Dienstverband
Re: Dienstverband
Even denken... Dochterlief deed examen dit jaar. Dat geeft toch wel een zekere beperking aan haar leeftijd. 

- Niet meer zo actief -
Wie zijn die wij?Luther schreef:Maar nu zijn we uiteraard razend benieuwd naar uw leeftijd.Orchidee schreef:lol! Ik heb er even niet over nagedacht dat mijn post zoveel te weeg zou brengen
Mij kan het niets schelen.
Waarom zit je zo te zuigen? Bepaald onbeleefd. Zeker bij dames.
Waarom is het onbeleefd om naar iemands leeftijd te vragen. Wat is dat voor flauwekul. (En waarom de minderwaardige opmerking "Zeker bij dames" eraan toegevoegd?)refo schreef:Wie zijn die wij?Luther schreef:Maar nu zijn we uiteraard razend benieuwd naar uw leeftijd.Orchidee schreef:lol! Ik heb er even niet over nagedacht dat mijn post zoveel te weeg zou brengen
Mij kan het niets schelen.
Waarom zit je zo te zuigen? Bepaald onbeleefd. Zeker bij dames.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik vind het niet onbeleefd hoor! Ben er nu wel achter dat @luther en ik ongeveer dezelfde leeftijd hebben. En ook dat verbaast mij 

Dat vind ik dan weer grappig.merel schreef:Ik vind het niet onbeleefd hoor! Ben er nu wel achter dat @luther en ik ongeveer dezelfde leeftijd hebben. En ook dat verbaast mij

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik had mij bij jou nl een veel ouder iemand voorgesteld, maar als jouw (schoon) ouders om en nabij de 55-60 zijn, kan dat niet. Heel grappig hoe je op papier een beeld krijgt van iemand
Er zijn andere RF'ers die vinden dat ik er puberale meningen op na houd. Dus dat houdt het weer wat in evenwicht.merel schreef:Ik had mij bij jou nl een veel ouder iemand voorgesteld, maar als jouw (schoon) ouders om en nabij de 55-60 zijn, kan dat niet. Heel grappig hoe je op papier een beeld krijgt van iemand

Hoe bedoel je: evenwicht? Mensen in de midlife-crisis vertonen ook vaak puberaal gedrag.Luther schreef:Er zijn andere RF'ers die vinden dat ik er puberale meningen op na houd. Dus dat houdt het weer wat in evenwicht.merel schreef:Ik had mij bij jou nl een veel ouder iemand voorgesteld, maar als jouw (schoon) ouders om en nabij de 55-60 zijn, kan dat niet. Heel grappig hoe je op papier een beeld krijgt van iemand

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Oeps, dan begint bij mij de midlife-crisis wel erg vroeg.....Tiberius schreef:Hoe bedoel je: evenwicht? Mensen in de midlife-crisis vertonen ook vaak puberaal gedrag.Luther schreef:Er zijn andere RF'ers die vinden dat ik er puberale meningen op na houd. Dus dat houdt het weer wat in evenwicht.merel schreef:Ik had mij bij jou nl een veel ouder iemand voorgesteld, maar als jouw (schoon) ouders om en nabij de 55-60 zijn, kan dat niet. Heel grappig hoe je op papier een beeld krijgt van iemand