Wat doen we vandaag?

Mara

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

Goudleus schreef:
Mara schreef:
Goudleus schreef:Ik kijk met verbazing naar mn spiegelbeeld. Zojuist naar een andere kapper geweest dan gewoonlijk. De beste man heeft kans gezien me met vier, vijf halen dertig jaar te verouderen. Ik voel me vermomd. :banghead
Was je bij kapper Bloempot?
Gelukkig groeit haar gemiddeld 1 cm per maand. Dus tegen de tijd dat het kerst is, ben je weer 10 jaar jonger. :heuu:
dan duurt het dus nog drie maand eer ik weer gelijk loop met de kalender. :D
Het is winter, zet een muts op. :hi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
merel

Bericht door merel »

Goudleus schreef:
Mara schreef:
Goudleus schreef:Ik kijk met verbazing naar mn spiegelbeeld. Zojuist naar een andere kapper geweest dan gewoonlijk. De beste man heeft kans gezien me met vier, vijf halen dertig jaar te verouderen. Ik voel me vermomd. :banghead
Was je bij kapper Bloempot?
Gelukkig groeit haar gemiddeld 1 cm per maand. Dus tegen de tijd dat het kerst is, ben je weer 10 jaar jonger. :heuu:
dan duurt het dus nog drie maand eer ik weer gelijk loop met de kalender. :D
Een van onze jongens heeft lange kastanjerode krullen. Vorig jaar vlak voor kerst heeft de kapper hem in een onbewaakt ogenblik dusdanig gekortwiekt dat hij pas weer in oktober naar de kapper is gegaan. Het duurde dus ruim 10 maanden voordat het aangegroeid was. Ook in oktober is er nog weinig afgegaan.
aline1984
Verbannen

Bericht door aline1984 »

Lange kastanjerode krullen? Krullen is mooi. Kastanjerood is mooi. Maar lange krullen voor een jongen? (heb het even aangepast, want ik was iets te flap-uit)
Roos2018

Bericht door Roos2018 »

aline1984 schreef:Lange kastanjerode krullen? Krullen is mooi. Kastanjerood is mooi. Maar lange krullen voor een jongen? (heb het even aangepast, want ik was iets te flap-uit)
Waarom niet? Onze jongens hebben dikke zwarte krullen, die laten we ook niet kortwieken hoor.
aline1984
Verbannen

Bericht door aline1984 »

Ok, smaken verschillen. En misschien is het irl wel heel mooi en heb ik er een beperkt beeld van.
Maar de opmerking van Goudleus vind ik wel geniaal. En ik voel de verleiding opkomen om er allerlei plagende dingen op te zeggen.
merel

Bericht door merel »

Roos2018 schreef:
aline1984 schreef:Lange kastanjerode krullen? Krullen is mooi. Kastanjerood is mooi. Maar lange krullen voor een jongen? (heb het even aangepast, want ik was iets te flap-uit)
Waarom niet? Onze jongens hebben dikke zwarte krullen, die laten we ook niet kortwieken hoor.
Onze jongens hebben allemaal langer haar. Niet allemaal krullen, ook alle 3 een andere kleur, maar geen oor te zien. Prachtig!

Waarom zouden jongens kort opgeknipt haar moeten hebben?
aline1984
Verbannen

Bericht door aline1984 »

Hm, was die kapper niet gewoon reformatorisch en vond hij met mij niet dat haar over de oren voor jongens niet past?
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

aline1984 schreef:Hm, was die kapper niet gewoon reformatorisch en vond hij met mij niet dat haar over de oren voor jongens niet past?
Je bent erg uitgesproken over zaken. Volgens mij kan @Roos2018 zelf prima bepalen welke haarstijl ze passend vindt.
merel

Bericht door merel »

@ Aline Het is zeker geen refo kapper en zij had hem vaker geknipt. Dus waarom zo kort is mij niet duidelijk. Het is nu gelukkig weer lang!
liz boer

Bericht door liz boer »

merel schreef:@ Aline Het is zeker geen refo kapper en zij had hem vaker geknipt. Dus waarom zo kort is mij niet duidelijk. Het is nu gelukkig weer lang!
Toen mijn broer zijn haar te kort uitgevallen was zei hij: ja ik had niet zoveel tijd en zei, maak het kort, maar dat heeft hij letterlijk opgevat! :haha :haha :haha
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
aline1984
Verbannen

Bericht door aline1984 »

@ Ambtenaar: Mij berispen mag je zeker. Maar Roos te hulp schieten, lijkt me niet nodig. De zelfde Roos over wie jij schrijft, dat ze zelf wel kan bepalen hoe lang de krullen van haar kroost moeten zijn, kan haar zegje ook echt wel zelf doen. Of kom jij uit de tijd dat vrouwen nog mannen voor zich lieten spreken?
Trouwens: Als ik afga op jouw naam, ben je al vanaf vanmiddag 13.30 uur tot maandag 11.30 uur gesloten. En ga je dan tot 12.00 uur open, waarna je weer twee uur middagpauze neemt.
merel

Bericht door merel »

Wat reageer jij agressief op mensen ::please
aline1984
Verbannen

Bericht door aline1984 »

Hm, ben jij ook (juridisch) ambtenaar? :huhu
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

aline1984 schreef:@ Ambtenaar: Mij berispen mag je zeker. Maar Roos te hulp schieten, lijkt me niet nodig. De zelfde Roos over wie jij schrijft, dat ze zelf wel kan bepalen hoe lang de krullen van haar kroost moeten zijn, kan haar zegje ook echt wel zelf doen. Of kom jij uit de tijd dat vrouwen nog mannen voor zich lieten spreken?
Trouwens: Als ik afga op jouw naam, ben je al vanaf vanmiddag 13.30 uur tot maandag 11.30 uur gesloten. En ga je dan tot 12.00 uur open, waarna je weer twee uur middagpauze neemt.
Absoluut. Wat mij betreft zwijgen vrouwen niet enkel in de gemeente, maar houden ze zich ook afzijdig als mannen in gesprek zijn.

Als Rijksraamambtenaar is mijn enige verplichting dat ik op kantoor moet zijn en mijn plekje bij het raam inneem elke dag. We zijn per definitie niet geopend, burgers zijn enkel lastig en stellen enkel maar domme vragen.
aline1984
Verbannen

Bericht door aline1984 »

:humhihi
Plaats reactie