Wat doen we vandaag?

Zeeuw

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Zingen in de Westerkerk in Goes. Daarna zou het zomaar eens een Zeeuws strand kunnen worden.
Mara

Bericht door Mara »

Zeeuw schreef:Daarna zou het zomaar eens een Zeeuws strand kunnen worden.
Niet voor mij want dan zou ik ongetwijfeld in de file terechtkomen. :?
Bizar zijn de oproepen van o.m. de Keukenhof en de Molens van Kinderdijk, nl. KOM NIET.
Ik heb trouwens nooit begrepen waarom je uitgerekend op zo'n dag een dergelijk evenement bezoekt, want natuurlijk weet je op voorhand dat het dan megadruk is met toeristen (Duitsers)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
liz boer

Bericht door liz boer »

Mara schreef:
Bizar zijn de oproepen van o.m. de Keukenhof en de Molens van Kinderdijk, nl. KOM NIET.
Ik heb trouwens nooit begrepen waarom je uitgerekend op zo'n dag een dergelijk evenement bezoekt, want natuurlijk weet je op voorhand dat het dan megadruk is met toeristen (Duitsers)
Kinderdijk en zaanse schans voornamelijk chinezen, echt bussen en bussen vol.
Mijn zoon woont in Nieuw Lekkerland en mijn dochter in Zaandam, zij hebben het er altijd over...
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Mara

Bericht door Mara »

liz boer schreef: Kinderdijk en zaanse schans voornamelijk chinezen, echt bussen en bussen vol.
Mijn zoon woont in Nieuw Lekkerland en mijn dochter in Zaandam, zij hebben het er altijd over...
Ik weet het maar het ging even over de Paasdagen en dan zijn er van oudsher veel Duitsers in Nederland.
Ooit was er een sketch hierover, Deutscher mit Paschen in Holland. op de KRO radio. ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
liz boer

Bericht door liz boer »

Mara schreef:
liz boer schreef: Kinderdijk en zaanse schans voornamelijk chinezen, echt bussen en bussen vol.
Ik weet het maar het ging even over de Paasdagen en dan zijn er van oudsher veel Duitsers in Nederland.
Ooit was er een sketch hierover, Deutscher mit Paschen in Holland. op de KRO radio. ;)
Oh dat zou idd kunnen. :)
Dodo

Bericht door Dodo »

Het museum van oudheden. Erg mooi en heerlijk rustig.
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

Mara schreef:
Misschien wel als je een Noordzeestrand wil. Ik was net nog op ons rivierstrand, daar waren best wel aardig wat mensen maar geen file. Heerlijk om uit te waaien en met je voeten door het water te lopen. Er waren wel zwemmers, maar dat lijkt me nog wat koud... Ik wacht nog even.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Op een terras zitten in Blaubeuren.
refo

Bericht door refo »

Waterleidingduinen. Veel herten(hoewel er wel eens meer waren), weinig mensen.
KGPHP

Bericht door KGPHP »

Vanuit de randstad richting de Duitse grens gereden vanmorgen vroeg. In het oosten van het land een dienst bezocht. De hele middag in de zon gezeten. Inmiddels weer terug gereden. Wat een heerlijke dag!
Nasrani

Bericht door Nasrani »

Heerlijk de rust en de natuur opgezocht op ons favoriete plekje... Kraaijenberg...
Samen met familie...
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

eilander schreef:
Mara schreef:
Misschien wel als je een Noordzeestrand wil. Ik was net nog op ons rivierstrand, daar waren best wel aardig wat mensen maar geen file. Heerlijk om uit te waaien en met je voeten door het water te lopen. Er waren wel zwemmers, maar dat lijkt me nog wat koud... Ik wacht nog even.
Toch gezwommen. Soort van beetje macho tov de zwagers :D.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Wij (broer & ik) zijn bezig met wat stedentochten, en daarbij stedenfotografie. Meestal gaan we met goed weer op vrijdag samen eropuit. We zijn nu bezig met het bezoeken van de Hanzesteden. We hebben Doesburg, Zutphen, Deventer, Hattem, gehad, vanmiddag waren we in Coevorden. Hoewel Coevorden in de strikte zin van het woord geen Hanzestad is, is het wel een oude vestingstad. Ook dat zijn vaak interessante steden. Van Coevorden moesten we na het bezoek helaas constateren dat het daar bijna zo gegaan is als in de Hanzestad Rijssen: Veel gesloopt, en veel lelijke nieuwe gebouwen in de binnenstad. Ik zei bijna: In Coevorden is toch nog meer historie overgebleven dan in Rijssen.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Zeeuw schreef:
eilander schreef:
Mara schreef:
Toch gezwommen. Soort van beetje macho tov de zwagers :D.
Ik ben je anders niet tegen gekomen hoor aan de Zeeuwse kust... :langue ;)
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
liz boer

Bericht door liz boer »

-DIA- schreef:Wij (broer & ik) zijn bezig met wat stedentochten, en daarbij stedenfotografie. Meestal gaan we met goed weer op vrijdag samen eropuit. We zijn nu bezig met het bezoeken van de Hanzesteden. We hebben Doesburg, Zutphen, Deventer, Hattem, gehad, vanmiddag waren we in Coevorden. Hoewel Coevorden in de strikte zin van het woord geen Hanzestad is, is het wel een oude vestingstad. Ook dat zijn vaak interessante steden. Van Coevorden moesten we na het bezoek helaas constateren dat het daar bijna zo gegaan is als in de Hanzestad Rijssen: Veel gesloopt, en veel lelijke nieuwe gebouwen in de binnenstad. Ik zei bijna: In Coevorden is toch nog meer historie overgebleven dan in Rijssen.
Leuk zeg, ik hou daar ook van. Natuurfoto's, maar zeker ook steden, gebouwen... kerken vanbinnen en van buiten, straatjes... prachtig.
Plaats reactie