Hartelijk dank! Op zondag ga ik niet shoppen, dus ja... Overigens valt de middagdienst in IJsselmonde net in de tijd tussen de middag- en avonddienst hier...Mistig schreef:Je kan nu (nog) een dienst terugluisteren bij Kapelle-Biezelinge.-DIA- schreef:Zijn er diensten van ds. de Leeuw die live mee te luisteren zijn?Mistig schreef:Weekdiensten Gereformeerde Gemeenten
Regio Rotterdam
Week 9
Woensdag 27-02-2019 - Berkenwoude - Ds. J.B. Huisman
Woensdag 27-02-2019 - Rotterdam-Alexanderpolder - Ds. B. Reinders (GBS)
Woensdag 27-02-2019 - Rotterdam-IJsselmonde - Ds. G. Hoogerland (Bijbellezing)
Donderdag 28-02-2019 - Ridderkerk - Ds. G.M. de Leeuw
Dordrecht (27-02) is live mee te luisteren. Zover ik weet niet terug te luisteren.
Ik denk dat je in IJsselmonde op zondag 03-03 ook wel live mee kan luisteren.
Weekdiensten
Re: Weekdiensten [3]
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
- Verbannen
De middagdienst van gisteren in Kapelle-Biezelinge, over Zondag 48 van de Heidelbergse Catechismus, is nog terug te luisteren.
https://kerkdienstgemist.nl/streams/77- ... iezelinge-
Ik was gisterenavond al reeds in de gelegenheid en ik kan niet anders dan deze dienst van harte aanbevelen!
Overigens acht ik het wel een kleine kans dat de diensten in Rotterdam-IJsselmonde misschien ook nog wel 'eventjes' online blijven staan. Vroeger was dat namelijk ook het geval in de vacante periode.
Ik was gisterenavond al reeds in de gelegenheid en ik kan niet anders dan deze dienst van harte aanbevelen!
Overigens acht ik het wel een kleine kans dat de diensten in Rotterdam-IJsselmonde misschien ook nog wel 'eventjes' online blijven staan. Vroeger was dat namelijk ook het geval in de vacante periode.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
Dinsdag 26 februari:
- Geldermalsen: Ds. H. H. Romkes
- Papendrecht: Ds. A. Kort
- Waddinxveen: Ds. P. van Veen
Woensdag 27 februari:
- Hardinxveld-Giessendam: Ds. G. Gerritsen (Bijbellezing)
- Oostburg: Ds. H. H. Romkes
- Oud-Beijerland: 10.00 uur: Ds. A. Kort. 19.30 uur: leesdienst (Biddag)
- Sint-Maartensdijk: 9.30 en 16.30 uur: leesdienst (Biddag)
- Sint-Philipsland: 14.30 en 19.00 uur: Ds. P. van Veen (Biddag)
- Stavenisse: 09.30, 14.30 en 19.00 uur: Ds. Th. L. Zwartbol (Biddag)
Donderdag 28 februari:
- Ede-Wekerom: Ds. G. Gerritsen
- Gouderak: 15.00 en 19.30 uur: Ds. Th. L. Zwartbol (Biddag)
- Rouveen: Ds. H. H. Romkes (Bijbellezing)
Bron https://oggin.jouwweb.nl/weekdiensten
- Geldermalsen: Ds. H. H. Romkes
- Papendrecht: Ds. A. Kort
- Waddinxveen: Ds. P. van Veen
Woensdag 27 februari:
- Hardinxveld-Giessendam: Ds. G. Gerritsen (Bijbellezing)
- Oostburg: Ds. H. H. Romkes
- Oud-Beijerland: 10.00 uur: Ds. A. Kort. 19.30 uur: leesdienst (Biddag)
- Sint-Maartensdijk: 9.30 en 16.30 uur: leesdienst (Biddag)
- Sint-Philipsland: 14.30 en 19.00 uur: Ds. P. van Veen (Biddag)
- Stavenisse: 09.30, 14.30 en 19.00 uur: Ds. Th. L. Zwartbol (Biddag)
Donderdag 28 februari:
- Ede-Wekerom: Ds. G. Gerritsen
- Gouderak: 15.00 en 19.30 uur: Ds. Th. L. Zwartbol (Biddag)
- Rouveen: Ds. H. H. Romkes (Bijbellezing)
Bron https://oggin.jouwweb.nl/weekdiensten
Ik zou deze preek een ieder willen aanbevelen. En dat het ook voor mezelf om op te merken, want er zit zoveel onderwijs in. Daarin wordt de liefde zo gevoeld. Ja dat is echt liefde, bewogenheid met je ziel, dat voel je wel.Jantje schreef:De middagdienst van gisteren in Kapelle-Biezelinge, over Zondag 48 van de Heidelbergse Catechismus, is nog terug te luisteren.
-
- Verbannen
Inderdaad, @DIA, dat ben ik deze keer helemaal met je eens!
En ik geef bij deze een knipoog naar al de anti-GBS-ers op dit forum.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
En waarom krijgen die een knipoog van jou?Jantje schreef:Inderdaad, @DIA, dat ben ik deze keer helemaal met je eens!
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
-
- Verbannen
Beluister de dienst, dan begrijp je het zeker!Nasrani schreef:En waarom krijgen die een knipoog van jou?Jantje schreef:Inderdaad, @DIA, dat ben ik deze keer helemaal met je eens!
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ik vraag het aan jou.....Jantje schreef:Beluister de dienst, dan begrijp je het zeker!Nasrani schreef:En waarom krijgen die een knipoog van jou?Jantje schreef:Inderdaad, @DIA, dat ben ik deze keer helemaal met je eens!

Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Een terechte vraag, want zo lijkt het over te komen: Zie je hoe wij gelijk hebben? Er is geen reden voor triomfantelijkheid.Nasrani schreef:Ik vraag het aan jou.....Jantje schreef:Beluister de dienst, dan begrijp je het zeker!Nasrani schreef:En waarom krijgen die een knipoog van jou?Jantje schreef:Inderdaad, @DIA, dat ben ik deze keer helemaal met je eens!
Tsja, dat klinkt als het opsteken van een middelvinger. Ik ben geen fan van de GBS en gebruik de HSV. Dat betekent nog niet dat ik anti-GBS ben. Maar zo werkt dat blijkbaar in een deel van reformatorisch Nederland. Daar wordt je direct weer in een hoek gedrukt als je niet tot het juiste clubje hoort.Jantje schreef:Inderdaad, @DIA, dat ben ik deze keer helemaal met je eens!
Beetje verzuurd, Ditbenik?Ditbenik schreef:Tsja, dat klinkt als het opsteken van een middelvinger. Ik ben geen fan van de GBS en gebruik de HSV. Dat betekent nog niet dat ik anti-GBS ben. Maar zo werkt dat blijkbaar in een deel van reformatorisch Nederland. Daar wordt je direct weer in een hoek gedrukt als je niet tot het juiste clubje hoort.Jantje schreef:Inderdaad, @DIA, dat ben ik deze keer helemaal met je eens!
Nee hoor, maar het irriteert me als iemand die niet helemaal in straatje past gelijk als 'anti' wordt weggezet. Als je daar dan vervolgens nog opmerkingen bij gaat maken als 'ik geef bij deze een knipoog naar al de anti-GBS-ers op dit formum' vind ik dat behoorlijk respectloos. Zonder dat soort veroordelingen weet ik ook wel dat mensen als Jantje veel beter zijn dan ik. Daar is trappen en schoppen niet voor nodig.Erasmiaan schreef:Beetje verzuurd, Ditbenik?Ditbenik schreef:Tsja, dat klinkt als het opsteken van een middelvinger. Ik ben geen fan van de GBS en gebruik de HSV. Dat betekent nog niet dat ik anti-GBS ben. Maar zo werkt dat blijkbaar in een deel van reformatorisch Nederland. Daar wordt je direct weer in een hoek gedrukt als je niet tot het juiste clubje hoort.Jantje schreef:Inderdaad, @DIA, dat ben ik deze keer helemaal met je eens!
Over 'geneuzel' gesproken....
Ik zou er allemaal niet zo zwaar aan tillen. Als je geen anti-GBS-er bent, heeft Jantje je kennelijk niet op het oog gehad. Prima toch?Ditbenik schreef:Nee hoor, maar het irriteert me als iemand die niet helemaal in straatje past gelijk als 'anti' wordt weggezet. Als je daar dan vervolgens nog opmerkingen bij gaat maken als 'ik geef bij deze een knipoog naar al de anti-GBS-ers op dit formum' vind ik dat behoorlijk respectloos. Zonder dat soort veroordelingen weet ik ook wel dat mensen als Jantje veel beter zijn dan ik. Daar is trappen en schoppen niet voor nodig.Erasmiaan schreef:Beetje verzuurd, Ditbenik?
Erasmiaan schreef:Ik zou er allemaal niet zo zwaar aan tillen. Als je geen anti-GBS-er bent, heeft Jantje je kennelijk niet op het oog gehad. Prima toch?Ditbenik schreef:Nee hoor, maar het irriteert me als iemand die niet helemaal in straatje past gelijk als 'anti' wordt weggezet. Als je daar dan vervolgens nog opmerkingen bij gaat maken als 'ik geef bij deze een knipoog naar al de anti-GBS-ers op dit formum' vind ik dat behoorlijk respectloos. Zonder dat soort veroordelingen weet ik ook wel dat mensen als Jantje veel beter zijn dan ik. Daar is trappen en schoppen niet voor nodig.Erasmiaan schreef:Beetje verzuurd, Ditbenik?

-
- Verbannen
Zo is het maar net.
Achteraf gezien had ik beter niks kunnen zeggen. Want de preek zelf is absoluut het beluisteren waard.
Achteraf gezien had ik beter niks kunnen zeggen. Want de preek zelf is absoluut het beluisteren waard.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje