Omdat er best interessante onderwerpen tussen zitten. Is een tic van mij alles bij te willen houden.Roos2018 schreef:Ik lees ook het meeste niet, en al helemaal geen lange lappen tekst, want daar heb ik gewoon de tijd niet voor.Piet Puk schreef:Nee, maar wil dit graag wel.Tiberius schreef:Dat hoeft toch ook niet?Piet Puk schreef:Ik overweeg afscheid van dit forum. Ik krijg alles niet meer aangelezen
Waarom wil je alles lezen @Piet?
Afscheid
Re: Afscheid
Klopt, maar dan zie je ook niet meer het menu 'ongelezen berichten'. Heb nu al 3 weken bijna niks kunnen volgen doordat ik het te druk hebTiberius schreef:Als je weggaat, krijg je helemaal niets meer aangelezen. :)
Ach, ik kom hier soms ook dagen achter elkaar niet. Dan klik ik op 'actieve onderwerpen'. Ik kijk wat me interessant lijkt. Daar lees ik wat. Soms roep ik wat en soms denk ik 'laat ook maar'. Maar ik ga zeker niet alle onderwerpen lezen. Dat is onbegonnen werk. Ik gebruik het om een beetje contact te houden en met refoNederland.Piet Puk schreef:Klopt, maar dan zie je ook niet meer het menu 'ongelezen berichten'. Heb nu al 3 weken bijna niks kunnen volgen doordat ik het te druk hebTiberius schreef:Als je weggaat, krijg je helemaal niets meer aangelezen.
Nu moet je ook alle reacties op dit bericht nog lezen.Piet Puk schreef:Ik overweeg afscheid van dit forum. Ik krijg alles niet meer aangelezen

- Niet meer zo actief -
Jawel, maar daar krijg ik een pushmelding vanMannetje schreef:Nu moet je ook alle reacties op dit bericht nog lezen. :slurpPiet Puk schreef:Ik overweeg afscheid van dit forum. Ik krijg alles niet meer aangelezen
Ik kan wel regelen dat je voor alle berichten een pushmelding krijgt, als dat je helpt. 

Nee, dank je. Dan kun je ook gelijk een plek in een GGZ-instelling regelen ben ik bang.Tiberius schreef:Ik kan wel regelen dat je voor alle berichten een pushmelding krijgt, als dat je helpt. :jongle
Door per ongeluk op 'markeer forums als gelezen' te drukken ben ik ze ook opeens kwijt. 

Wat een zegen! Zoveel meer rust.Piet Puk schreef:Door per ongeluk op 'markeer forums als gelezen' te drukken ben ik ze ook opeens kwijt.
- Niet meer zo actief -
Doe ik ook soms als ik erg achter loop. Dat haalt het gevoel van 'moeten' weer weg.
Serieus? Een gevoel van moeten??
Ja, net als het gevoel van een volle mailbox weg te werken als je van vakantie terugkomtTiberius schreef:Serieus? Een gevoel van moeten??
Hm, bijzonder.
Ik zou zeggen: lees wat je leuk vindt, bediscussieer wat je interessant vindt, en laat de rest voor de mollen en de vleermuizen.
Ik zou zeggen: lees wat je leuk vindt, bediscussieer wat je interessant vindt, en laat de rest voor de mollen en de vleermuizen.
- Dodo
Precies. Je moet jezelf een beetje beschermen hierin.
Ik doe graag Wordfeud, meest met familie en bekenden. Op een gegeven moment had ik twaalf spelletjes lopen, maar het begon een druk te worden. Toen heb ik de spelletjes afgemaakt en tegen iedereen gezegd dat het wat te veel was en dat ik een poosje Wordfeud-pauze nam. Na een paar maanden ben ik weer rustig begonnen en nu doe ik vijf spelletjes. En ik laat ze ook wel eens een of twee dagen wachten. Het moet wel leuk blijven.
Er kan nog wel wat bij, dus als iemand zin heeft in Wordfeud... kom maar op.
Ik doe graag Wordfeud, meest met familie en bekenden. Op een gegeven moment had ik twaalf spelletjes lopen, maar het begon een druk te worden. Toen heb ik de spelletjes afgemaakt en tegen iedereen gezegd dat het wat te veel was en dat ik een poosje Wordfeud-pauze nam. Na een paar maanden ben ik weer rustig begonnen en nu doe ik vijf spelletjes. En ik laat ze ook wel eens een of twee dagen wachten. Het moet wel leuk blijven.
Er kan nog wel wat bij, dus als iemand zin heeft in Wordfeud... kom maar op.
Dan heeft de familie Mol nog aardig wat te lezenTiberius schreef:Hm, bijzonder.