https://www.hoeden-petten.nl/
Met die marktkoopman die wat klein van stuk is? Niet bijzonder spraakzaam?Orchidee schreef:Die kraam staat hier ook
Ik ga binnenkort eens even kijken. Wat een keuze joh.
Je bent toch mannelijk?Ditbenik schreef:Ik een hoed ja. Al sinds 1999. Wat is daar op tegen dan?Jantje schreef:Jij een hoed?!?
Jazeker.Jantje schreef:Je bent toch mannelijk?Ditbenik schreef:Ik een hoed ja. Al sinds 1999. Wat is daar op tegen dan?Jantje schreef:Jij een hoed?!?
Bijzonder. Ik ken alleen dominees en ouderlingen (vooral ter uiterst rechterzijde) die een hoed dragen.Ditbenik schreef:Jazeker.Jantje schreef:Je bent toch mannelijk?Ditbenik schreef:Ik een hoed ja. Al sinds 1999. Wat is daar op tegen dan?Jantje schreef:Jij een hoed?!?
Mijn oudste zoon draagt ook altijd een hoed, hij is nogal schaars behaard op zijn hoofd.Ditbenik schreef:Jazeker.Jantje schreef:Je bent toch mannelijk?Ditbenik schreef:Ik een hoed ja. Al sinds 1999. Wat is daar op tegen dan?Jantje schreef:Jij een hoed?!?
Ja, ik weet nooit wat uiterst rechts is. Voor de scheuring van 2004 noemde men mij rechts. Na de scheuring was ik opeens links. Maar de hoed ben ik altijd blijven dragen. Meestal een cowboyhoed. Meestal een zwarte maar tegenwoordig heb ik een bruine. Die staat volgens mijn vrouw niet bij mijn blauwe winterjas, dus tot die weer in de kast kan draag ik een zwarte gleufhoed.Jantje schreef:Bijzonder. Ik ken alleen dominees en ouderlingen (vooral ter uiterst rechterzijde) die een hoed dragen.Ditbenik schreef:Jazeker.Jantje schreef:Je bent toch mannelijk?Ditbenik schreef:
Ik een hoed ja. Al sinds 1999. Wat is daar op tegen dan?
Ik vind mannen met een hoed altijd wel iets hebben. Beetje onderscheidend tov de menigte zeg maar.Ditbenik schreef:
Ja, ik weet nooit wat uiterst rechts is. Voor de scheuring van 2004 noemde men mij rechts. Na de scheuring was ik opeens links. Maar de hoed ben ik altijd blijven dragen. Meestal een cowboyhoed. Meestal een zwarte maar tegenwoordig heb ik een bruine. Die staat volgens mijn vrouw niet bij mijn blauwe winterjas, dus tot die weer in de kast kan draag ik een zwarte gleufhoed.
Dat valt tegenwoordig wel mee denk ik. In 1999 was het een ander verhaal. Toen droeg niemand een hoed en al helemaal geen cowboyhoed. Tegenwoordig zie ik er veel meer mensen mee lopen.Zeeuw schreef:Ik vind mannen met een hoed altijd wel iets hebben. Beetje onderscheidend tov de menigte zeg maar.Ditbenik schreef:
Ja, ik weet nooit wat uiterst rechts is. Voor de scheuring van 2004 noemde men mij rechts. Na de scheuring was ik opeens links. Maar de hoed ben ik altijd blijven dragen. Meestal een cowboyhoed. Meestal een zwarte maar tegenwoordig heb ik een bruine. Die staat volgens mijn vrouw niet bij mijn blauwe winterjas, dus tot die weer in de kast kan draag ik een zwarte gleufhoed.
Ja? Op mijn werk ken ik er precies 1. Van de 400 mannen. Overigens, vrouwen dragen er ook geen.Ditbenik schreef:Dat valt tegenwoordig wel mee denk ik. In 1999 was het een ander verhaal. Toen droeg niemand een hoed en al helemaal geen cowboyhoed. Tegenwoordig zie ik er veel meer mensen mee lopen.Zeeuw schreef:Ik vind mannen met een hoed altijd wel iets hebben. Beetje onderscheidend tov de menigte zeg maar.Ditbenik schreef:
Het stukje van Ditbenik zou mijn tekst kunnen zijnDitbenik schreef:Ja, ik weet nooit wat uiterst rechts is. Voor de scheuring van 2004 noemde men mij rechts. Na de scheuring was ik opeens links. Maar de hoed ben ik altijd blijven dragen. Meestal een cowboyhoed. Meestal een zwarte maar tegenwoordig heb ik een bruine. Die staat volgens mijn vrouw niet bij mijn blauwe winterjas, dus tot die weer in de kast kan draag ik een zwarte gleufhoed.Jantje schreef:Bijzonder. Ik ken alleen dominees en ouderlingen (vooral ter uiterst rechterzijde) die een hoed dragen.Ditbenik schreef:Jazeker.Jantje schreef: Je bent toch mannelijk?