Rage Stropdas
Rage Stropdas
Ja er is weer eens een nieuwe rage in Nederland. De stropdas van Pim Fortuyn dat is een stropdas met grote strepen.
Ik vindt dit echt hele mooie stropdassen en ben van plan om er 1 te kopen.
Misschien zijn er mensen die er bezwaar tegen hebben om zo'n das te kopen. Ik koop hem echt niet omdat ik dat ik fan van hem was hoor. Nee ik ben SGP er.
Laat jullie reactie eens horen wat je er van vindt. Is het verantwoord om met zo'n stropdas zondags in de kerk te zitten.
Ik wist zo gauw niet waar ik dit neer moest zetten maar dit leek mij de beste plaats.
ik groet u allen,
Matthijs
Misschien zijn er mensen die er bezwaar tegen hebben om zo'n das te kopen. Ik koop hem echt niet omdat ik dat ik fan van hem was hoor. Nee ik ben SGP er.
Laat jullie reactie eens horen wat je er van vindt. Is het verantwoord om met zo'n stropdas zondags in de kerk te zitten.
Ik wist zo gauw niet waar ik dit neer moest zetten maar dit leek mij de beste plaats.
ik groet u allen,
Matthijs
Doe je het bovenste stukje van je strop dan ook scheef "op z'n Pims"....!!!??? Want dat hoort er dan natuurlijk wel bij hè!!!!!!Origineel geplaatst door matthijs019
Ja er is weer eens een nieuwe rage in Nederland. De stropdas van Pim Fortuyn dat is een stropdas met grote strepen.
ik groet u allen,
Matthijs
The Critical Brother (die nooit stropdassen draagt hoor!)
Ik vond de stropdassen van Pim altijd bijzonder mooi. Hoe men ook over hem denkt maar hij zag er altijd uit om door deen ringetje te halen. Alleen al zijn pakken en hoe dan die stropdas alles opfleurde vond ik toch wel heel mooi.
Ik houd wel van een stemmig pak met een mooie contrasterende stropdas er op om de boel wat vlotter te maken.
Alleen zou ik de das niet knopen zoals Pim ik heb namelijk een hekel aan scheven strodassen en stropdas moet recht zijn en niet scheef.
Bij hem kwam dat omdat hij er een enkele knoop in lag terwijl ik het altijd met een dubbele knoop doe dan is hij tenminste recht. Maar voor de rest de stropdassen van Pim. Chappeau.
Ik houd wel van een stemmig pak met een mooie contrasterende stropdas er op om de boel wat vlotter te maken.
Alleen zou ik de das niet knopen zoals Pim ik heb namelijk een hekel aan scheven strodassen en stropdas moet recht zijn en niet scheef.
Bij hem kwam dat omdat hij er een enkele knoop in lag terwijl ik het altijd met een dubbele knoop doe dan is hij tenminste recht. Maar voor de rest de stropdassen van Pim. Chappeau.

die stropdassen van Pim . Volgens mij is het gewoon met een dubbele knoop kislev! Maar omdat de das ( het smalle stuk met name) breder is dan bij een normele das krijg je een wat protsigere knoop!
Bij Billy statie nog op het verlanglijstje!
Matthijs, gewoonkopen en omdoen en die zonnebril er bij op dan ben je een echt ""pleefiguur""
:P:,:,:,:,:,:,:,:,
Matthijs, gewoonkopen en omdoen en die zonnebril er bij op dan ben je een echt ""pleefiguur""

"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Pim zal dan de 'four-in-hand' wel gebruikt hebben. Waarschijnlijk gebruik jij de hele Windsor.Origineel geplaatst door Jelle
Bij hem kwam dat omdat hij er een enkele knoop in lag terwijl ik het altijd met een dubbele knoop doe dan is hij tenminste recht.
Pas heb ik een aantal foto`s van Pim zitten bekijken. Toen viel mij ook al op dat zijn stropdassen heel breed zijn zodat je een brede knoop krijgt. Helaas heb ik zulke stropdassen nog niet in de winkels zien hangen.
een ook bij WE Man ( voormalige HIJ) heb ik gehoord.
ze zijn alleen niet goedkoop geloof ik iets van 100 piek ( guldens dan nog!)
[Veranderd op 19/6/02 door Billy]
ze zijn alleen niet goedkoop geloof ik iets van 100 piek ( guldens dan nog!)
[Veranderd op 19/6/02 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Matthijs is deze knoop voor links- of rechtshandigen?
En de knoop die je met deze das maakt is niet zo groot als die van Pim he.
Een voorbeeld van de Pim das heb ik al gezien. Op een verjaardag, kort geleden, lwas er iemand die zo.n stropdas omhad en dat moest natuurlijk iedereen zien.
Alleen helaas geen gelegenheid gehad om hem de betreffende das te ontfutselen.:,
En de knoop die je met deze das maakt is niet zo groot als die van Pim he.
Een voorbeeld van de Pim das heb ik al gezien. Op een verjaardag, kort geleden, lwas er iemand die zo.n stropdas omhad en dat moest natuurlijk iedereen zien.
Alleen helaas geen gelegenheid gehad om hem de betreffende das te ontfutselen.:,
Als je het echt compleet wil doen, moet je je ook kaal scheren. :bou:Origineel geplaatst door Billy
die stropdassen van Pim . Volgens mij is het gewoon met een dubbele knoop kislev! Maar omdat de das ( het smalle stuk met name) breder is dan bij een normele das krijg je een wat protsigere knoop!
Matthijs, gewoonkopen en omdoen en die zonnebril er bij op dan ben je een echt ""pleefiguur"":P:,:,:,:,:,:,:,:,