaal natuurlijk.
Maar dan heb je toch wel een bril nodig, wanneer je er last van hebt?Floppy schreef:Ik mis de optie: Ik heb geen bril nodig, maar draag er wel een![]()
Elke keer kijkt de opticien weer vreemd op als ik langskom, maar ze willen er uiteindelijk toch wel eentje verkopen... Ik heb een erg minieme afwijking, waardoor ik even goed met als zonder bril zie maar die me wel last bezorgt.