Wat te denken bijvoorbeeld van deze neerslag kaart

De internetbubbel was meer eind 90er jaren, begin deze eeuw. De bubbel klapte ongeveer gelijk met de beursgang van Worldonline.Wandelende schreef:Klimaatverandering is voor mij als de internetbubbel van de jaren '80.
Een positief punt voor christenen zou echter m.i. wel moeten zijn dat het "bebouwen en bewaren" iets meer richting een evenwichtspunt is verschoven. De eeuwenlang eenzijdige focus op "bebouwen" lijkt heel langzaam te wijzigen.
Nederland springt (net als op zovele gebieden, als dolgedraaide vrijheid van meningsuiting, genderneutraliteit, liberaal denken, onverdraagzaamheid, ongodsdienstigheid, enz.) eruit door heel weinig neerslag.Ambtenaar schreef:@olfie, zeg het maar. Wat betekent het?
Dat overal neerslag valt en in het regen landje niet.Ambtenaar schreef:@olfie, zeg het maar. Wat betekent het?
Vraag 27Ambtenaar schreef:@olfie, zeg het maar. Wat betekent het?
Een kaartje interpreteren kan ik ook. Ik lees in jouw bijdrage ook een impliciete boodschap.olfie schreef:Dat overal neerslag valt en in het regen landje niet.
Ik ben geen profeet dus zo concreet kan ik het ook niet maken. Wel mogen we ons bezinnen op wat God in het verleden Zijn volk te zeggen had met (extreme) droogte, oorlogen, ziekten etc.Ambtenaar schreef:Een kaartje interpreteren kan ik ook. Ik lees in jouw bijdrage ook een impliciete boodschap.olfie schreef:Dat overal neerslag valt en in het regen landje niet.
Dit is wel een verwachting, nog geenfeit, het kan natuurlijk een feit worden.-DIA- schreef:De verwachting voor Oost-Nederland is dagen achtereen boven de 30 graden. En daarbij geen regen (van betekenis). De eerste regen die zou kunnen vallen zou op 1 augustus kunnen zijn, volgens meteorolgen. Dit jaar verbreekt daarmee het droogte- en hitterecord van 1976, en alle andere jaren sinds de metingen.
Ik hoorde dat er plannen zijn voor een bidstond vanwege de droogte maar dat enkelen twijfelen omdat de reden niet helemaal juist zou zijn. Ik zou willen dat ze opschieten met die bidstonden. Morgen is nog niet snel genoeg. De Heere geeft Zelf een reden om een bidstond te houden en wij grijpen die niet aan?olfie schreef:Als we geloven dat er geen haar van ons hoofd valt, en wij geloven dat alles onder Zijn voorzienig beleid valt, dan mogen we hier zeker wel opmerkzaam op zijn.
Wat te denken bijvoorbeeld van deze neerslag kaart