Nee, dat gaan we niet doen!helma schreef:Je hebt het ooit geweten..vooraf even vragen dan als je weer es in de buurt bent. Als je slim bent ontbijt je bij huisman; lunch je in huize helma en nuttig je een diner bij familie auto.Luther schreef:Ja hoor. Daar geen angst voor een JSF-bombardement, of invloeden van linkse politiek.helma schreef:Bij mij durf je toch wel op de koffie 8-):?:Luther schreef:Vanmorgen een fietstocht gemaakt rond de woonplaats van @helma, @huisman en @Auto.Maar dan moet je wel het adres weten...
Wat doen we vandaag?
Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Je mag hier met zn allen komen eten hoorLuther schreef:Nee, dat gaan we niet doen!helma schreef:Je hebt het ooit geweten..vooraf even vragen dan als je weer es in de buurt bent. Als je slim bent ontbijt je bij huisman; lunch je in huize helma en nuttig je een diner bij familie auto.Luther schreef:Ja hoor. Daar geen angst voor een JSF-bombardement, of invloeden van linkse politiek.helma schreef: Bij mij durf je toch wel op de koffie 8-):?:Maar dan moet je wel het adres weten...

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Nu snap ik waarom je vroeg waar huisman woont en dat je zo opgelucht was dat hij aan de andere kant van ut dorp woontLuther schreef:Ja hoor. Daar geen angst voor een JSF-bombardement, of invloeden van linkse politiek.helma schreef:Bij mij durf je toch wel op de koffie 8-):?:Luther schreef:Vanmorgen een fietstocht gemaakt rond de woonplaats van @helma, @huisman en @Auto.Maar dan moet je wel het adres weten...
Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Met een straaljager issie erzoAuto schreef:Nu snap ik waarom je vroeg waar huisman woont en dat je zo opgelucht was dat hij aan de andere kant van ut dorp woontLuther schreef:Ja hoor. Daar geen angst voor een JSF-bombardement, of invloeden van linkse politiek.helma schreef:Bij mij durf je toch wel op de koffie 8-):?:Luther schreef:Vanmorgen een fietstocht gemaakt rond de woonplaats van @helma, @huisman en @Auto.Maar dan moet je wel het adres weten...

Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Deze vakantie heeft er elke week wel een gezin meegegeten; behalve deze week. Dus geen probleem.
Nee, dat zullen we jullie niet aandoen...helma schreef:Deze vakantie heeft er elke week wel een gezin meegegeten; behalve deze week. Dus geen probleem.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Zojuist een grote pan tomaten-paprikasaus gekookt.
Straks verdelen in bakjes, en huppa in de vriezer. Ideaal, op zondag nog even wat verse groenten en kip erbij en je hebt in een wip een heerlijke saus voor over de rijst.
Straks verdelen in bakjes, en huppa in de vriezer. Ideaal, op zondag nog even wat verse groenten en kip erbij en je hebt in een wip een heerlijke saus voor over de rijst.
- Niet meer zo actief -
Als je de tomaten en de paprika er ook vers bij doet op zondag heb je de hele diepvries niet nodig.Mannetje schreef:Zojuist een grote pan tomaten-paprikasaus gekookt.
Ben je bang dat jij het niet aankan of dat ik het niet aankanLuther schreef:Nee, dat zullen we jullie niet aandoen...helma schreef:Deze vakantie heeft er elke week wel een gezin meegegeten; behalve deze week. Dus geen probleem.

Oei, dat is een strikvraag.helma schreef:Ben je bang dat jij het niet aankan of dat ik het niet aankanLuther schreef:Nee, dat zullen we jullie niet aandoen...helma schreef:Deze vakantie heeft er elke week wel een gezin meegegeten; behalve deze week. Dus geen probleem.
Daar laat ik me niet over uit.

Het is meer zijn onzekerheid denk ik zohelma schreef:Ben je bang dat jij het niet aankan of dat ik het niet aankanLuther schreef:Nee, dat zullen we jullie niet aandoen...helma schreef:Deze vakantie heeft er elke week wel een gezin meegegeten; behalve deze week. Dus geen probleem.

Maar...refo schreef:Als je de tomaten en de paprika er ook vers bij doet op zondag heb je de hele diepvries niet nodig.Mannetje schreef:Zojuist een grote pan tomaten-paprikasaus gekookt.
- dan ben je op zondag langer bezig;
- kun je niet in één keer één grote voorraad in de aanbieding kopen.
- Niet meer zo actief -
]
Bakken...

Bakken...
@Sheba, dat ziet er goed en lekker uit. Speciale gelegenheid?
Vandaag gewerkt. Beetje dubbel. Enorm moeite gedaan en veel werk verricht de afgelopen maanden om alles op de rit te krijgen en een groot deel van het (verwaarloosd) huis op orde te krijgen en dat was gelukt. Tot dat ik na de vakantie, vandaag, weer binnen stapte.

Vandaag gewerkt. Beetje dubbel. Enorm moeite gedaan en veel werk verricht de afgelopen maanden om alles op de rit te krijgen en een groot deel van het (verwaarloosd) huis op orde te krijgen en dat was gelukt. Tot dat ik na de vakantie, vandaag, weer binnen stapte.

Vanmorgen jaaropening basisschool. Aangezien de jongste nu in groep 8 zit; is het voor mij na 22 jaar! de laatste keer.
ik word oud....
ik word oud....