Dienstverband

Mannetje

Re: Dienstverband

Bericht door Mannetje »

Even denken... Dochterlief deed examen dit jaar. Dat geeft toch wel een zekere beperking aan haar leeftijd. ;)
- Niet meer zo actief -
refo

Bericht door refo »

Luther schreef:
Orchidee schreef::D lol! Ik heb er even niet over nagedacht dat mijn post zoveel te weeg zou brengen ;)
Maar nu zijn we uiteraard razend benieuwd naar uw leeftijd.
Wie zijn die wij?
Mij kan het niets schelen.
Waarom zit je zo te zuigen? Bepaald onbeleefd. Zeker bij dames.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

refo schreef:
Luther schreef:
Orchidee schreef::D lol! Ik heb er even niet over nagedacht dat mijn post zoveel te weeg zou brengen ;)
Maar nu zijn we uiteraard razend benieuwd naar uw leeftijd.
Wie zijn die wij?
Mij kan het niets schelen.
Waarom zit je zo te zuigen? Bepaald onbeleefd. Zeker bij dames.
Waarom is het onbeleefd om naar iemands leeftijd te vragen. Wat is dat voor flauwekul. (En waarom de minderwaardige opmerking "Zeker bij dames" eraan toegevoegd?)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
merel

Bericht door merel »

Ik vind het niet onbeleefd hoor! Ben er nu wel achter dat @luther en ik ongeveer dezelfde leeftijd hebben. En ook dat verbaast mij :)
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

merel schreef:Ik vind het niet onbeleefd hoor! Ben er nu wel achter dat @luther en ik ongeveer dezelfde leeftijd hebben. En ook dat verbaast mij :)
Dat vind ik dan weer grappig. :)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
merel

Bericht door merel »

Ik had mij bij jou nl een veel ouder iemand voorgesteld, maar als jouw (schoon) ouders om en nabij de 55-60 zijn, kan dat niet. Heel grappig hoe je op papier een beeld krijgt van iemand
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

merel schreef:Ik had mij bij jou nl een veel ouder iemand voorgesteld, maar als jouw (schoon) ouders om en nabij de 55-60 zijn, kan dat niet. Heel grappig hoe je op papier een beeld krijgt van iemand
Er zijn andere RF'ers die vinden dat ik er puberale meningen op na houd. Dus dat houdt het weer wat in evenwicht. :)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Luther schreef:
merel schreef:Ik had mij bij jou nl een veel ouder iemand voorgesteld, maar als jouw (schoon) ouders om en nabij de 55-60 zijn, kan dat niet. Heel grappig hoe je op papier een beeld krijgt van iemand
Er zijn andere RF'ers die vinden dat ik er puberale meningen op na houd. Dus dat houdt het weer wat in evenwicht. :)
Hoe bedoel je: evenwicht? Mensen in de midlife-crisis vertonen ook vaak puberaal gedrag. ;)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

:yahoo :nananere
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Tiberius schreef:
Luther schreef:
Hoe bedoel je: evenwicht? Mensen in de midlife-crisis vertonen ook vaak puberaal gedrag. ;)
Oeps, dan begint bij mij de midlife-crisis wel erg vroeg..... :modo
Plaats reactie