Vaderdag

huisman

Re: Vaderdag

Bericht door huisman »

Kan er bijna niet van slapen maar zondag is het zover: Vaderdag.......de boekenbonnen en flessen wijn vliegen mij dan weer om de oren .
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

huisman schreef:Kan er bijna niet van slapen maar zondag is het zover: Vaderdag.......de boekenbonnen en flessen wijn vliegen mij dan weer om de oren .
Dat weet je niet... Misschien vinden ze dat je het afgelopen jaar er maar een potje van hebt gemaakt. :OO3
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
huisman

Bericht door huisman »

Luther schreef:
huisman schreef:Kan er bijna niet van slapen maar zondag is het zover: Vaderdag.......de boekenbonnen en flessen wijn vliegen mij dan weer om de oren .
Dat weet je niet... Misschien vinden ze dat je het afgelopen jaar er maar een potje van hebt gemaakt. :OO3
Kom op Luther, een beetje zelfvertrouwen............
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

huisman schreef:
Luther schreef:
Kom op Luther, een beetje zelfvertrouwen............
In dat opzicht ben ik een Calvinist.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Ik lees het goed, de boekenbonnen staan voorop...
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Het is hier iedere dag vaderdag :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Het is hier iedere dag vaderdag :)
Je lijkt mijn moeder wel. Zij zei altijd dat het elke dag kinderdag was. ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Als je zoals ons geen kinderen hebt dan heb je geen speciale gevoelens bij vaderdag maar kan erg genieten van de neefjes en nichtjes die iets voor papa gemaakt hebben of de verhalen van collega's wat hun kinderen allemaal uit de kast hebben gehaald.

We proberen als kinderen voor onze eigen vader wel iets te kopen waar hij wat aan heeft dus boekenbonnen zullen we niet voor hem kopen. Het voordeel wanneer je het met z'n allen doet is dat je dan iets duurders wel makkelijker kunt kopen
Mara

Bericht door Mara »

FlyingEagle schreef:Als je zoals ons geen kinderen hebt dan heb je geen speciale gevoelens bij vaderdag maar kan erg genieten van de neefjes en nichtjes die iets voor papa gemaakt hebben of de verhalen van collega's wat hun kinderen allemaal uit de kast hebben gehaald.

We proberen als kinderen voor onze eigen vader wel iets te kopen waar hij wat aan heeft dus boekenbonnen zullen we niet voor hem kopen. Het voordeel wanneer je het met z'n allen doet is dat je dan iets duurders wel makkelijker kunt kopen
Mooi gebaar van jullie F.E. :super

Bij sommige vaders is vaderdag een pijnpunt. En niet omdat ze geen vader zijn, maar omdat ze dat wel zijn.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Isala

Bericht door Isala »

huisman schreef:Kom op Luther, een beetje zelfvertrouwen............
Luther schreef:In dat opzicht ben ik een Calvinist.
Staat gebrek aan zelfvertrouwen gelijk aan Calvinisme? ;)
Hora est!
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Isala schreef:
Neen!
Als je de discussie goed las, stelde ik dat er zoveel te klagen valt over mijn vaderschap, dat cadeautjes niet echt als vanzelfsprekendheid mag worden beschouwd. Ik acht dat calvinistisch :)
refo

Bericht door refo »

Luther schreef:
Isala schreef:
Neen!
Als je de discussie goed las, stelde ik dat er zoveel te klagen valt over mijn vaderschap, dat cadeautjes niet echt als vanzelfsprekendheid mag worden beschouwd. Ik acht dat calvinistisch :)
Neu.
Meer een soort niet serieus te nemen nederigheid.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Wat ga je eraan doen, Luther, opdat ze volgend jaar niet te klagen hebben over je vaderschap?
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Tiberius schreef:Wat ga je eraan doen, Luther, opdat ze volgend jaar niet te klagen hebben over je vaderschap?
Ik heb er vooral zelf over te klagen. En helaas, refo, dat meen ik nog ook.. Ik doe m'n best... maar cadeautjes hoef ik niet.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Die cadeautjes krijg je ook niet omdat je ze verdient. Die cadeautje krijg je omdat je kinderen van je houden, ondanks wat je verdient.
- Niet meer zo actief -
Plaats reactie