Vraag (algemeen)
Re: Vraagje
Taal is iets organisch, Bert. Dat is wel eens moeilijk om te zien, maar het is niet anders.
Wellicht zie jij als emigrant dat scherper en voel je het daarom des te pijnlijker aan, maar het valt niet tegen te houden.
Wellicht zie jij als emigrant dat scherper en voel je het daarom des te pijnlijker aan, maar het valt niet tegen te houden.
- Niet meer zo actief -
Tegenwoordig schijnt alles vet cool te moeten zijn... nou ja als iets leuk is dan. Maar ja, er zijn ook aanwijzingen dat deze manierMannetje schreef:Taal is iets organisch, Bert. Dat is wel eens moeilijk om te zien, maar het is niet anders.
van uitdrukken ook alweer op zijn retour is. Tegenwoordig lijkt alles meer chill en relax te moeten zijn!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Hoe krijg ik weer een normaal forum? Sinds de verandering werkt het op mijn pc niet meer.
-
Re: RE: Re: Vraagje
Heb je dit probleem bij al je browsers? Firefox, Chrome, Internet Explorer? Of alleen bij eentje?helma schreef:Hoe krijg ik weer een normaal forum? Sinds de verandering werkt het op mijn pc niet meer.
@Helma:
- Probeer de tip van Pimpelmees eens, als je wilt (via een andere browser)
- Als dat geen oplossing biedt, stuur dan eens een schermafbeelding naar mij. Dan zet ik die door naar de helpdesk.
- Probeer de tip van Pimpelmees eens, als je wilt (via een andere browser)
- Als dat geen oplossing biedt, stuur dan eens een schermafbeelding naar mij. Dan zet ik die door naar de helpdesk.
Pimpelmees schreef:Heb je dit probleem bij al je browsers? Firefox, Chrome, Internet Explorer? Of alleen bij eentje?helma schreef:Hoe krijg ik weer een normaal forum? Sinds de verandering werkt het op mijn pc niet meer.

Helma lijkt me typisch iemand die allerlei soorten browsers op dr computer heeft staan.

Spitten en niet moe worden.
Vergis je niet in Helma: ze was vroeger zelfs moderator hier. 

Inderdaad en als je dan het hele netwerkstructuur ziet van Helmafamily ......... ongekendTiberius schreef:Vergis je niet in Helma: ze was vroeger zelfs moderator hier.

Hahaha en tegenwoordig heb ik zelfs Tapatalk 8-)Auto schreef:Inderdaad en als je dan het hele netwerkstructuur ziet van Helmafamily ......... ongekendTiberius schreef:Vergis je niet in Helma: ze was vroeger zelfs moderator hier.
Tiberius schreef:Vergis je niet in Helma: ze was vroeger zelfs moderator hier.
Verstuurd vanaf mijn K00L met Tapatalk
Ezen, hoewel je me niet zo hoog inschat; wil ik je toch hartelijk danken voor je gouden tip.
Ik gebruikte Internetexplorer; heb nu ingelogd op Chrome en warempel...hij doet het.
Heb Firefox nog niet geprobeerd; want dit werkt prima.
Ik gebruikte Internetexplorer; heb nu ingelogd op Chrome en warempel...hij doet het.
Heb Firefox nog niet geprobeerd; want dit werkt prima.

- Wittewrongel
- Inactief
Heeft iemand de pdf http://www.kerkrecht.nl/data/onderdelen ... 8-1619.pdf
Oftewel de acta van de nationale synode te dordrecht voor mij?:)
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
Waarom vraag je het niet aan de beheerder van de site?Wittewrongel schreef:Heeft iemand de pdf http://www.kerkrecht.nl/data/onderdelen ... 8-1619.pdf
http://www.kerkrecht.nl/node/4061
Volgens mij staat deze ook op de site van de woeste weg.
- Wittewrongel
- Inactief
Nee sorry daar kan ik het document niet vinden.ejvl schreef:Volgens mij staat deze ook op de site van de woeste weg.
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
Sinds kort heb ik een ereader. Weet iemand of er op het ebookplatform van de Nederlandse bibliotheken ook christelijke /theologische boeken te vinden zijn? Ik ben geen lid vd bibliotheek en kan de catalogus daarom niet in zien.