Om maar heel eerlijk te zijn, ik ga liever een geestelijk gesprek aan met een evangelische dan met een refomatorische.
Wij, refomatorischen, kunnen nog weleens veel leren van evangelischen. Evangelischen durven nog eens voor hun geloof uit te komen, die zijn niet zo krampachtig als refomatorischen.
Evangelischen zijn open en recht voor de raap in het geloof. Schamen zich niet voor als ze aan iemand vragen hoe zijn/haar geloof is.
Deze refo leert dingen in jeugdkerk?
Oorspronkelijk gepost door anemoon:u:u:u:u:u:u:u:u:u:uOorspronkelijk gepost door Lassie
Om maar heel eerlijk te zijn, ik ga liever een geestelijk gesprek aan met een evangelische dan met een refomatorische.
Wij, refomatorischen, kunnen nog weleens veel leren van evangelischen. Evangelischen durven nog eens voor hun geloof uit te komen, die zijn niet zo krampachtig als refomatorischen.
Evangelischen zijn open en recht voor de raap in het geloof. Schamen zich niet voor als ze aan iemand vragen hoe zijn/haar geloof is.
zo is het mij ook vergaan en zo ervaar ik het nog steeds...
ook heb ik er de liefde ontvangen die ik bij de reformatorischen al te vaak en al te veel, zo node heb gemist...
:u:u:u:u:u:u:u zouden we wat van kunnen leren nietwaar?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Das wel waar Rhode... maar k denk wel ... dat het wel een beetje waar is wat Anemoon schrijft.... toch?!Oorspronkelijk gepost door RhodéNiet iedereen over 1 kan scheren a.u.b. Het zou kunnen dat je precies de verkeerde mensen hebt ontmoet...toch?Oorspronkelijk gepost door anemoonook heb ik er de liefde ontvangen die ik bij de reformatorischen al te vaak en al te veel, zo node heb gemist...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
wat is er mis met wat evangelische wind in de reformatorische hoek?!Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Ik heb de indruk dat sommigen zich beter zouden kunnen manisfesteren op een evangelisch forum dat op het reformatorische OSW. Wat let hen?