Verdriet in de krant
-
- Verbannen
Re: Verdriet in de krant
Dat zou ík niet weten. Misschien maakt ze dat zelf wel. Hoezo vraag je dat eigenlijk? Mij was het feit dat ze elke week de Saambinder leest meer opgevallen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ik wil ook zo'n mooie trui met priesterboordje. Wat dacht je anders?Jantje schreef:Dat zou ík niet weten. Misschien maakt ze dat zelf wel. Hoezo vraag je dat eigenlijk? Mij was het feit dat ze elke week de Saambinder leest meer opgevallen.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
- Verbannen
O, dan moet je aan je vrouw vragen of ze zoiets kan maken... En anders bel je Barbara op en vraag je waar ze het gekocht heeft.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Geestelijkenboordjes kun je gewoon bestellen via internet. Een vriend van mij draagt ze ook. Het is heel praktisch. Je kunt normale kleren aan en toch ben je veel herkenbaarder als geestelijke dan in een zwart pak. Alleen zijn niet alle RK-priesters er blij mee, want nu lopen er ook mensen van buiten de kerk met zo'n boordje.
-
- Verbannen
Dit is geen Nederlands woord, @DDD, ik heb het even gegoogled, maar er rollen zeer uiteenlopende dingen uit, maar niet hetgeen wat jij omschrijft.DDD schreef:Geestelijkenboordjes
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Je zou Ottevanger in Ridderkerk eens kunnen bellen.Luther schreef:Ja, en ze heeft een prachtige soort trui met priesterboordje aan. Ik vraag me af: waar koop je zoiets?Jantje schreef:Vandaag in de krant een uitgebreid interview met mevrouw ds. Barbara Lamain.
Re: RE: Re: Verdriet in de krant
Het is vanouds een priesterboord in het Nederlands. Maar dit drukt de betekenis beter uit.Jantje schreef:Dit is geen Nederlands woord, @DDD, ik heb het even gegoogled, maar er rollen zeer uiteenlopende dingen uit, maar niet hetgeen wat jij omschrijft.DDD schreef:Geestelijkenboordjes
-
- Verbannen
Dat woord bestaat inderdaad wel, er is ook een Wikipedia-pagina van.
@Luther, je zult dus ergens een priesterboordje moeten zien te vinden. Ik vermoed overigens dat ze die bij Ottevanger niet zullen hebben.
@Luther, je zult dus ergens een priesterboordje moeten zien te vinden. Ik vermoed overigens dat ze die bij Ottevanger niet zullen hebben.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
We houden van dezelfde tanteJantje schreef:Vandaag in de krant een uitgebreid interview met mevrouw ds. Barbara Lamain.

- Wandelende
- Inactief
Strottenvanger bij Ottevanger.Jantje schreef:Dat woord bestaat inderdaad wel, er is ook een Wikipedia-pagina van.
(~)
-
- Verbannen
De tante uit Norwich?helma schreef:We houden van dezelfde tanteJantje schreef:Vandaag in de krant een uitgebreid interview met mevrouw ds. Barbara Lamain.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
Wandelende schreef:Strottenvanger bij Ottevanger.Jantje schreef:Dat woord bestaat inderdaad wel, er is ook een Wikipedia-pagina van.

Dan zijn ze wel binnen de kortste keren failliet, denk ik.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
YepJantje schreef:De tante uit Norwich?helma schreef:We houden van dezelfde tanteJantje schreef:Vandaag in de krant een uitgebreid interview met mevrouw ds. Barbara Lamain.
Ik dacht dat we predikanten hier niet bij hun voornaam mochten noemen?Jantje schreef:Vandaag in de krant een uitgebreid interview met mevrouw ds. Barbara Lamain.

-
- Verbannen