Maar we kunnen weten hoe de meerderheid van dit forum op artikelen van dr. C.S.L. Janse reageert.Zita schreef:Een discussie is prima, zolang tenminste de forumregels niet worden overschreden. Open dus gerust een nieuw topic.-DIA- schreef:Zita schreef:Een nieuw topic heeft zeker weinig zin? Het zal het forum uiteendrijven denk ik. Maar aan de andere kant moeten we wel de realiteit onder ogen (durven) zien, of niet dan?-DIA- schreef: Dit is een prima onderwerp, maar niet voor dit topic.
Over het algemeen niet zo positief, hij is wellicht soms iets te duidelijk? Ik weet het niet. Maar alles wat hij in dit
artikel noemt is toch goed verifieerbaar.
Ik wil het ook zeker niet plaatsen met de bedoeling om het forum uit elkaar te spelen, maar wel de realiteit voor te stellen.
Er zijn zaken gaan schuiven in de afgelopen 35 jaar, en dat is beslist niet niets.
Ik heb er hier herhaaldelijk in tal van voorbeelden op gewezen, maar ik heb niet de wetenschappelijke cijfers en feiten,
en die noemt dr. Janse wel. Mijn bedoeling is juist dat de ogen wat open gaan in de richting van wat men tegenwoordig de
rechterflank is gaan noemen.
Het is nog wel wat typewerk, dus ik denk dat ik het niet eerder dan in de loop van DV morgen kan plaatsen.