Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Puinruimen in huis 

Wateroverlast? Stormschade?merel schreef:Puinruimen in huis

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Tja. Een huisbezoek kan best 'gezellig en fijn' zijn. Het moet geen 'huisbezoeking' worden, maar ... als het goed is wordt er wel gevraagd naar de vruchten aan onze levensboom. De Hemelse Landman heeft recht op vruchten. En daarmee is het juist ook een belangrijk en ernstig gesprek.helma schreef:Wij ook-DIA- schreef:Vanavond: huisbezoek.
(maar Dia, je zult het daarin vast wel met me eens zijn.)
Dus; wat is er verkeerd aan fijn en gezellig, het een sluit het andere niet uit als het goed is

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wij hadden een fijn en goed bezoek. Het was gezellig, maar ook diepgaand.
Nog een beetje bijkomen van het verhuizen van mijn (al hoogbejaarde) ouders, vorige week.
Het geeft een dubbel gevoel.
Het geeft een dubbel gevoel.
Hora est!
Daar ben ik het wel mee eens. Huisbezoek moet niet verzanden in een babbeltje over hoe goed dominee X. wel is of dominee Y, die zoveel beroepen krijgt, of over de nieuwe auto van de burgemeester, om maar een paar dwarsstraten te noemen.dennis schreef:Tja. Een huisbezoek kan best 'gezellig en fijn' zijn. Het moet geen 'huisbezoeking' worden, maar ... als het goed is wordt er wel gevraagd naar de vruchten aan onze levensboom. De Hemelse Landman heeft recht op vruchten. En daarmee is het juist ook een belangrijk en ernstig gesprek.helma schreef:Wij ook-DIA- schreef:Vanavond: huisbezoek.
(maar Dia, je zult het daarin vast wel met me eens zijn.)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
De 1e was is al weer klaar om opgehangen te worden.
Straks nog even op kraambezoek.
Als het droog blijft vanmiddag even met zoonlief naar het water toe (kanaal).
Straks nog even op kraambezoek.
Als het droog blijft vanmiddag even met zoonlief naar het water toe (kanaal).
Slecht geslapen... Vrouwenmorgen geskipt, omdat ik vanmiddag ook al een afspraak had met een van de kinderen bij psycholoog. En erbstaat van de week al zoveel op de planning dat ik even een grens moest trekken dacht ik...
Werd net die afspraak afgebeld..balen. Had ik dus wel kunnen gaan.
Nee, is gewoon extra rustmoment.helma schreef:Slecht geslapen... Vrouwenmorgen geskipt, omdat ik vanmiddag ook al een afspraak had met een van de kinderen bij psycholoog. En erbstaat van de week al zoveel op de planning dat ik even een grens moest trekken dacht ik...

In huis rommelen.
Wat bankzaken doen.
Gisteravond tot laat gewerkt.
Wat bankzaken doen.
Gisteravond tot laat gewerkt.
Hora est!
Haha..ja klopt. Maar de Vrouwenmorgen is vaak ook gewoon fijn om bij te zijn.Posthoorn schreef:Nee, is gewoon extra rustmoment.helma schreef:Slecht geslapen... Vrouwenmorgen geskipt, omdat ik vanmiddag ook al een afspraak had met een van de kinderen bij psycholoog. En erbstaat van de week al zoveel op de planning dat ik even een grens moest trekken dacht ik...
Met mijn ouders 2 dagen naar Zeeland, met overnachting bij een nichtje. Ziekenbezoek, intrede/bevestiging Meliskerke/,familiebezoek
Weer terug [SMILING FACE WITH SMILING EYES]. Waren goede dagen!
- Dodo
Vandaag even thuis bezig. Deze week ben ik veel aan het klussen (verven) in het nieuwe huis van mijn dochter. Het ligt aan het Amsterdam-Rijnkanaal. Erg leuk om met een kop thee bij het raam te zitten en al die vrachtboten te bekijken! Leuk vooruitzicht voor als ik later ga oppassen.