Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Onze dochters zijn 19 en 17 jr, ik was 28 en 30 jr toen we ze gekregen hebben, misschien is het zo duidelijk? 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Kreun... mijn beeld blijft maar kantelen...Orchidee schreef:Onze dochters zijn 19 en 17 jr, ik was 28 en 30 jr toen we ze gekregen hebben, misschien is het zo duidelijk?
Ik zeg niks meer

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Het is duidelijk

...tijd op dit forum.
@Luther: het is met forumleden hetzelfde als met radiostemmen, je maakt er een beeld bij en het klopt vervolgens helemaal niet.
...tijd op dit forum.

@Luther: het is met forumleden hetzelfde als met radiostemmen, je maakt er een beeld bij en het klopt vervolgens helemaal niet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja, klopt! Ik spiek soms op de webcam van Radio1. Dan rol je ook om van verbazing als je de persoon achter de stem ziet....Mara schreef:@Luther: het is met forumleden hetzelfde als met radiostemmen, je maakt er een beeld bij en het klopt vervolgens helemaal niet.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dan ben ik heel erg benieuwd welke plaatjes je bij iedereen hebt.Mara schreef:Het is duidelijk
...tijd op dit forum.![]()
Lijkt me een leuke vulling voor deze komkommersalade...
Laten we dan beginnen met het plaatje van Luther. Zijn ouders zijn van de leeftijd van Orchidee, dus ik vermoed dat Luther een puber is van een jaar of 16.Sheba schreef:Dan ben ik heel erg benieuwd welke plaatjes je bij iedereen hebt.Mara schreef:Het is duidelijk
Zita schreef:Laten we dan beginnen met het plaatje van Luther. Zijn ouders zijn van de leeftijd van Orchidee, dus ik vermoed dat Luther een puber is van een jaar of 16.Sheba schreef:Dan ben ik heel erg benieuwd welke plaatjes je bij iedereen hebt.Mara schreef:Het is duidelijk

Ik heb inderdaad plaatjes gemaakt in mijn hoofd van een aantal van jullie. Maar heb geen idee hoe ik ze in een bericht moet plakken.
Tja @Luther, je kunt het gewoon niet geloven he, niet iedereen voldoet aan het "geijkte" plaatje 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Hilarisch, deze Orchidee-Luther discussie. Dank Orchidee voor het langzaam ontsluieren van de ware leeftijd. Maar vooral ook dank aan Luther dat hij het aan durfde om telkens weer een foute hypothese te poneren. 

Je moet wat in deze komkommertijd 

Nee, nee, mijn (schoon)ouders zweven rond de leeftijd @Orchidee in mijn tweede hypothese.Zita schreef:Laten we dan beginnen met het plaatje van Luther. Zijn ouders zijn van de leeftijd van Orchidee, dus ik vermoed dat Luther een puber is van een jaar of 16.
Vandaag gewerkt en vanavond in het ziekenhuis geweest, twee korte bezoekjes gebracht (een bezoekje gebracht bij een net geboren kindje en een bezoek gebracht bij een stervende).
- Dodo
Tjonge. Babybezoek is altijd leuk, maar een stervende bezoeken is best moeilijk.Lassie schreef:Vandaag gewerkt en vanavond in het ziekenhuis geweest, twee korte bezoekjes gebracht (een bezoekje gebracht bij een net geboren kindje en een bezoek gebracht bij een stervende).
Vandaag kraambezoek. Morgen als een razende het huis door. Volgende week begint eindelijk het gewone leven weer 

Vandaag afsluiting Bijbelweek. Hele mooie week achter de rug. Morgen een week achterstallig huishouden inhalen....
8-)
8-)