Nee hoor, voor die tijd krijgt Tiberius toestemming van EMG om postings te verwijderenhuisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffff

Nee hoor, voor die tijd krijgt Tiberius toestemming van EMG om postings te verwijderenhuisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffff
Dat meen je niet!huisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffff
Panny schreef:Dat meen je niet!huisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffff
Tjonge, heb je 't zo akelig hier?huisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffff
Nee hoor ik heb hier zoveel vriendjes en vriendinnetjesAfgewezen schreef:Tjonge, heb je 't zo akelig hier?huisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffff
Me too. Maar ik kan het steeds niet laten. Verslaving heet dat, denk ik.huisman schreef:Nee hoor ik heb hier zoveel vriendjes en vriendinnetjesAfgewezen schreef:Tjonge, heb je 't zo akelig hier?huisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffffMaar serieus het kost mij echt teveel tijd die toch al schaars is. Daarom twitter en FB ik ook niet.
Zal komen omdat jullie altijd gelijk denken te hebben.Luther schreef:Me too. Maar ik kan het steeds niet laten. Verslaving heet dat, denk ik.huisman schreef:Nee hoor ik heb hier zoveel vriendjes en vriendinnetjesAfgewezen schreef:Tjonge, heb je 't zo akelig hier?huisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffffMaar serieus het kost mij echt teveel tijd die toch al schaars is. Daarom twitter en FB ik ook niet.
Dat is inderdaad niet prettig. Ik loop ook al een hele tijd dat ik bij tijden bijna geen stem meer heb, en soms zomaar kan er een helder moment optreden. Het is voor mij ook een vraagteken...Mannetje schreef:Een beetje bezorgd.
Mijn stem hapert behoorlijk, en dat werkt zo lastig...