Hoe vaak doe je dit? Aangezien je al vaak hebt aangegeven dat de portemonnee bij jullie niet zo dik is.liz boer schreef: Wij bidden meestal hardop in een restaurant en lezen een stukje uit de bijbel, niet provocerend, er is niemand die er naar kijkt, ik zou niet weten waarom je dit zou laten.
Zo is het. Ik kan me echt niet concentreren op een gebed als de muziek op 60 dB staat (of harder)Zita schreef:In de All you can eat-zaken waar ik weleens geweest ben (gelukkig niet zoveel), is het geluidsniveau dusdanig dat het mij onmogelijk lijkt. Of je moet gaan brullen.
Ik denk dat je sowieso wel behoorlijk stevig in je schoenen moet staan om tijdens het lezen en bidden niet heel erg afgeleid te worden door het idee dat het wel een opvallende toestand is.
Nee.Orchidee schreef:Getuigt het van goede manieren om als christen in een restaurant (all you can eat) "gewoon" hardop voor te gaan in gebed en na de maaltijd een stukje uit de Bijbel te lezen?
Wij hebben zelfs thuis weleens meegemaakt dat vader of moeder niet kon eindigen, omdat wij een niet te stuiten slappe lach hadden. Moeder inkluis.
Nadat ze ons een paar keer gemaand had en zelf ook in een proestlach uitbarstte, zei ze, kinderen, het is niet eerbiedig zo.