Rage Stropdas

Jelle

Bericht door Jelle »

Nou Zoeker, over zijn pakken en stropdassen wel, het zag er toch altijd heel goed uit.:cool:
wpv

Bericht door wpv »

Origineel geplaatst door Jelle
Matthijs is deze knoop voor links- of rechtshandigen?
Maakt niet uit, zowel links- als rechtshandigen kunnen deze knoop maken. Linkshandigen moeten de tekening van matthijs alleen even voor de spiegel houden.:P
de orthodoxer

Bericht door de orthodoxer »

Ik vind het geweldig van die brede stroppen met mooie strepen!!! Hij staat ook op mijn verlanglijstje... Alleen moet mijn pa ze nog stroppen, want dat lukt nog niet helemaal....
Maar met de tekening van Mathijs moet het gaan lukken. Gewoon lang voor de spiegel gaan staan.....:,:D;)
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Heb er ook al een paar ingeslagen....
anne

Bericht door anne »

Wat vinden jullie van dames met stropdassen. Een beetje een nonchelante losse stropdas? Het is in... Of het komt...
Mogen wij dit ook als refo-vrouwen? Is het niet een soort emancipatie? Gelijk willen zijn aan de man. Net als de broek?
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Origineel geplaatst door anne
Wat vinden jullie van dames met stropdassen. Een beetje een nonchelante losse stropdas? Het is in... Of het komt...
Mogen wij dit ook als refo-vrouwen? Is het niet een soort emancipatie? Gelijk willen zijn aan de man. Net als de broek?
Beste Anne,

Zoals je misschien begrepen hebt, heb ik op het dragen van een broek door dames, niks tegen.

Maar wat vertel je me nu.............een damesstropdas!!!!!!!!!!!..........nee, dat is zelfs voor The Critical Brother een brug te ver!!!!!!

In één woord: VERDERFELIJK!!!!!!

Foei!

The Critical Brother (niet van vlinderdasjes hoor! JOE-HOE!!!!!)
anne

Bericht door anne »

Waarom vind je het verderfelijk? In het woord verderfelijk ligt iets, dat je afkeurt in die stropdas, omdat...
Jij zult het weten.
Vind je die stropdas niet mooi, omdat het mannelijk is, of gewoon je vind een stropdas helemaal afgrijselijk?
Ik kan me voorstellen dat iemand geen stropdas als dame wil dragen, omdat zij ook geen broek draagt. De reden zal dan het gelijk willen zijn als de man, oftewel emancipatiereden...
Enfin, dit neemt niet weg, dat Anne een stropdas met een Burbery-blok prachtig :in:in:in vind. Zowel voor een heer als een vrouw...

Een groet van Anne (niet van emancipatie)
Lecram

Bericht door Lecram »

Enfin, dit neemt niet weg, dat Anne een stropdas met een Burbery-blok prachtig :in:in:in vind. Zowel voor een heer als een vrouw...
Een WATTE????? Burbery-blok? is dat dit: :in:in:in ?
Wat een moeilijke termen, daar is de GBS vertaling nog makkelijk bij

:bou::bou::bou:
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Origineel geplaatst door Lecram
Een WATTE????? Burbery-blok? is dat dit: :in:in:in ?
Wat een moeilijke termen, daar is de GBS vertaling nog makkelijk bij

:bou::bou::bou:
Hahaha Marcel!!!!:,:,:,:,

Ik lees hier wel eens reacties aangaande mijn persoontje, maar jij bent ook een grote doerak hoor!!!!!!:,:,:,:,

The Critical Brother (niet van leuke prikkelende opmerkingen hoor!)
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Laat ze maar plagen hoor, Anne. Ik ken veel meer vrouwen die zo'n Burberyblokje helemaal te gek vinden. Koffertjes, sjaaltjes, en dan nu ook: damesstropdasjes.......
Als jij dat mooi vindt, why not?! In reclamefolders zie ik ze trouwens vaak bij modellen die een stroppie dragen met een rok, dus zozeer een mannetje willen zijn door een dasje te dragen, gaat hier niet altijd op, heren!

De vrouwvriendelijke Peet
Jelle

Bericht door Jelle »

Waarom moeten vrouwen nu ook al een stropdas hebben, houden wij mannen dan helemaal geen mannelijke kleding meer over. Wat moeten wij dan op den duur nog gaan dragen om mannelijk te blijven? Ik heb nu al geen kostumm omdat vrouwen dit ook al dragen en vanavond was ik op een receptie en daar droeg iemand een mooi kostuum en ik wilde al zeggen van harte gefeliciteerd meneer, draait hij (zij) zich om en aan het kapsel had ik het ook al niet gezien want de leek weer veel op het kapsel van P. Paape, kijk ik een vrouw in het gezicht incl. de Pim stropdas. Sorry hoor maar laten mannen mannen zijn en vrouwen vrouwen zijn is toch gemakkelijker uit elkaar te houden.;):cool:

Zo raakt opa helemaal in de war.

[Veranderd op 21/6/02 door Jelle]
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik word er verlegen van, ze zegt meneer tegen me terwijl iedereen me hier uitmaakt voor jelle of opa.:,:,

En dan moet ik die vrouwenstropdas ook nog mooi gaan vinden?
Nou vooruit als je hem dan maar rechtsom knoopt want mannen knopen links om net als bij de sluiten van blouses en broeken.
Dan kan ik er nog enigszins vrede mee hebben. Ik denk dat ik maar een eigen mannenstropdas gaat ontwikkelen, Hoe weet ik nog niet maar dat hoeren jullie nog wel van me.
;)
P.Paape

Bericht door P.Paape »

dat hoeren jullie nog wel van me.
Pardon?! Jelle toch
:sne, foei, opa, ga je schamen ;)

Peet
anne

Bericht door anne »

opa Jelle,
Maar hoe zit het dan met de links en rechtshandigen? :bu:bu Als je linkshandig bent, ben je tegelijkertijd ook maar vrouw..?

En trouwens de kleding doet er verder niet toe, als je maar duidelijk het onderscheid tussen een dame en heer ziet. En dat belemmert die stropdas niet...
! :,:,:,:,:,:,

Een groet van Anne
:bou:
Jelle

Bericht door Jelle »

Ha die Paape, Ja ik zie het wat een typefoutje al voor een reactie kan opleveren.
Ik schaam me diep. maar even snel doorlezen.

En Anne links of rechts stroppen maakt uit dat de stropdas de ene keer links scheef zit en de andere rechts scheef zit.:,:D
Plaats reactie