Lekker goedkoop om dr. Klaassen zo weg te zetten.DDD schreef:Ik wil best bidden dat de schade nog wat beperkt wordt. Maar als je je laat meeslepen in een onjuist geformuleerde en extreme verklaring, moet je niet gek opkijken als er ook uit eigen kring felle kritiek komt. Er is namelijk niet veel gezond verstand voor nodig om te voorspellen dat woorden over dit onderwerp op een goudschaaltje gewogen moeten worden.
In dit geval zou het kunnen zijn dat dr. Klaassen werkelijk niet begrijpt wat er in zo'n verklaring staat. Maar voor iemand met zo'n opleiding is dat toch niet slim.
Ik vind het een beetje goedkoop om dan interne kritiek op bovenstaande wijze af te doen. Ik wil best bidden voor sprekers in de media, ook als ze een standpunt brengen waar ik het niet mee eens ben, zoals in dit geval. Om te bidden dat ze hun dwaasheden niet verder etaleren en dat er in ieder geval iets van de liefde van Christus door zal klinken in hun bijdrage.
Maar laat men dan de critici niet verwijten dat zij problemen hebben met de gang van zaken, want dat is mijns inziens de omgekeerde wereld.
Nou ik ken er wel meer die dwaasheid roepen....

En ja ik hoop ook dat de liefde van Christus er in door klinkt.