dat ben je alhelma schreef:Vanmorgen jaaropening basisschool. Aangezien de jongste nu in groep 8 zit; is het voor mij na 22 jaar! de laatste keer.
ik word oud....

ik weet het foute opmerking
dat ben je alhelma schreef:Vanmorgen jaaropening basisschool. Aangezien de jongste nu in groep 8 zit; is het voor mij na 22 jaar! de laatste keer.
ik word oud....
MmmAuto schreef:dat ben je alhelma schreef:Vanmorgen jaaropening basisschool. Aangezien de jongste nu in groep 8 zit; is het voor mij na 22 jaar! de laatste keer.
ik word oud....
Aan de smiley is dat niet te zien ..............helma schreef:MmmAuto schreef:dat ben je alhelma schreef:Vanmorgen jaaropening basisschool. Aangezien de jongste nu in groep 8 zit; is het voor mij na 22 jaar! de laatste keer.
ik word oud....
Ik heb wel al mijn haar nog
Auto schreef:Aan de smiley is dat niet te zien ..............helma schreef:MmmAuto schreef:dat ben je alhelma schreef:Vanmorgen jaaropening basisschool. Aangezien de jongste nu in groep 8 zit; is het voor mij na 22 jaar! de laatste keer.
ik word oud....
Ik heb wel al mijn haar nog
Dat is niet de bedoeling van een vakantie DIA.-DIA- schreef:Uitrusten van een te zeer vermoeiende vakantieweek.
Lopen valt me moeilijk, voor het eerst een rolstoel gebruikt buiten de auto, benauwdheid enz. algemene verzwakking denk ik.Mara schreef:Dat is niet de bedoeling van een vakantie DIA.-DIA- schreef:Uitrusten van een te zeer vermoeiende vakantieweek.![]()
Hoe kwam dat zo, dat je er vermoeid van raakte?
Dat is confronterend DIA en daar mag je best wel even over klagen.-DIA- schreef:Lopen valt me moeilijk, voor het eerst een rolstoel gebruikt buiten de auto, benauwdheid enz. algemene verzwakking denk ik.Mara schreef:Dat is niet de bedoeling van een vakantie DIA.-DIA- schreef:Uitrusten van een te zeer vermoeiende vakantieweek.![]()
Ik juni zijn we ook een weekje weggeweest, als je dan terugrekent merk je hoe in die tijd toch een stuk minder kunt.
Maar wat klaag ik? Dat in niet mijn gewoonte. God legt ons toch niet teveel op?
Dank voor de welmenende hartelijke reactie!Mara schreef:Dat is confronterend DIA en daar mag je best wel even over klagen.-DIA- schreef:Lopen valt me moeilijk, voor het eerst een rolstoel gebruikt buiten de auto, benauwdheid enz. algemene verzwakking denk ik.Mara schreef:Dat is niet de bedoeling van een vakantie DIA.-DIA- schreef:Uitrusten van een te zeer vermoeiende vakantieweek.![]()
Ik juni zijn we ook een weekje weggeweest, als je dan terugrekent merk je hoe in die tijd toch een stuk minder kunt.
God legt ons nooit teveel op, maar verdriet en rouw - dat ook hoort bij lichamelijke achteruitgang - is volstrekt begrijpelijk en op zn plaats.
Veel sterkte toegebeden!
-DIA- schreef:Lopen valt me moeilijk, voor het eerst een rolstoel gebruikt buiten de auto, benauwdheid enz. algemene verzwakking denk ik.Mara schreef:Dat is niet de bedoeling van een vakantie DIA.-DIA- schreef:Uitrusten van een te zeer vermoeiende vakantieweek.![]()