huisman schreef:JCRyle schreef:huisman schreef:Dit had ik nog niet gelezen. Wat een onzin en laster. De kans op een DENK-minister is iig kleiner dan de kans op een aanslag plus dat deze wet dit absoluut niet regelt.
Jouw perceptie van de overheid staat wel erg ver af van Romeinen 13 .
Nogmaals onze overheid is een terecht sterk gecontroleerde overheid. Heel anders dan bv het informatie beluste facebook. Waarschuw daar maar tegen.
Dit staat net op de NOS site:
Dit is het grootste privacylek van Facebook ooit
https://nos.nl/l/2223515
Op deze manier ga ik geen inhoudelijk gesprek met je voeren, aangezien je wat in de rondte loopt rond te toeteren.
Wij verschillen duidelijk van mening wat rondtoeteren is. Ik vind bv die opmerking over een DENK-minister rondtoeteren maar jij zal dat wel feitelijke informatie vinden.
Wel zwak dat je blijkbaar geen enkel weerwoord hebt op één van mijn postings. Had wat meer,betere en onderbouwde argumentatie van jou verwacht.
Gelukkig is dit het laatste referendum want in een goedwerkende parlementaire democratie is dit middel absoluut onnodig.
Met alle respect, maar blijkbaar kan jij niet lezen. Als je leest, dan staat er in
in theorie. Blijkbaar vindt jij dat genoeg woorden om iemand laster in te schoenen te schuiven. Je had het ook kunnen lezen als
bij wijze van spreken. Die zinsnede zal wel niet in je woordenboek staan, aangezien het bij jou of zwart of wit is.
Daarnaast ontgaat mij waarom mijn vergelijking onzin en laster is, terwijl een vergelijking met PVV en Poetin wel mogelijk was. Beetje hypocriet en inconsequent.
Degenen die hier argumenten gegeven heeft was ik. Jij komt als een briesend paard de discussie binnen met termen als 'onzin, laster, napraten en onkunde'. Ik heb je nog geen één onderbouwde tegenwerping zien geven, dan alleen wat roeptoeteren. Als je het ergens niet mee eens bent kom je met gefundeerde argumenten. Nogmaals die heb ik vandaag wél gegeven. Daar mag je het van mij over oneens zijn. Alleen geef dan wel fundering daarvan. En ga niet in het wilde weg met wat termen gooien.
Dit was het.