Curatorium Gereformeerde Gemeenten 2017 (discussie)
Re: Curatorium Gerefomeerde Gemeenten 2017 (discussie)
Nou, daar komt een derde bij...de heer Van der Kuil uit H.I. Ambacht, nog maar 25 jaar. Wie weet zijn voorletters en kan ietsje meer over hem vertellen? Is hij getrouwd? Is hij ambtsdrager, enz.?
Het is L. van der Kuijl (zie rd.nl).
Gaat het wel alfabetisch? "Gisteren was men al bij de R". Nu is van der Kuijl aangenomen. Is de letter dan een V of een K in het alfabet?Tom schreef:Paar uurtjes te gaan. Gisteren was men al bij de R. Hopen op nog een vierde. Als het waar is dat dhr. Dekker naar Israel wordt uitgezonden dan zitten we voor de Nederlandse gemeenten nog maar op twee. En dat is te weinig.
Personen die op maandag of dinsdag echt niet kunnen, mogen bij uitzondering ook op de woensdag langskomen (zover ik weet).
Klopt.Moderamen schreef:Personen die op maandag of dinsdag echt niet kunnen, mogen bij uitzondering ook op de woensdag langskomen (zover ik weet).
-
Re: RE: Re: Curatorium Gerefomeerde Gemeenten 2017 (discussie)
Of die Raaf kon overdag niet en de curatoren alleen op dinsdagavond. Dan zijn ze nu nog maar bij de KTiberius schreef:Klopt.Moderamen schreef:Personen die op maandag of dinsdag echt niet kunnen, mogen bij uitzondering ook op de woensdag langskomen (zover ik weet).
Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Die raaf? Nee. Het gaat alfabetisch tot de Z. Kan je op je ingeplande tijd op maandag of dinsdag niet, dan mag je op woensdag langskomen nadat het gehele alfabet is geweest. Dat is nu dus al gebeurd. Ze zullen zo dan wel klaar zijn op de Boezemsingel.
Klopt niet.Moderamen schreef:Nee. Het gaat alfabetisch tot de Z. Kan je op je ingeplande tijd op maandag of dinsdag niet, dan mag je op woensdag langskomen nadat het gehele alfabet is geweest. Dat is nu dus al gebeurd. Ze zullen zo dan wel klaar zijn op de Boezemsingel.
-
Gelukkig! Bedankt, Tiberius!Tiberius schreef:Klopt niet.Moderamen schreef:Nee. Het gaat alfabetisch tot de Z. Kan je op je ingeplande tijd op maandag of dinsdag niet, dan mag je op woensdag langskomen nadat het gehele alfabet is geweest. Dat is nu dus al gebeurd. Ze zullen zo dan wel klaar zijn op de Boezemsingel.
-
Re: RE: Re: Curatorium Gerefomeerde Gemeenten 2017 (alleen nieuws!)
Schoonzoon van Ds. JoossePaal schreef:Dhr. L. van der Kuijl is aangenomen, Hendrik Ido Ambacht, 25 jaar.
Edit> Aanvullende info toegevoegd, Tib
Hoe dan? Ik weet vrij zeker dat ze echt niet in de avonden vergaderen. Zie reactie GGBeroopingswerk.Tiberius schreef: Klopt niet.
Naast artsen en wetenschappers een man van het gewone volk, een visboer.
Ik heb een serie berichten geknipt. Graag netjes blijven, en allerlei familieverbanden zijn niet erg relevant, zeker niet als het vooral verwarring oplevert.
Deze manier van denken begrijp ik niet. Waarom het voor de ene wel en voor de andere niet zonde zou zijn van de eerder gedane studie.emigrant schreef:arts(-onderzoeker) is toch ook een vak met een roeping. Net aan het einde van de artsenstudie toch maar predikant worden? Dat is een heel andere roeping en eigenlijk zonde van die gedane artsenstudie. Maar goed, ik ken de man en situatie niet.