Ik zoek een net pak
- Wandelende
- Inactief
Re: Ik zoek een net pak
Voor mijn trouwpak was ik minder dan € 500,- kwijt. Zelf vind ik een bedrag tussen de € 350,- en € 500,- goed voor een net pak.
Het is overigens inmiddels hoognodig om een nieuw pak te kopen. Althans, als ik mijn vrouw moet geloven.
Het is overigens inmiddels hoognodig om een nieuw pak te kopen. Althans, als ik mijn vrouw moet geloven.
(~)
Re: RE: Re: Ik zoek een net pak
Onlangs betaalde ik dus €335,- voor pak, overhemd en strop. Ik vond dat eigenlijk veel te veel van het goede.eilander schreef:De laatste keer heb ik er drie tegelijk gekocht. Gemiddeld kwam ik uit op ongeveer € 425. Hoger moet het dan niet worden vind ik.Mannetje schreef:Ik ben blij als het onder de €500 blijft.Wandelende schreef:Wat vinden jullie qua prijs een redelijk bedrag om uit te geven voor een kostuum?
Ik denk dan aan het kostuum inclusief overhemd/stropdas en exclusief schoenen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Zo is dat!liz boer schreef:Enerzijds anderzijds, je hebt bepaalde kleding die aan trek als je gaat zwemmen, die kleding trek je niet aan als je naar een verjaardag gaat, maar ik ben het met Jantje eens dat als je "normale" kleding draagt, het niet uitmaakt of andere dat mooi vinden of niet, of het in de mode is of niet, daar heb ik namelijk ook helemaal niets mee, ik doe heel lang met mijn kleding en maak veel zelf, heb een eigen smaak, wat niet iedereen waardeert, ik ga echt niet na een paar jaar opeens een andere stijl dragen omdat het uit de mode is of dat je die kleur nu niet meer ziet. Wat anderen er van vinden is niet mijn probleem.
Als ik gewoon thuis zit, of naar een verjaardag ga, heb ik gewoon een katoenen broek en een overhemd (met zakje!) met korte mouwen aan, zonder strop. Voor lesgeven is dat ook prima outfit.
Een stropdas vind een akelig en onnodig ding, en broeken van pakken, zitten gewoon niet lekker. Vroeger had ik altijd witte sportsokken aan. Nu nog steeds, maar dan de zwarte of donkerblauwe variant. Andere sokken, van die vervelende gladde brrrr-stof, hoef ik niet.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat was geen Ottevangertje danLuther schreef:Onlangs betaalde ik dus €335,- voor pak, overhemd en strop. Ik vond dat eigenlijk veel te veel van het goede.eilander schreef:De laatste keer heb ik er drie tegelijk gekocht. Gemiddeld kwam ik uit op ongeveer € 425. Hoger moet het dan niet worden vind ik.Mannetje schreef:Ik ben blij als het onder de €500 blijft.Wandelende schreef:Wat vinden jullie qua prijs een redelijk bedrag om uit te geven voor een kostuum?
Ik denk dan aan het kostuum inclusief overhemd/stropdas en exclusief schoenen.

Ja, dat wel...Piet Puk schreef:Dat was geen Ottevangertje danLuther schreef: Onlangs betaalde ik dus €335,- voor pak, overhemd en strop. Ik vond dat eigenlijk veel te veel van het goede.
- Wandelende
- Inactief
Luther schreef:Andere sokken, van die vervelende gladde brrrr-stof, hoef ik niet.

(~)
Niet met twee borstzakjes? Kan je lekker veel pennen in kwijt!Luther schreef:Als ik gewoon thuis zit, of naar een verjaardag ga, heb ik gewoon een katoenen broek en een overhemd (met zakje!) met korte mouwen aan, zonder strop. Voor lesgeven is dat ook prima outfit.
Een stropdas vind een akelig en onnodig ding, en broeken van pakken, zitten gewoon niet lekker. Vroeger had ik altijd witte sportsokken aan. Nu nog steeds, maar dan de zwarte of donkerblauwe variant. Andere sokken, van die vervelende gladde brrrr-stof, hoef ik niet.
Borstzakken heb ik niet op mijn hemden. Dat is de stijl van de jaren '80.
Het wordt dan binnenkort weer hip. Daar loop ik alvast op vooruit.Ambtenaar schreef:Borstzakken heb ik niet op mijn hemden. Dat is de stijl van de jaren '80.
Al te intieme detalis hoeven niet. Beperk het maar tot het zienlijke.Ambtenaar schreef:Borstzakken heb ik niet op mijn hemden. Dat is de stijl van de jaren '80.
Borstzakken zijn behoorlijk zichtbaar.Wim Anker schreef: Al te intieme detalis hoeven niet. Beperk het maar tot het zienlijke.
Alleen wanneer men in zijn hemd staat...Ambtenaar schreef:Borstzakken zijn behoorlijk zichtbaar.Wim Anker schreef: Al te intieme detalis hoeven niet. Beperk het maar tot het zienlijke.
Nee, één zakje voor één pen, en enkele kladblaadjes, is genoeg.Tiberius schreef:Niet met twee borstzakjes? Kan je lekker veel pennen in kwijt!Luther schreef:Als ik gewoon thuis zit, of naar een verjaardag ga, heb ik gewoon een katoenen broek en een overhemd (met zakje!) met korte mouwen aan, zonder strop. Voor lesgeven is dat ook prima outfit.
Haha een stropdas is idd een akelig touwtje om je nek, eigenlijk is het een stukje ijdelheid, onnodig opdoffen...Luther schreef:Zo is dat!liz boer schreef:Enerzijds anderzijds, je hebt bepaalde kleding die aan trek als je gaat zwemmen, die kleding trek je niet aan als je naar een verjaardag gaat, maar ik ben het met Jantje eens dat als je "normale" kleding draagt, het niet uitmaakt of andere dat mooi vinden of niet, of het in de mode is of niet, daar heb ik namelijk ook helemaal niets mee, ik doe heel lang met mijn kleding en maak veel zelf, heb een eigen smaak, wat niet iedereen waardeert, ik ga echt niet na een paar jaar opeens een andere stijl dragen omdat het uit de mode is of dat je die kleur nu niet meer ziet. Wat anderen er van vinden is niet mijn probleem.
Als ik gewoon thuis zit, of naar een verjaardag ga, heb ik gewoon een katoenen broek en een overhemd (met zakje!) met korte mouwen aan, zonder strop. Voor lesgeven is dat ook prima outfit.

Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?