Nee, ik maak altijd gebruik van gratis reclame in de refobladenJantje schreef:Goed de refobladen in de gaten houden, wie weet adverteert hij wel.

Nee, ik maak altijd gebruik van gratis reclame in de refobladenJantje schreef:Goed de refobladen in de gaten houden, wie weet adverteert hij wel.
Gratis gebruik? Dan staat je evenement er dus wel in. Ik zal eens goed opletten!Ditbenik schreef:Nee, ik maak altijd gebruik van gratis reclame in de refobladenJantje schreef:Goed de refobladen in de gaten houden, wie weet adverteert hij wel.
Mijn vrouw zit aan de andere kant van de kachel Herman. Zij leest Kohlbrugge. Af en toe draagt ze wat voor. Onze dominee preekt de laatste tijd over Jakob en we lezen Kohlbrugges Schriftverklaringen mee.Herman schreef:Heel mooi Ad. (Maar pak lekker een oudvader, joh).
Hallo. Ik moet zo die hele heuvel nog op...pierre27 schreef:Blijven onderzoeken Ad, enfin wat sporten kan geen kwaad...dus het advies v Mara is top.
Dan ben je toch de doelman, hoef je niet zo te dribbelen.Ad Anker schreef:Hallo. Ik moet zo die hele heuvel nog op...pierre27 schreef:Blijven onderzoeken Ad, enfin wat sporten kan geen kwaad...dus het advies v Mara is top.
Dank voor het meedenken.Mara schreef:Dan ben je toch de doelman, hoef je niet zo te dribbelen.Ad Anker schreef:Hallo. Ik moet zo die hele heuvel nog op...pierre27 schreef:Blijven onderzoeken Ad, enfin wat sporten kan geen kwaad...dus het advies v Mara is top.