DDD schreef:Er was voor zover ik begrijp geen sprake van kwaadsprekerij door mij, maar door jou.

ik schrijf op dat je kwaad spreekt. Je draait het om en vindt het feit dat ik dat zeg kwaadsprekerij. Dat wordt door mij weerlegd, maar nu ben je zo zeer in je eigen gedachtegang gaan geloven dat de zaak is omgedraaid... nogmaals
Ik zeg alleen dat ik de GBS een kwalijke organisatie vindt, waarvan ik het bestaan zeer betreur, omdat deze voor tweedracht zorgt
Exact datgene benoem je weer wat ik kwaadsprekerij noem. Ik stop met je aanleiding te geven om deze lelijke, ongefundeerde zaken te herhalen.
Iedereen mag zelf weten wat hij van de GBS vindt en ik vind het heus prima dat er heel veel mensen zijn die het niet met mij eens zijn.
Iedereen mag zelf weten wat hij vindt, maar... wel binnen de begrenzing van Gods Woord. En van deze lasterlijke, onvoldoende onderbouwde taal zal ook rekenschap moeten worden gegeven. En ik voel het als mijn plicht om dit te weerspreken. Ik vraag me echt af waar je mee bezig bent als je het bestaan van een Bijbelstichting betreurt, hoe je het ook oneens kunt zijn met een visie op een vertaling.