Links staat Een grote grijze knop met de letters 'Download' daarmee kun je Greenshot downloaden-DIA- schreef:En... als je op een groene knop drukt download je veilig? en bij de rode ontploft ie?FlyingEagle schreef:Werkt ook wel op Windows 7, Greenshot is een ander programma wat hetzelfde kan als Screenhunter
Vraag (pc en internet)
- FlyingEagle
Re: Een vraag:
Ik ben ScreenHunter 5.1 gewend, en als ik SreenHunter 6.0 open lopen alle kleuren op de pc doorelkaar en vervormen. Dat lijkt me niet echt gezond. Zodra je het weer verwijderd zijn de kleuren weer normaal. Ligt dat nu aan ScreenHunter 6.0 of aan mijn pc? En... Is 5.1 nog te downloaden? Daar had ik dus nooit problemen mee.FlyingEagle schreef:Links staat Een grote grijze knop met de letters 'Download' daarmee kun je Greenshot downloaden-DIA- schreef:En... als je op een groene knop drukt download je veilig? en bij de rode ontploft ie?FlyingEagle schreef:Werkt ook wel op Windows 7, Greenshot is een ander programma wat hetzelfde kan als Screenhunter
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik heb problemen met de RD app op de iPad . Als ik naar beroepingswerk ga staan de beroepen van 3 maanden geleden er nog. Verversen ( scherm omhoogtrekken) doet hij niet.
Zijn bij jullie wel de meest recente beroepen te zien?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ja, op RF, op dominees.nl, en meer specifiek op GerGemInfo.nl, oudgergeminfo.nl, ggin.webklik.nlhuisman schreef:Ik heb problemen met de RD app op de iPad . Als ik naar beroepingswerk ga staan de beroepen van 3 maanden geleden er nog. Verversen ( scherm omhoogtrekken) doet hij niet.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ha ha......maar heb jij ook dit probleem op de RD app?Luther schreef:Ja, op RF, op dominees.nl, en meer specifiek op GerGemInfo.nl, oudgergeminfo.nl, ggin.webklik.nlhuisman schreef:Ik heb problemen met de RD app op de iPad . Als ik naar beroepingswerk ga staan de beroepen van 3 maanden geleden er nog. Verversen ( scherm omhoogtrekken) doet hij niet.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik heb niet zo'n wereldgelijkvormig apparaat, zoals jij, met apps e.d.!huisman schreef:Ha ha......maar heb jij ook dit probleem op de RD app?Luther schreef:Ja, op RF, op dominees.nl, en meer specifiek op GerGemInfo.nl, oudgergeminfo.nl, ggin.webklik.nlhuisman schreef:Ik heb problemen met de RD app op de iPad . Als ik naar beroepingswerk ga staan de beroepen van 3 maanden geleden er nog. Verversen ( scherm omhoogtrekken) doet hij niet.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Heel verstandig houden zoLuther schreef:Ik heb niet zo'n wereldgelijkvormig apparaat, zoals jij, met apps e.d.!huisman schreef:Ha ha......maar heb jij ook dit probleem op de RD app?Luther schreef: Ja, op RF, op dominees.nl, en meer specifiek op GerGemInfo.nl, oudgergeminfo.nl, ggin.webklik.nl

De discussie over echtscheiding en hertrouwen heb ik verplaatst naar dit topic http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 19&t=12353
Wij hebben een nieuwe pc. Als ik nu op mijn account de radio beluister en ik ga over naar het hoofdaccount, valt het radiogeluid weg, totdat ik weer in mijn eigen account kom.
Dit gebeurde op onze vorige computer niet.
Hoe kan dit, is dit een technische fout?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Het zou wellicht helpen u radio wat verder van de computer weg te zetten.Mara schreef:Wij hebben een nieuwe pc. Als ik nu op mijn account de radio beluister en ik ga over naar het hoofdaccount, valt het radiogeluid weg,
Als ik met de telefoon in de buurt kom van de radio kijg ik dikwijls ook ruis en gepiep.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Ik neem aan dat het om een webradio gaat.Van Ewijk schreef:Het zou wellicht helpen u radio wat verder van de computer weg te zetten.Mara schreef:Wij hebben een nieuwe pc. Als ik nu op mijn account de radio beluister en ik ga over naar het hoofdaccount, valt het radiogeluid weg,
Als ik met de telefoon in de buurt kom van de radio kijg ik dikwijls ook ruis en gepiep.
Misschien heb je Kliksafe?Mara schreef:Wij hebben een nieuwe pc. Als ik nu op mijn account de radio beluister en ik ga over naar het hoofdaccount, valt het radiogeluid weg, totdat ik weer in mijn eigen account kom.
Even beter lezen van Ewijk.Van Ewijk schreef:Het zou wellicht helpen u radio wat verder van de computer weg te zetten.Mara schreef:Wij hebben een nieuwe pc. Als ik nu op mijn account de radio beluister en ik ga over naar het hoofdaccount, valt het radiogeluid weg,

Nee.Luther schreef:Misschien heb je Kliksafe?
En tot voor een week geleden, op alle vorige computers, ging het prima. Nu op deze nieuwe, valt ie weg als je van het ene naar het andere account gaat.
Ik heb verschillende zenders geprobeerd, classic fm, radio 2 en radio 5, maar dat maakt niks uit.
- FlyingEagle
Je meldt niet af op dat account?
Nee, dat doe ik pas bij het uitzetten s'avonds.FlyingEagle schreef:Je meldt niet af op dat account?