taboe

Majorca

Bericht door Majorca »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
in ieder geval bedankt dat je alsnog een antwoord hebt gegeven
de rest van de onbeantwoorden vragen zal ik je daarom kwijtschelden
dus: je hebt nu een schone lei, probeer het zo te houden!:eur
OK; ik zal het proberen, maar de praktijk leert dat onze communicatie zo zijn ups & downs kent (meer neer dan op, zeiden ze vroeger)
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Ook al is het gigantisch off - topic, ik wil hier mijn bewondering uiten voor iedereen die de discussie aangaat met Majorca. En sommigen nog wel in een paar topics. Ik volg ze allemaal, maar word er doodmoe van. :#:#:#:#:#
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Majorca

Bericht door Majorca »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Ook al is het gigantisch off - topic, ik wil hier mijn bewondering uiten voor iedereen die de discussie aangaat met Majorca. En sommigen nog wel in een paar topics. Ik volg ze allemaal, maar word er doodmoe van. :#:#:#:#:#
dank je dank je.
Majorca

Bericht door Majorca »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
ha ha ha
die barryvrouw...

ach, ik word er ook doodmoe van, maar ik wil hem toch echt nog niet in de steek laten
ik hoop gewoon (maar dat komt misschien omdat ik net pas kom kijken op dit forum) ik hoop gewoon heel erg dat hij sommige dingen gaat inzien, zal doorkrijgen, dat het kwartje eens zal vallen...

het zou zo heerlijk zijn voor hem
zo'n bevrijding
dat gun ik hem zo
maar ik weet gewoon geen betere manier om te proberen hem te bereiken
doe niet zo zielig.

Ik haal juist alles uit de kast om jou eens wat verstandiger te maken en wat bij te brengen.

:,
Majorca

Bericht door Majorca »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
:,:,:,zielig.... :,:,:,:,

het gekke is, majorca, regelmatig maak je me ook nog aan het lachen...
hoe is 't mogelijk he?
wat kan 1 mens toch veelzijdig zijn
ja, bij mij is er soms ook een glimlach (door de tranen heen, dan welteverstaan...)
Plaats reactie