Welke vreemde olie dan? Ik zie gewoon zonnebloemolie en palmvet op het etiket staan.Pimpelmees schreef:Dan heb je de verkeerde pot uit het schap gehaald. AH heeft ook 100% pindakaas. Geen vreemde olieën dus toegevoegd zoals bij de Lidl. Jumbo heeft trouwens ook een 100% puur pindakaas.merel schreef: Waar ik mij wel druk over maak is het stoppen van suikers in voedsel waar het van oorsprong niet in zit. Wij hebben altijd pindakaas vd Lidl, ingrediënten pinda's, olie, beetje zout. Zoals het denk ik ook hoort. Nu een keer pindakaas van Ah. Zit daar dextrose in. Daar baal ik van!
http://www.ah.nl/producten/product/wi37 ... as-naturel
Als ik pindakaas eet, weet ik dat er vet in zit. Pinda's zijn ook vet en calorierijk. Voor mijn gevoel hoort er geen suiker in te zitten. Ik begin steeds meer moeite te krijgen met alle soorten suikers die overal aan toegevoegd wordt. Voor mijn gevoel is dat echt niet nodig voor de lekkere smaak.
@ mara het A merk voor pindakaas is ook de lekkerste, maar ook erg duur. Met de snelheid waarin bij ons eten erdoor gaat, zijn wij echt daarvan af gestapt.