Wist je dat...

-DIA-

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef:
Mara schreef:
Dodo schreef:In het RD pleit iemand voor het gescheiden zitten van mannen en vrouwen, in de kerk.
Het zou beter voor de aandacht zijn, ongewenste flirts tegenhouden en meer. En het zou beter zingen (nu herinner ik me dat het een organist was, die dit graag wilde).

Zelf zie ik de voordelen niet zo.
Toen wij in de grote kerk in Staphorst waren, zaten mannen en vrouwen ook apart.
Maar heel jonge kindjes, zaten meest bij hun moeder. Ik denk dat het vanaf een bepaalde leeftijd was.
Het zingen klonk anders vonden wij. Links zwaar vanwege de mannen en rechts wat lichter vanwege de vrouwen.
Volgens mijn vader was het in sommige kerken vroeger ook de gewoonte dat mannen en vrouwen apart zaten.
Die "iemand" lacht zich innmiddels een kriek vanwege het feit dat het RD zijn onzinbericht als serieus heeft opgepikt.
Net gebeld door journalist van DE STENTOR over artikel RD (vrouwen en mannen apart zitten in de kerk) Zij begrepen ook wel dat dit niet echt serieus bedoeld was van mij :haha
Als de Persgroep Nederland eens lucht krijgt van dit forum zouden daar een geweldige zomerserie aan kunnen wijden!
We kennen de kranten van de Persgroep (voorgeen Wegener) maar al te goed.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
modesto
Inactief

Bericht door modesto »

Ik denk dat je dat stiekem prachtig zou vinden, Dia.
Logisch-reformatorisch meubelconsulent -- bij 500 berichten houd ik het hier echt helemaal voor gezien, en dan kom ik de dag daarop weer terug op het forum
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Moderator mededeling

Beste mensen,

Door een foutje kregen alle Kliksafegebruikers afgelopen 2 uur een melding dat ze permanent geband waren. Inmiddels is dat teruggezet.
Onze excuses daarvoor.

Vriendelijke groet,
het moderatorteam.
Sheba
Inactief

Bericht door Sheba »

Tiberius schreef:Moderator mededeling

Beste mensen,

Door een foutje kregen alle Kliksafegebruikers afgelopen 2 uur een melding dat ze permanent geband waren. Inmiddels is dat teruggezet.
Onze excuses daarvoor.

Vriendelijke groet,
het moderatorteam.
:haha ik dacht al...
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Beste mensen,

Onze excuses daarvoor.

Vriendelijke groet,
het moderatorteam.
Beetje vroeg voor een 1 aprilmop :haha
~~Soli Deo Gloria~~
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Beste mensen,

Onze excuses daarvoor.

Vriendelijke groet,
het moderatorteam.
Het grappigste was nog wel dat ook de reden van de ban te lezen was: "Belediging moderator na waarschuwing" Ik zat al te verzinnen welk RF-lid net mod was geworden, en dacht: Nu zal ik....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
DDD

Bericht door DDD »

Ik kan daar eerlijk gezegd de humor in het geheel niet van inzien. En zeker niet nu er nauwelijks rechtsbescherming is tegen dit soort maatregelen.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

DDD schreef:Ik kan daar eerlijk gezegd de humor in het geheel niet van inzien. En zeker niet nu er nauwelijks rechtsbescherming is tegen dit soort maatregelen.
Ach kom... Niet alles juridificeren. Uit een eerdere discussie leek de gevolgtrekking te zijn dat de copyrights van elke post niet bij de auteur liggen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

DDD schreef:Ik kan daar eerlijk gezegd de humor in het geheel niet van inzien. En zeker niet nu er nauwelijks rechtsbescherming is tegen dit soort maatregelen.
Klopt. Tegen gebruikersfouten is geen rechtsbescherming mogelijk.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Tiberius schreef:
Klopt. Tegen gebruikersfouten is geen rechtsbescherming mogelijk.
LOL
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Wilde je een Refoforumproces gaan voeren? :huhu
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
DDD

Bericht door DDD »

Nee. Maar als iemand permanent geband wordt, zou een beroepsmogelijkheid mijns inziens wel passend zijn.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

DDD schreef:Nee. Maar als iemand permanent geband wordt, zou een beroepsmogelijkheid mijns inziens wel passend zijn.
Het gaat vanzelf wel om 'recht en billijkheden'. Om zo op je strepen te staan hoeft ook niet zo nadrukkelijk denk ik.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

... dat ik DV morgenmiddag voor het eerst na ruim 2 jaar weer mag proberen enig werk te verrichten bij mijn vorige werkgever...
... dat ik er ergens wel tegenop zie, daar ik nu veel minder kan dan ten tijde toen ik mijn ontslag kreeg ten gevolge van mijn benauwdheidsklachten? Die zijn alleen maar erger geworden.
... dat ik altijd met plezier mijn werk heb verricht, en vaak ook onbetaald heb overgewerkt.
... dat ik mijn werk nog altijd mis
... dat de winkel na mijn vertrek er vaker als een soort geordende puinhoop bij ligt?
... dat mij dat wel eens een doorn in het oog is?
... dat ik het nog nooit heb kunnen laten erg in het oog springen fouten op de zaterdagse boodschappen-dag te snel te ordenen?
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Toch wel goed denk ik @DIA, het verzet je zinnen en je tijd, ook goed voor de sociale contacten en goed voor je zelfvertrouwen!
Als je bezig bent met iets wat je graag doet, vergeet je weleens even je eigen "sores";)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie