Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten
-
- Verbannen
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [4]
Precies! Zo is het maar net.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- Wandelende
- Inactief
Op zaterdag is friet toch ook gewoon lekker? 

(~)
Haha, op andere dagen ook hoor
Verstuurd vanaf mijn TA-1033 met Tapatalk

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Absoluut! Maar een beetje matigheid is niet verkeerd, toch?Orchidee schreef:Haha, op andere dagen ook hoor
- Niet meer zo actief -
Ik zeg niet dat ik alle dagen frietjes eet toch

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Dodo
Heeft iedereen een frituurpan?
Die van ons heeft een heleboel jaren geleden de geest gegeven, en we hebben geen nieuwe meer gekocht. En dat bevalt prima. We hebben een actifry, daar kun je ook lekkere dingen mee maken. Maar echte friet is lekkerder, dat geef ik toe.
Die van ons heeft een heleboel jaren geleden de geest gegeven, en we hebben geen nieuwe meer gekocht. En dat bevalt prima. We hebben een actifry, daar kun je ook lekkere dingen mee maken. Maar echte friet is lekkerder, dat geef ik toe.
Pompoensoep uit de slowcooker. Met stokbrood
En waarom niet op woensdag of vrijdag bijvoorbeeld?Mannetje schreef: Kom op zaterdag maar eens ruiken hier. Er wordt nog veel friet gebakken dan, hoor!
Het gaat mij om de starre regel: het is zaterdag dus..... of het is vrijdag, dus.....
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik at Goulash.
Morgen pas friet
Morgen pas friet
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Omdat je in Zeeland op zaterdag friet eet. Waarom zou je het dan op een andere dag gaan eten?Mara schreef:En waarom niet op woensdag of vrijdag bijvoorbeeld?Mannetje schreef: Kom op zaterdag maar eens ruiken hier. Er wordt nog veel friet gebakken dan, hoor!
Het gaat mij om de starre regel: het is zaterdag dus..... of het is vrijdag, dus.....
Starre regel? Nee, het is geen regel, het is gewoon zo.
- Niet meer zo actief -
Met uitzondering van degenen die zich daarvan niets aantrekken.Mannetje schreef:Omdat je in Zeeland op zaterdag friet eet. Waarom zou je het dan op een andere dag gaan eten?Mara schreef:En waarom niet op woensdag of vrijdag bijvoorbeeld?Mannetje schreef: Kom op zaterdag maar eens ruiken hier. Er wordt nog veel friet gebakken dan, hoor!

Natuurlijk, en daar is alle vrijheid voor. Wij gebruiken die vrijheid alleen niet.eilander schreef:Met uitzondering van degenen die zich daarvan niets aantrekken.Mannetje schreef:Omdat je in Zeeland op zaterdag friet eet. Waarom zou je het dan op een andere dag gaan eten?Mara schreef:En waarom niet op woensdag of vrijdag bijvoorbeeld?Mannetje schreef: Kom op zaterdag maar eens ruiken hier. Er wordt nog veel friet gebakken dan, hoor!

- Niet meer zo actief -
-
- Verbannen
En dat is sinds je in Zeeland woont? Dan onderwerp je je wel heel snel aan de Zeeuwse tradities... 

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Nee, sinds ik met een Zeeuwse getrouwd ben...Jantje schreef:En dat is sinds je in Zeeland woont? Dan onderwerp je je wel heel snel aan de Zeeuwse tradities...

- Niet meer zo actief -
Ik heb het idee dat het niet alleen Zeeland-gebonden is. Voor zover ik weet is de zaterdag hier ook een friet-dag.
(Veluwe)
(Veluwe)