Lijkt me echt gaaf zo'n mooi uitzicht. Heerlijk om wat te kunnen zien vanuit je huis... Lijkt me afschuwelijk als je oud bent en nauwelijks meer buiten komt en dan niets te zien hebt!Dodo schreef:Vandaag even thuis bezig. Deze week ben ik veel aan het klussen (verven) in het nieuwe huis van mijn dochter. Het ligt aan het Amsterdam-Rijnkanaal. Erg leuk om met een kop thee bij het raam te zitten en al die vrachtboten te bekijken! Leuk vooruitzicht voor als ik later ga oppassen.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Zo oud is Dodo nog niet Hendrien.Hendrien schreef:Lijkt me echt gaaf zo'n mooi uitzicht. Heerlijk om wat te kunnen zien vanuit je huis... Lijkt me afschuwelijk als je oud bent en nauwelijks meer buiten komt en dan niets te zien hebt!Dodo schreef:Vandaag even thuis bezig. Deze week ben ik veel aan het klussen (verven) in het nieuwe huis van mijn dochter. Het ligt aan het Amsterdam-Rijnkanaal. Erg leuk om met een kop thee bij het raam te zitten en al die vrachtboten te bekijken! Leuk vooruitzicht voor als ik later ga oppassen.

Maar dat is waar hoor en gemeentes die een stuk grond aanwijzen om een zorgcentrum of verpleeghuis op te bouwen, mogen samen met de architekt wel eens bedenken of er genoeg te zien valt.
Soms staren mensen op een dood stuk veld, of een muur. Of ze maken de vensters zo hoog, dat iemand die in een stoel zit niet naar buiten kan kijken.
Ik heb een stapel wentelteefjes gebakken, keek even niet en toen waren ze op.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik bedoel niet om te klagen, maar als ik naar buiten kijk zie ik ook alleen maar gevels en een stukje van de lucht.Mara schreef:Zo oud is Dodo nog niet Hendrien.Hendrien schreef:Lijkt me echt gaaf zo'n mooi uitzicht. Heerlijk om wat te kunnen zien vanuit je huis... Lijkt me afschuwelijk als je oud bent en nauwelijks meer buiten komt en dan niets te zien hebt!Dodo schreef:Vandaag even thuis bezig. Deze week ben ik veel aan het klussen (verven) in het nieuwe huis van mijn dochter. Het ligt aan het Amsterdam-Rijnkanaal. Erg leuk om met een kop thee bij het raam te zitten en al die vrachtboten te bekijken! Leuk vooruitzicht voor als ik later ga oppassen.![]()
Maar dat is waar hoor en gemeentes die een stuk grond aanwijzen om een zorgcentrum of verpleeghuis op te bouwen, mogen samen met de architekt wel eens bedenken of er genoeg te zien valt.
Soms staren mensen op een dood stuk veld, of een muur. Of ze maken de vensters zo hoog, dat iemand die in een stoel zit niet naar buiten kan kijken.
Ik heb een stapel wentelteefjes gebakken, keek even niet en toen waren ze op.
De situering van dit appartementencomplex is aan de zijkant niet wat men noemt schitterend gelegen. Voordeel is wel
dat je dicht bij het centrum zit.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Morgen naar de Nationale Gezondheidsbeurs in Utrecht. Ga ik nog RF'ers ontmoeten? 

Nee, binnenkort wel dagje Wegwijs als vrijwilliger (vrijdag) Zoek nog vervoer uit Veenendaal
Ik sta donderdag bij schreeuw om leven.helma schreef:Nee, binnenkort wel dagje Wegwijs als vrijwilliger (vrijdag) Zoek nog vervoer uit Veenendaal
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
AH da's ook jammer! Ik vrijdag!samanthi schreef:Ik sta donderdag bij schreeuw om leven.helma schreef:Nee, binnenkort wel dagje Wegwijs als vrijwilliger (vrijdag) Zoek nog vervoer uit Veenendaal
- JolandaOudshoorn
Dan kom ik even langs, Samanthi!helma schreef:AH da's ook jammer! Ik vrijdag!samanthi schreef:Ik sta donderdag bij schreeuw om leven.helma schreef:Nee, binnenkort wel dagje Wegwijs als vrijwilliger (vrijdag) Zoek nog vervoer uit Veenendaal
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Leuk!!!JolandaOudshoorn schreef:Dan kom ik even langs, Samanthi!helma schreef:AH da's ook jammer! Ik vrijdag!samanthi schreef:Ik sta donderdag bij schreeuw om leven.helma schreef:Nee, binnenkort wel dagje Wegwijs als vrijwilliger (vrijdag) Zoek nog vervoer uit Veenendaal
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Vandaag dagje Rotterdam. Vanmorgen op de koffie bij Samanthi. Vanmiddag aan de thee met Jolanda op de SS Rotterdam. En avond gegeten bij zoon/schoondochter. Fijne dag!!
Het was idd erg fijn!helma schreef:Vandaag dagje Rotterdam. Vanmorgen op de koffie bij Samanthi. Vanmiddag aan de thee met Jolanda op de SS Rotterdam. En avond gegeten bij zoon/schoondochter. Fijne dag!!
- JolandaOudshoorn
Inderdaad!samanthi schreef:Het was idd erg fijn!helma schreef:Vandaag dagje Rotterdam. Vanmorgen op de koffie bij Samanthi. Vanmiddag aan de thee met Jolanda op de SS Rotterdam. En avond gegeten bij zoon/schoondochter. Fijne dag!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Dodo
Vandaag heb ik een boek gedoneerd aan de boekenuitleen op Centraal Station Utrecht. Bij de ingang van Hoog Catharijnen is een soort winkeltje met veel boeken. Je mag daar gratis een boek lenen, en het wordt gewaardeerd als je er zelf ook een boek neerzet.
Dus dat heb ik vandaag gedaan.
Dus dat heb ik vandaag gedaan.
Wat een leuk iets @Dodo

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vanmorgen een begrafenis van een oude zuster uit onze gemeente.
Het is beter te gaan in het klaaghuis...
Het is beter te gaan in het klaaghuis...